Vložil Inie., Čt, 2008-12-11 17:01 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 145 | Autor je: Prostý občan
vypadá to solidně teda..
Vrhnutý stín, co viděla jsem ve svých snech...Pláč, který ho nemohl dosáhnout...Bez ohledu na to, jak zítra o sobě budu hovořit,budu zmáčená přáními, která nikdy nezmizí.Rukou, která sahá po padajících zlomcích,třímám srdce a skáču přímo do noci..Žít pro někoho, nechť tato chvíle stojí za všechno.Pomalu odhoď masku, kterou nosíš, a buď prostě tím, kým jsi teď........
Vložil Nana, Čt, 2008-08-21 14:24 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan
Táto sa na Ino hodí ^^ dokonalé
__________________________________________________________________________ //Som antitalent na Naruto Arenu Elfen Lied fanklub -,^
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
jakobi mě měla zabít
vypadá to solidně teda..
Vrhnutý stín, co viděla jsem ve svých snech...Pláč, který ho nemohl dosáhnout...Bez ohledu na to, jak zítra o sobě budu hovořit,budu zmáčená přáními, která nikdy nezmizí.Rukou, která sahá po padajících zlomcích,třímám srdce a skáču přímo do noci..Žít pro někoho, nechť tato chvíle stojí za všechno.Pomalu odhoď masku, kterou nosíš, a buď prostě tím, kým jsi teď........
WOW slusne, hlavne tie oci, aj ked su urobene compom...
_____________________________________
Táto sa na Ino hodí ^^ dokonalé
__________________________________________________________________________
//Som antitalent na Naruto Arenu
Elfen Lied fanklub -,^
ten obličej teda.....
Emh.. mno xĐ MAMÍ JÁ SE BOJÍM! T-T ale fakt.. celkem good až na ten výraz
Vypada trochu nebezpecne:D
to vypadá dobře