manga_preview
Boruto TBV 08

Malá velká letní výzva! 147

Malá velká letní výzva! 147

Další na světě Smiling. Bojovala jsem tentokrát s textem, nakonec jsem ho tam vecpala cca celý, líbil se mi, ale výtvarně s ním moc spokojená nejsem, v tom okně dole je už moc maličký na můj vkus...
Ještě to vypadá na dvě stránky max. Bude chtít někdo navázat? Případně pojedu dál, ale nevím, jak to pak půjde rychle, rozjíždějí se mi pomalu práce Sad.
146
147
148

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 5

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2021-03-01 19:33 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Takže... Akio je všechny pozabíjel? Hm, a kdo je vlastně v příběhu kladný hrdina? Sora? Tobi?
Ale sluší mu ty ksichtíky, sluší!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2021-03-02 01:52 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mnó, nerada bych teď řekla nějakou nepravdu Hehe..., ohledně Hidanových falešných a pravých vzpomínek - mám v tom stejný zmatek jako on sám Laughing out loud.
Já mám z toho čím dál větší pocit, že v našem příběhu není ani kladných, ani záporných hrdinů, tak nějak jako v životě. Všichni se narodili čistí a neposkvrnění a všichni hřeší a všichni nějak doplácejí na hříchy předků z minulosti, což se (pouze předpokládám, nezažila jsem) s člověkem dokáže neskutečně vléct a zkazit mu život. Já mám za klaďase vlastně všechny Laughing out loud, no snad kromě Jashina Sticking out tongue.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Ne, 2021-02-28 17:35 | Ninja už: 2650 dní, Příspěvků: 1369 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Páni, toho textu je tam opravdu hodně. Hehe... Mně to vždycky přišlo hrozně těžký vyvážit, aby pak výsledek hezky plynul. Tohle je hodně individuální, ale u takhle dlouhých a poměrně emocionálně založených replik bych třeba v průběhu čekala u obou účastníků konverzace nějakou změnu výrazu tváře, která by klidně mohla být zachycená. Smiling Ale asi už chápu, proč ti ten návrh připadá hodně okecávací. Budu se na to muset v budoucnu zaměřit. Holt komiks není povídka. Laughing out loud
Jinak naprosto souhlasím se Shi-chan, že je to krásně ztvárněný, ta situace je chytře vymyšlená a dost se mi líbí, jak Hidan tlačí Akia do kouta nejen verbálně, ale i fyzicky.
Ale ze všeho nejlepší je ten Akiův výraz úplně dole...

Edit: Jinak se moc omlouvám, ale teď se asi fakt nezapojím.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2021-03-01 12:38 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

To nebude tvá chyba Laughing out loud, já myslím, že tohle přesně je v mantinelech každého, aby se nějak vypořádal s předlohou v podobě textu (ať je sebekvětnatější), použil to, co je stěžejní, a podal to pak krátkou komiksovou mluvou Smiling. Chtěla jsem to zkusit, jak moc velký problém to bude se čtením, protože v reálu toho vlastně Hidan moc neřekne (vezmu-li typický prvek japonských anime, kde proti sobě stojí dva bojovníci a hodinu si zcela klidně vysvětlují svoje techniky a své přístupy a ega, než vůbec začnou bojovat Laughing out loud). Není to vlastně moc vět. Ale i toto je dost, zdá se, mělo se to roztáhnout do více okének i za cenu, že se ta okénka budou vlastně opakovat, že to bude jen více rozfázované. Pro čitelnost by to jistě bylo fajn, ale chudák kreslič Laughing out loud! Tak jsem to smrskla a nebyl to dobrý nápad, hm. Poučení pro příště Eye-wink. Díky za komentář!
PS: Nevadí, uvidíme, co ostatní...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2021-02-28 13:26 | Ninja už: 4930 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Jé, to je textu! Laughing out loud Jinde by aby působilo divně, že se Hidan tolik rozmluví (aniž by mu do toho kdokoli skočil xD), ale moc se líbí, jak jsi to tu vymyslela tak, že Akia přistrčí na zem a ještě mu drží kunai (?) u krku, aby ho Akio konečně pořádně vyslechl. Laughing out loud Nakresleno je to samozřejmě také krásně (hlavně ten Akiúv výraz dole a jeho ruce vpravo nahoře Laughing out loud). A super poskládání panelů!

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2021-02-27 21:13 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Prekrásna práca, noledi Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! A tá filozofická podstata Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! A výrazy na tvárach Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! No ja túto výzvu moc nekomentujem, ale nezdržala som sa, oslovila ma svojou poctivosťou Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2021-02-27 21:26 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jé děkuju Smiling! Já myslím, že jsme volbou postav odradili víc lidí. Ale Hidan se nakonec ukázal jako velmi inspirativní téma. (Pokud se vydrží ty jeho sprosťárny Sticking out tongue). Filozofická podstata bublin na téhle stránce je Akhařina práce, používám teď částečně její text, bo je moc dobrý Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2021-02-27 21:45 | Ninja už: 2680 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Áno, Hidan je inšpiratívny a tie jeho "sprosťárny" tiež, niekedy už človeku fakt praskajú nervy a on má ozaj jadrný slovník, ale výstižný hihihi Naša Akhara má svoje nesporné kvality, škoda, že prestala písať FF, ale možno jej kresba dáva väčšie možnosti sebavyjadrenia Cool Je obdivuhodné, ako dlho dokážete spolupracovať a rozvíjať, a rozvíjať námet Jump! Tak teda vďaka všetkým zúčastneným a teším sa na avizovaný zborník, tuším "Tři ramena kruhu" Jump! Ino ti gratuluje! Tiež sa mi páčili tie spojené ruky Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2021-02-27 21:58 | Ninja už: 3875 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Uvidíme, co Mariko zvolí, zatím se nevyjádřila Smiling. A jo, souhlasím, že je to obdivuhodné, sama jsem té výzvě dávala tak max. 20 stránek, holky jsou nesmírně talentované a ještě víc trpělivé a je vidět, že je to všechny aspoň v nějakém čase a úseku chytlo stejně jako mě. Spolupráce dokáže být nesmírně zábavná, ale taky zavazující a inspirativní, prostě tvůrčí se vším, co k tomu patří. No, musí být u toho hlavně pohoda, což tato výzva málem neustála, ale snad už jsme krizi překonaly a zdárně to dokončíme. Tedy pokud mě v tom teď holky nenechají Smiling. Jedna z nejaktivnějších je právě Akhara a Mariko, ale všechny máme tisíc povinností a občas se na něčem zasekneme, většinou na čase a nejtěžší je vždycky se v tom pak po čase zase zorientovat Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE