Aegisub: Hardsub Export
stahnul sem si ten Aegisub bo co...
cim dal tim vic obdivuju vasi praci...prubnul sem to na Galactik Football a uvodni znelku sem delal hodinu...ste machri...
btw de z toho Aegisubu ulozit rovnou hardsub (esli je to blbej dotaz, tak me omluvte, ze sem to nenasel) ... ?
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mám hloupou otázku... Jak se nahrávají do Aegisub titulky z videa, jako když si tam nahraji audio z videa... Tak jde to i s titulky? Nemyslím tím, že si tam nahraji předem připravené titulky... Arigato za odpověď.
Z nejakého dôvodu vi pri prehravani titulkov prestal zobrazovať písmana s mekčenmi a to konkretne ť ľ. je spôsom ako to vyriešiť?
Nastaviť font, ktorý ich má nadefinované.
JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!
Nazdar mam takový problém. Když jsem si v Ageisubu vytvořil karaoke titulky ve formatu ass. uložil je a chtěl je pustit v Media Playeru classic, tak mi tam vůbec nehopkají jenom se v polovině změní barva,ale když si je i s tím videem pustím v Ageisubu tak tam skačou normálně. Poraďte mi prosim
Zkus ve VSFilteru vypnout pre-buffering.
Aegisub
Mám video které má dvě zvukové stopy (1. je Anglicky 2. je Japonsky).
Neví někdo jak mám načíst tu druhou.
přímo v přehrávači ... většinou sound/zvuk a tam už najdeš výběr streamu ...
Zdravím, chcel by som sa opýtať ako sa robia v aegisube titulky, ktoré sa pomaly zobrazia a zase pomaly vyblednú až nakoniec zmiznú.
pouzij prikaz {\fad(doba_objeveni, doba_zmizeni)}
priklad: {\fad(500,500)} objeveni 500ms zmizeni tez 500ms
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55
Dík hodne to pomôže.
Pls poraďte jak a přes co si můžu vytvořit hardsub u videí.
Pres virtualdub nebo pres Avisynth.
Mushishi forever:)
zdarec bych se chtel zeptat jestly se na tom aegisubu daj dat ti titulky rovnou do videa a udelat z toho soubor mkv???
Nejde. K tomu slouzi jine programy. Nekteri pouzivaji virtualdub jini pozivaji megui.
Mushishi forever:)
Aegisub slouzi pouze k editaci titulku, hardsub tedy zakodovani titulku primo do videa se dela dalsimy jinymi programy.
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
Akými ???
napr. Megui, VirtualDub(Mod), VSfilter, AviSynth,...
jinak jich je moc
Všem se omlouvám, bohužel se dlouhodobě nezvládám věnovat Konoze tak, jak bych chtěl. Takže prosím o trpělivost.
bezva
Hej stáhl jsem si Aegisub nainstaloval, ale při instalaci selže pokaždé instalace přehrávače.. nemůžu si ten přehrávač třeba stáhnout a pak zkopírovat do složky s Aegisubem nebo ho tam dát nějak jinak ?
Nerozumim otazce:(. Aegisub nepotrebuje zadny prehravac. Video se da normalne otevrit, pokud to neni mkvcko nebo ogmku, u tech se vyskytuji obcasne problemy.
Mushishi forever:)
No pokud vím tak Aegisub potřebuje k přehrávání videí Avisynth 2.5 a ten se má při instalaci automaticky nainstalovat, ale bohužel se tak nestalo a proto nemůžu spouštět videa.Už tomu rozumíš?
Ted uz tomu rozumim:). Ja sem s tim problem nemel. Zkus si najit samostatnou instalaci Avisynthu a potom by ti to mohlo fungovat.
Mushishi forever:)
Díky
Jen bych chtel hodit takovou poznamecku. Co se tyka otevirani MKV. MKV s kodekem (h264) obcas v Aegisubu hazou errory a neotviraji se.Zbytek formatu by mel byt bezproblemu .
A dá se tento problémek nějak vyřešit, aby jej aegi načetl?
Možno stiahnuť nový build. Ja som asi dva roky bez problémov používal the Fluffov vlastný ( http://mod16.org/hurfdurf/?page_id=19 ), ale teraz keď tu máme 10bit a podobné vychytávky, tak neviem, či to stále zvládne
JOSEPH IS MAKING MY BODY FLY!
Nejde:(. Musis ho udelat prostrednictvim dalsich programu.
Mushishi forever:)
nejde.
„Nedělám nic, protože nevím co dřív.“
Můj Instagram: prasatko55