manga_preview
Boruto TBV 09

Manga 381

Hmm tak po dalším týdnu je tu noví díl mangy tentokrát s názvem Pravá podoba...
jinak by to pro příště chtělo míň keců typu : Kdy bude XXX..., Jste pomali...! atd... Opravdu si myslíte že nám to pomůže? Možná si to neuvědomujete ale překlady (a editace) děláme v našem volném čase, a nejsme za to nijak finančně odměněni... příští díl bude někdy kolem příštího víkendu , doufám že všichni chápou a nebudou psát kdy bude 382 !!
Neptame se na to kdy bude dalsi dil, zbytecne tim otravujeme prekladatele(az to bude tak to sem urcite daji) a pridelavame praci moderatorum, kteri takove komentare mazou.
A take spoilery piseme s pomoci spoiler tagu!
Nehodící se mažeme ;)

0

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -James-
Vložil -James-, Po, 2007-12-17 18:33 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Pěstitel rýže

to by mne nikdy nenapadlo ze nekdo muze byt tak moc zazranej do serialu a porad se kvuli nemu hadat... ale chapu ty kteri to prekladaj - pokud vim tak kai a prasatko, teda nevim kdo mangu, tu nectu Smiling ale kazdopadne to musi byt velka piplacka s tim no, ja bych to urcite nedelal Laughing out loud. tak teda chapu ty dva ze sou nastvani kdyz nekdo rekne napr. : vy ste chuje kdy bude dalsi dil, melo to byt vcera , atd. je to od nich dost tupy... tak teda pochvala prekladatelum, delate to dobre, jste frajeri Smiling (a pls delejte to dal Laughing out loud )

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, So, 2007-12-15 22:11 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Pokud někdo neví kdo překládá poslední díly mangy, kdo začal s překlady, nebo kdo vám tu naservíroval většinu, tak se styďte a nemáte právo to číst, protože slušné pochvaly se nedočkáme ( až na jisté výjimky Eye-wink )a čteme zde stále ty samé otázky, ale aby si někdo zapamatoval kdo to dělá to ne. Pokud se to někoho dotklo máte smůlu, já vás do čtení překladů nenutim, ale když si někdo nepamatuje kdo to dělá, to se mne opravdu dotklo, a zvláště dneska. Nejsem moc na projevování emocí, ale z toho jsem byl opravdu paf, a to byla jen kratičká větička, která stála za to a dokázala mi rozhodit náladu tak, že bych nechal promluvit své druhé já, a to nejsem schizofrenik, a v mysli jsem si představoval jak pokojem lítá všechno.

Toť vše a nevim cobych, do příštího pátku ještě uvidim jakou budu mít náladu Sad

Dnešek už mi někteří dokonale zkazili a tak vám pěkně děkuju, doufám že máte radost, a do příště si připravíte aspoň něco tvrdšího co ani já nepřekousnu

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele PoustniGaara
Vložil PoustniGaara, Út, 2007-12-18 19:59 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Já jen nechápu proč to teda děláš aby ti lidi byli vděčný nebo aby ses "proslavil"??? Třeba prasátko to podle me dela jen tak a je mu jedno jestli na to lidi koukaj nebo tak(nebo jako kdyby se na to nekouk nikdo tak by to asi nedělal)...ale vy to dělaáte fakt pro tu tkz. "slávu"

Obrázek uživatele K_A_I
Vložil K_A_I, Út, 2007-12-18 20:11 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Pěstitel rýže

chapej nas to bavi jenze kdyz ti pak prijde nekdo a cte to ale ani nevi kdo je autor ... to celkem zamrzi nemyslis??

Obrázek uživatele PoustniGaara
Vložil PoustniGaara, Út, 2007-12-18 22:44 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

To jo no nikde sem to necet ale zamrzi...

Obrázek uživatele Rasengan
Vložil Rasengan, So, 2007-12-15 23:18 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

joooj Alucardo sempaaaai pls nemaj nervyyy... kvoli tym somarom... vecsina vie kto to robi (ty)+ K_A_I editace....a cenia si toho.... mas velku podporu tomu ver dattebayo..... a sme vam vsetkym co to robite a zaberate svoj volny cas kvoli nam velmi zaviazany..... pametaj co naruto povedal...cesta ninji je tazka...ale nikdy sa nevzdavaj.....!!!! drzime ti prstyyy...!!!!!

Obrázek uživatele Corwin8
Vložil Corwin8, So, 2007-12-15 23:09 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Téda, kdo vás takhle trápí? Sad Já myslím, že jsme si všichni vědomí, že to děláte vy, pro nás, a nejlépe, jak to jen jde. Jestli někdo říká opak, tak je buď blbej, nebo kecá, třeba z hladu.Smiling

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, So, 2007-12-15 15:59 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Překlad hotov, už jen počkat co s tim vyšmoulí KAI Eye-wink

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, So, 2007-12-15 11:41 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Tak manga 382 se překládá, a pro mě je to další úžasná kapitolka. No prostě ti co to zatim nečetli, tak se těšte Eye-wink

A ostatním co to četli v eng nebo jap, tak si to nechte pro sebe, nepište sem ani to, že už jste to četli, kazí mi to náladu, a tím mám i menší chuť to překládat, protože když každý řekne že už to četl, tak proč bych to měl překládat Eye-wink

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Corwin8
Vložil Corwin8, So, 2007-12-15 12:46 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Musím oponovat. Když si přečtu anglickou mangu, automaticky si pak čtu i českou, od vás, protože je o kus lepší a protože je prostě v mé rodné řeči, které rozumím nejlépe. Smiling

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, Út, 2007-12-11 22:39 | Ninja už: 6231 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Tak, dneska jsem po dvou srhujících dnech čtení 125 dílů mangy konečně prozřel a dostal se až ke konci. Laughing out loud A musím vám pogratulovat, jelikož takhle krásně přeloženou mangu dělá málokdo. Je ti opravdu super a moc si to pochvaluju. Akorát bych měl takovou bezvýznamnou připomínečku, chtělo by to trošičku větší písmo, protože sem tam se to blbě luští, ale jinak je to skvělé. Skvěká kvalita, skvěle přeloženo, zkrátka jste super Alucardosama a KAI a taky ostatní členové vašeho teamu překladu mangy! Už se moc moc těším na další díl, nejen z hlediska příběhu, ale i na vaše další vychytávky. Jen tak dál vedete si moc moc moc dobře!
Ps: Ignorujte ty, co píšou otázky tipu: ,,Jste pomalý..." ,,Kdy bude další díl?..." Oni nechápou, co to pro vás je, každý týden si utrhnout čas ze svého rozvrhu, který by jste mohly strávit nějakým více zábavným způsobem. A za ten utržený čas vám moc moc moc moc a ještě jednou moc děkuju, jelikož bez vás by jsem si musel čekat, někdy až dva týdny na anime a to bych umřel nedočkavostí, takže ještě jednou a naposledy. Nic si z těch lidí nedělejte a DĚKUJI!

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Corwin8
Vložil Corwin8, St, 2007-12-12 18:44 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Já bych vyzdvihl hlavně kvalitu práce s mangou, o překlad mi zas tak nejde, když už předtím čtu anglickou verzi-ale i překlad je samozřejmě velká práce a je super. Čistota, uhlazenost a prostě celkově kvalita provedení je u vás na naprosto profesionální úrovni-lepší než mangy v Aj.

Obrázek uživatele K_A_I
Vložil K_A_I, St, 2007-12-12 19:02 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Pěstitel rýže

to radi slysime Smiling

Obrázek uživatele Ak1ma
Vložil Ak1ma, Út, 2007-12-11 19:45 | Ninja už: 6220 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

Fakt díky za to co děláte. Super, že to překládáte. Smiling)))))))

Obrázek uživatele HoLoW
Vložil HoLoW (bez ověření), Po, 2007-12-10 18:36 | Ninja už: 19864 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jako vzdy super preklad Eye-wink uz se tesim na dalsi dil

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-10 17:29 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

JJ už je to tak, Jiraiya dostává na zadek, jestli vůbec přežil poslední útok, doufám že bude příští kapitolka ještě napínavější než tahle a ta předchozí

A tímto děkuji KAIovi že vydržel ( všechny editace ), a doufám že mu nadále bude přát pevné zdraví a vůle ( nervy nevyjímaje Eye-wink ), a do příštího dílu bych chtěl vidět pouze připomínky k této kapitole a ( je-li možno ) taktéž mírné nápady jak by mohl další díl dopadnout, a nebo klidně i pár dílů dopředu Eye-wink

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Angel007
Vložil Angel007, Po, 2007-12-10 17:36 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

hehe,Alu... vy už nedáváte vůbec bonuskyy.... Sad Sticking out tongue ..

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-10 17:45 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

No bohužel jsme se s KAIem na žádnym zatim nedohodli, a moc valně to nevypadá

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Angel007
Vložil Angel007, Po, 2007-12-10 17:46 | Ninja už: 6109 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

aaa tak nevadí,však něěěkdy nám to vynahradíte xD Smiling

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-10 18:11 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

Samozřejmě Eye-wink

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele FeNiXxx
Vložil FeNiXxx, Po, 2007-12-10 15:04 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

super praca Smiling .ale chcel by som sa vas opytat,kde by som si mohlo stiahnut starsie diely mangy 370 a pod..my vypisuje ze uz subor neexistuje Sad

Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Po, 2007-12-10 12:42 | Ninja už: 6067 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

ty woe ja to nevydržim už se tešim na další díl ................ good překlad hoši

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele lefiath
Vložil lefiath, Po, 2007-12-10 12:31 | Ninja už: 6203 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

Politika dattebayo:

We generally release within 20 hours of airing. It varies somewhat from week to week, but not a lot. If you really need to know, you can see exactly how long all of our episodes have been out on the BitTorrent page, so figure it out from there. If you ask us this in the channel, you will be BANNED.

Což takhle zavést toto roztomilé pravidlo? Nebo až trpělivost dojde úplně? Sticking out tongue

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-10 16:37 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

taky možnost Smiling ale asi se zamyslim nad něčim horšim Eye-wink něco co potěší Laughing out loud

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Kobylka v pyžamu
Vložil Kobylka v pyžamu, Po, 2007-12-10 01:28 | Ninja už: 6303 dní, Příspěvků: 1858 | Autor je: Editor ve výslužbě, Obsluha v Ichiraku

Moment, NarutoXXX?...hmm...a to zrovna zní zajímavě Eye-winkLaughing out loud

Obrázek uživatele K_A_I
Vložil K_A_I, Po, 2007-12-10 13:14 | Ninja už: 6368 dní, Příspěvků: 198 | Autor je: Pěstitel rýže

njn je videt na co myslis !! ^.^

Obrázek uživatele Alucardosama
Vložil Alucardosama, Po, 2007-12-10 16:34 | Ninja už: 6325 dní, Příspěvků: 753 | Autor je: Pěstitel rýže

notak Laughing out loud už se tu zase rozjíždí trošku ( víc ) diskuse ujetá jiným ( zajímavějším ) směrem XD

Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.

Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.

Obrázek uživatele Anubish
Vložil Anubish, Po, 2007-12-10 22:51 | Ninja už: 6124 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Kobylka má vůbec zajímavé pohnutky Smiling když jsem se dneska koukal na její blog do galerie (titulní obrázek) Smiling mimochodem velmi sexi Smiling

Obrázek uživatele Raikiri
Vložil Raikiri, Po, 2007-12-10 01:13 | Ninja už: 6224 dní, Příspěvků: 338 | Autor je: Prostý občan

Nenechte se otravit od par nadockavych troubu.kteri maji blbe keci vetsina nedockave ceka v klidu,. ps: skvelý preklad jako vzdycky:)

Obrázek uživatele Corwin8
Vložil Corwin8, Po, 2007-12-10 01:39 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

jj, kdo to není schopen vydržet, musí se spokojit s angličtinou nebo japonštinou. Jako já:) (myslím tu angličtinu)