Karaoke
Chtěl jsem se zeptat jak zvýraznit danou hlásku v karaoke např. když zpívá určitý zpěvák slabiku "la" tak jak jí v tu uričtou dobu nějakým způsobem zvýraznit a pak když zpěvák tu slabiku zazpívá, v tu dobu kdy zní je slabika zvýzazněna. Díky (Jestli nechápete tak já potom taky ne )
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
ahojky, hladám niekoho, kdo by bol schopný vytvárať hardsuby..ak máte záujem napíšte mi súkromnú správu
www.soul-society.xf.cz - Portál o Bleach !!!
Stáhla jsem si Aegisub, nainstalovala, ale když chci udělat karaoke, tak to mám v nabídce "Automatizace" šedivý a nejde na to kliknout. neví někdo co s tím, jestli něco doinstalovat nebo tak nějak?
Cassiopeia
jj vytvor si vlastní
Lidi, kde mám sehnat(nebo jak napsat) v OP a EN Kanji znaky? třeba dám příklad "miageta yozora no hoshi-tachi no hikari" v kanji... ?
normalne to napises na JP klavesnici: "見上げたぞ余らの星たちの光" a dal stejne jako u mormalniho karaoke
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
jj o tom uz jsem slysel (jenze ja nekomu pucil instalacku od windows a nekdo mi ji nevratil a ja nvm kdo...takze to nemuzu udelat podle toho navodu tady...) neni nejakej jinej zpusob jak to nadstavit?
Vzhledem k tomu ze se jedna o podporu Asijskych znaku primo v systemu to jinak nepude
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
aha...mno tak diky
Kanji znaky můžeš udělat v Aegisubu. Je tam na to speciálně Kanji timer.
Mohol by mi niekto (najlepšie prasátko alebo floyd) poradiť kde berú (alebo ako vyrábajú) tie úžasné efekty v karaoke? Napríklad rozpad písma na kvetinky (2. shippuuden ending - sa mi tak zdá) alebo ako vytvoriť gulôčku ktorá skáče po písmenách namiesto zvýrazňovania. Alebo niečo podobné...
Tak tohle uz je trochu jina liga nez obarvovani, takyvyhle efekty se vytvareji uz programovanim. Chce to nejaky generator
prasatkuv: https://konoha.cz/~prasatko/ass/
sou tam i ukazky a priklady
SweetKaraoke: http://pagesperso-orange.fr/sweetkaraoke/Outils_english/Editeur_de_scrip...
ale chce to dobrou znalost tagu programovani a velkou fantazii.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Super, chtela bych zkusit nejaky efekt! KAm mam co napsat, poradite?
Za ten prasátkov generátor som tebe aj prasátku veľmi vďačný. Je tam pestrý výber efektov. Teraz ak budem niečo robiť, budem mať problém si vybrať efekt
Poradím ti neokopírovávej ty efekty ale vytvoř si svůj vlastní
karaoke neni zas tak tezke (ale ani lehke). Nejprve ho musis nacasovat.
Dela se to pomoci {\kXX}TEXT, kde XX je delka trvani slabiky v setinach sekundy.
Priklad:
Dialogue: 0,0:20:06.12,0:20:10.39,karaoke3,,0000,0000,0000,,{\k38}to{\k37}do{\k26}ke {\k39}to{\k33}do{\k36}ke {\k33}to{\k103}o{\k36}ku {\k38}e
kdyz to udelas takto, tak se ti budou slabiky oznacovat druhou barvou ze stylu v ASS. Muzes misto {\kXX} pouzit {\kfXX}, pak se budou slabiky obarvovat od strany...
pokud chces nejake slozitejsi efekty, tak to uz neni tak jednoduche...
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
No ja som to vôbec nepochopil
Toto jsem jaksi nepochopil
-Prosím o Humanitární pomoc .. pro mého mazlíka ... Děkuji všem co pomohou. - Klini zde na odkaz : http://www.valenth.com/feed/380512
Nejnovější FF
Série - Princezna z mrtvého klanu - Kapitola 2: Staří známí
Jednorázovka - Básnička pro Prasátka
Díky Prasátko
we are all going to the heaven.
Zdravim. Dopourcuji se ti podivat na tigr.ic.cz, tam najdes dost obsahly manual jak pracovat s karaoke. Pripadne se staci podivat do napovedy k AEGISUBU, kde je to nadherene vysvetleno:). Pokud se jedna o samotne efekty, tak ty slozitejsi se vetsinou nedelaji v aegisubu, ale v AAFku nebo v utilitach, ktere si dani lide udelaji samy. Pokud bys potreboval s necim pomoci, tak mi pisni pmku a pomuzu, nejakou dobu sem si hral s automatizaci v aegisubu, takze bych ti pripadne mohl poslat nejake sve vytvory.
Mushishi forever:)
No tak jestli by si mi s tím helpnul tak bych ti byl strašně vděčný... Pořád se to snažím udělat sám, ale furt to jde nějak opožděně....
Klidne ti helfnu:). Neni problem. Co presne chces delat za efekt?
Mushishi forever:)
No, já moc náročnej na efekty nejsem! Stačí mi ta klasika od Prasátka {\kXX} hlavně ne {\kfXX} to se mi fakt nelíbí. Možná by se tam hodila červená....
Musis mit nejprve nacasovany karaoke, coz je celkem nekdy dost velky opruz:(. Potom uz staci v tom nacasovanem karaoke zmenit tagy podle libosti, variant je nekolik \k,\kf,\ko, podle toho co chces za efekt zakladni je to ze kf ti to obarvuje zleva do prava, k samotne ti zabarvi slabiku a ko ti zmeni baru bordu.
Mushishi forever:)
No dělá mi problém to časování toho karaoke! Je to fakt opruz! Vždycky když napíšu {\k-něco,něco} například {\k06} tak místo aby se to objevilo po sekundě se to objeví tak po minutě! Já jsem myslel že to ty setiny čte mo vteřinách ale jak si ne! Pomozte mi pls. někdo! Nebyl by někdo tak hodný a načasoval mi to karaoke? Pls. pls. dík
Co pak by sis to pral nacasovat?
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Njn a moc...
Napis mi k cemu bys to casovani chtel,
popremyslim jestli bych si to nekam do svyho rozvrhu nevmack. Pripadne napis PMEdit: Vmack a mam hotovo, kdo si o nej pozada tomu poslu.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
No potřeboval bych načasovat opening v Bleach! Myslím teď ten, který je v aktuálních epizodách... Fakt bych ti byl hodně vděčnej, kdybys mi pomoh... zkus si najít ten čas pls. ... dík
Mam to hotovy, kontaktuj me.
(Klidne kdokoli ma zajem)
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Načasuj to v aegisubu v karaoke tak to dělám u bleach já sice nvm jakej je teď opening ale normálně podle zvuku to nandám a je to