manga_preview
Boruto TBV 09

Na den otců a bubáci

Na den otců a bubáci

Uwaaaaaaaaaa!!!! Vo chlup!

Nejspíš ani nešahám po kotníky profláknutým umělcům, ale tohle jsem si užila - nejhorší bylo vymyslet "CO"

A "bubáci" byli nápadem toho mýho malýho caparta

Jmenují se "Otravný Hmyz" a "Mizerný Počasí"
Prostě to, co by krásný piknikový den pokazilo.
A protože Nejiho a Hizashiho nebaví celý dny a noci sedět na obláčku a hrát na harfu, rozhodli se chránit ty, co mají nejraději a to před čímkoliv!!!

Za rekordní čas (skrze nakupenou práci) si užijte obrázek!

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 5

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Pá, 2020-08-07 19:25 | Ninja už: 4214 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Ty rozevláté šaty a vlasy jsou stylové :3

Obrázek uživatele Rosme
Vložil Rosme, Po, 2020-08-03 13:17 | Ninja už: 1580 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Předseda třídy

Mě se líbí i výběr z méně tradičních dvojic. Smiling
Úplně v tom vidím i tu klanovou oddanost, která se pro tyto "strýčky" stala díky lásce ke svým blízkým vysvobozením. V rámci jejich konkrétního vztahu, Nejiho a jeho otce, je pro mě silným dojmem, když se syn rozhodne jít ve stejných stopách jako otec. Je to takové uznání jeden druhému, kdy otec šel takovou životní cestou, stal se takovým vzorem, aby ho syn i po smrti následoval v podobném duchu.

Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-08-01 18:57 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Kresba je fajn (no, tuším, že je tam hodně práce s předlohami), zahánění bubáků je super nápad, jen tam moc nevidím ten vztah otců a dětí... nebo to bereš tak, že strýcovství je taky podobný vztah? Prosím, napiš mi k tomu víc, než obrázek vyhodnotím.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Ne, 2020-08-02 05:26 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

Pojala jsem to "rodinně", kdy jsou ti dva už po smrti a nabídla se jim možnost, společně, jako otec a syn, ochraňovat ty ostatní žijící.

Víc to slovně vyjádřit neumím Sad

Hima je jako jediná vidí, jak pospolu bojují, jak se doplňují a tak...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2020-08-02 08:27 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Takže „spolupráce na stejném projektu“? Jo, to je dobrý vztah. Já jsem předtím viděla hlavně to, že se snaží udělat hezký den Hamawari, která ale pro ně není dcerkou. Jdu to uznat.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.