Daleká budoucnost. Svět, jaký ho známe, přestal existovat. Války změnily podobu Země k nepoznání. Zelené krajiny, porosty, čistý vzduch, to vše upadlo v zapomnění. Lidé žijí na naší planetě jen v ohromných kopulích - dómech, ve kterých je vytvářen umělý vzduch, atmosféra a vše, co je pro život potřebné. V souladu s lidmi žijí androidi, tzv. Autorave, kteří pomáhají občanům města při práci, plní roli sociálních vrstevníků a celkově zlepšují život v Romdeau. To vše má plnit utopistickou představu dokonalého života, kterou hlásá propaganda vládnoucích mocností.
Vincent Law, přistěhovalec z dómu v Moskvě brzy ale zjistí, že to až taková pravda nebude. Je zaměstnán jako mechanik Autoravů. Kontroluje, jestli nejsou infikováni Cogito Virem, který z androida bez citu udělá plně uvědomující se bytost. Vinc je tichá, klidná, stydlivá osoba. Chtěl by zapadnout mezi občany, ale kvůli tomu, že je cizinec, se mu to moc nedaří. Jednoho dne, ničím se nelišícího od ostatních, ho napadne podivná bytost. Vanou jí vlasy, je neuvěřitelně hbitá, silná a z nějakého důvodu ho pronásleduje s úmyslem ho zabít. Za zvláštních okolností se mu podaří uniknout. Tou dobou Vince začne stíhat i policie. Jediné útočiště hledá u inspektorky Real Mayer, která ho asi jako jediná nechce na potkání zabít.
Real už jistou dobou řeší mnoho incidentů spojených se stále se zvětšující vzpourou infikovaných androidů vůči lidem. Při jednom takovém zásahu utrpí menší zranění, když na ni zaútočí podobná bytost jako na Vince. Postupem času Real zjistí, že se jí říká Proxy. Netuší proč, ale ví jednu věc. Vincent Law má s tím vším nějakou spojitost. Proto se ho vydává hledat.
Vinc totiž opustil dóm, aby se vyrazil spolu s infikovaným AutoRavem, dívkou Pino, po stopách své vlastní nejasné minulosti.
Tak ,jdu to zkouknout-Po Death Note už mám dlouhou prodlevu a chce to něco pořádně temného at' vykompenzuju optimisticky lad'eného Naruta )
What i like about Naruto:
[spoiler]
We won't forget...
Just epic...
včera jsem po několika měsících konečně dokoukala svoje druhé nejoblíbenější anime, Ergo Proxy... ten konec byl nádherný.
a nakonec... tohle anime se už od začátku zařadilo hned za Naruta... ani nevím, čím si mě získalo, celkovým nádherným dojmem. určitě všem doporučuju, ale pokud jste líní přemýšlet a něco nechápat, Ergo Proxy vás dožene k šílenství
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Rozhodně ho všem musím jenom doporučit - je to jedno z nej. anime,co jsem kdy viděl. :)
Ta potemnělá atmosféra, výborně doplněná hudbou a do toho zajímavý příběh - 9,5 z 10 :D
No a pro ty nerozhodné jedno AMV: http://www.youtube.com/watch?v=sMaujWMeBmM - i když má seriál trošičku jinou atmosféru, tak je výborný.
Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb
Sasuke je bůh
No je to parádní anime z toho co jsem měl možnost vidět
Jen mě mrzí, že nikde na netu to není natož pak s českými titulky a to je velká škoda...
tak anime seženeš na www.anikat.com a cz titulky jsou na www.otakuland.cz
Ale HS asi nikde není co?
Hs je na www.blackboxsubs.cz ale jen asi první tři díly
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
jo to vím, bohužel jen ty tři
To fakt bohužel není - jediná možnost je nastahovat eng. a hodit si tam cz title :)
Byl jsem tu a budu zas :-D
aneb
Sasuke je bůh
Tohle anime fakt vypadá suprově... asi se na to mrknu.
Hele, v tom článku píšeš, že všechno sleduješ online... já taky, ale tohle anime nemůžu nikde najít. Nemáš nějakou stránku, kde bych se na to mohla mrknout?
FANCLUB
Tímto mu za něj moc děkuji
proč sakra nikde nemůžu najít raw na 3. díl a dál?
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Neviem moc extra čo je raw ale viem že online s cz titulkami to je na www.harosdefalco.webgarden.cz xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
sper vyzera to zaujimavo .. a kolko ze to ma asik casti???
Predávam veci z Naruta kupované pár rokov dozadu z mangashopu (Itachiho prsťen, Sharingan škraboška, Akatsuki potítko, Narutova žabia peňaženka), ďalej mangy FullMetal Alchemist a Air Gear v AJ. Alebo prsteň FMA. Pre viac info píšte správu
myslim, že 23...no za zkoušku to stojí, i když dost lidí to třeba nepochopí, a tak to brzo vzdaj. no já jsem vydržela a nelituju, takže s chutí do toho.
právě jsem zkoukla první díl a připadam si celkem jako tupec ale jo, něco jsem pochopila... malinko
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
titulky i hardsub nedávno začala překládat skupina black box subs a řekl bych že dost kvalitně
taky se na to mrknu,a uvidime jestli mě to zaujme nebo ne
prave som to dopozeral... dalsi fajnovy mindfuck,musim si dat teraz daku oddychovku lebo mi roztrhne leben.som mal taku seriu ,ze neon genesis evangelion,mindgame,paranoid park(normalny film) a teraz ergo proxy.navyse este k tomu s mega hardcore titulkami od anime-kraze(AmE=gg no re).
Videl bych to na Paranoia agenta :"D ...
teraz neviem ci ti mam verit. ten nazov je... trosku podozrivy
díky za doporučení =o) zkusim se taky na neho podívat třeba mě zaujme =o)
No dopozerala som 9 časť a som dokonale zblbnutá xD
Jaký Halos?Jaká Senekisu?Jaká Asura? A tí rytieri? Absolútne tomu nechápem...a už ma to celkom začína štvať xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Jsem možná poněkud natvrdlá, ale některý věci mi tam tak nějak nedocházely
A co přesně? Ráda vysvětlím, ale upozorňuju, že jsem to viděla před delší dobou takže některý věci mi už možná vypadly xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
no u mě je to už taky trochu delší doba, nějak jsem nechápala ty poslední díly, jak tam byl Vinc jako Proxy a pak tam byl další Proxy co vypadal stejně a nějak tam na něj čekal a pak spolu začli bojovat a pak ještě celej díl s tou knihovnou, tam se toho až tak moc nestalo, bylo to hlavně o kecání
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)
Musíš počkat do konce xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
ale, ne řeklas dost, díky moc
Ja wiem...ja som fakt blb xD Ale kde to sťahujete? Ja nemám nikde účet...
A ešte jedna otázka...nie sú na to niekte SRT titulky ako bývajú tu na Naruta? že by som si ich v jednom okne otvorila a v druhom pozerala:P
EDIT: mám to mám to! Aj s cz titulkami! So happyyyyyyyyyyyyyyyyy! Hneď idem pozerať!xD
Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)