manga_preview
Boruto TBV 08

Predátor V2

Predátor V2

Ahoj Smiling Pridávam ďalší projekt ktorý zabral viac času, než som čakal. Nápad vznikol..vďaka piesni na ktorú som náhodou narazil a inšpirovala ma. Nachádza sa vo videu nižšie. No..taktiež ale..by ste ho mohli brať ako také pokračovanie...k jednému staršiemu obrázku Laughing out loud

Alebo ani nie pokračovanie. Iba sú si dosť podobné. No..pôvodne som chcel natočiť celý proces. Ale po 9 hodinách..čo som sa hral iba s Lineartom, som to vzdal Laughing out loud a povedal som si..že lineart bude stačiť. Skutočne..som mal cez 9 hodín záznamu. Ktorý som zrýchlil a postrihal..čo najviac. Kedže ja pri kreslení..robím tisíc krát to isté a prerábam. Bolo to fakt ťažké. Človek si neuvedomí..koľko času strávi nad riešením niektorých problémov. Napríklad len nad rukami som strávil pár hodín. Ale to som celééé vystrihol. Úplne Laughing out loud Chcel som pôvodne pridať ešte video kde by ste mohli vidieť celý proces. Bez strihania. Ale na to už fakt nemám nervy. A nikto by si to i tak nepozrel celé Laughing out loud Mne osobne to šlo na nervy sa pozerať na to aký som nešikovný. No..čo sa videa ešte týka. Tak..veľa technických problémov. Od programu ktorý prestal pracovať a odmietal robiť čo som chcel. Až po zablokovanie vide kvôli autorským právam Laughing out loud Musel som meniť hudbu v pozadí.
No..som rád, že je koniec.
No..čo sa ale Ešte obrázka týka..hm. No..ten meč..by mal byť zdrojom svetla. No kedže ja nie som dosť dobrý v tieňovaní tak som to asi vytieňoval zle. Poštolka mi dala nejaké rady. Alee..asi som to veľmi nevylepšil. Len pre ujasnenie. Áno..ten meč svieti Laughing out loud Nie je to tak..že by niečo osvetľovalo ten meč a od neho sa odrážalo svetlo. No..hádam sa niekomu bude páčiť. Ja nie som úplne spokojný. Jednoznačne sa mám ešte veľa čo učiť no.
Predlôh bolo mnoho. No hlavná bola táto:

pose reference by: SenshiStock
P.S: Krv som nekreslil. Použil som textúry krvi.


Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.9, Hlasů: 10

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sakata
Vložil Sakata, Ne, 2020-04-05 12:38 | Ninja už: 1477 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

WOW, kdybych mohla okomentuji ti všechny fanarty! (Bohužel jich je až moc tak že bych to dělala do zítra xD) ale jsou z mého pohledu dokonalé, aj to že je to kreslené na počítači... no prostě krásné, moc se mi líbí Smiling

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-03-24 22:34 | Ninja už: 3873 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hm...obdivuju, kolik práce na tom necháváš, díky za to, že nám umožňuješ pomocí videika trochu nahlédnout do tvého tvůrčího procesu! Líbí se mi to sporadické nasvícení, respektive části, které jsou úplně ve stínu - mám ráda "tušené" Smiling. Had je boží!
K věcem, co mi vadí - šrafovaní v pravém úhlu. Ono to sice na konečném obrázku zrovna tady není moc vidět, ale vypadá to prostě blbě. Vím, že už jsem tě na to několikrát upozorňovala, takže příště už budu mlčet, zdá se, že je to tvůj záměr. A pak ta krev, kterou vlastně hodně často používáš a...no, působí to to hodně prvoplánově, je to takové laciné. Dokázal bys vyjádřit predátora bez krve? To by byla výzva Smiling! Je o dost těžší vyjádřit tušené - vyjádřit hrůzu, strach, nebezpečí, dravost...bez krve. Třeba výrazem, použitím světla a stínu, výběrem barevnosti, donutit diváka, aby byl napnutý, měl strach, cítil nebezpečí. Protože neví, nevidí, jenom něco tuší a nutíš ho zapojit jeho představivost. Třeba, jak jsi tu ohraničil jemnou světlou linkou vlasy a ty hady, nebo jak ponořuješ postupně jednotlivé části a předměty do úplné tmy - to je přesně ono, to diváka uvádí do napětí, co na něj vyskočí. A kdybys třeba nechal tušit, ža tam je další hadí hlava v temnotě, kterou už nedokáže divák správně rozečíst - to by bylo drámo Smiling. Jinak svítící meč je proč svítící - má to nějaký význam, krom toho, že jsi ho chtěl použít jako zdroj světla? Vytváří pěknou kompoziční osu v obrázku, ale bylo by to top, kdyby měl i nějaké logické opodstatnění...
Dovolila jsem si trochu ostřejší kritiky, snad mi to nebudeš mít za zlé - ber to konstruktivně Eye-wink! Je moc super, že tvoříš!!!
Edit: Prosím, odkud máš tu doprovodnou hudbu (tu část s Orochimarovým hlasem)? To bych si ráda stáhla...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Pá, 2020-03-13 05:37 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tie Orové oči sú úplne super a majú ten správny nádych. Takže za mňa potlesk a len tak ďalej. Tie časovo náročné projekty sú vždy problém lebo čím sa človek na to dlhšie díva tým tam začína hľadať aj chyby ktoré niesu a tie čo sú mu viac a viac udierajú do očí, ale tým sa netreba nechať odradiť. Má to vynikajúcu úroveň tak už sa teším na niečo ďalšieho z tvojej dielne.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2020-03-13 02:20 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Přemýšlím, jestli se vracet k tomu světlu a stínu Laughing out loud Ale asi už ne, tak blahopřeji k novému hororovému obrázku Orochimaru ^.^ Teď mě na něm zaujalo, jak se Orovy oči podobají očím těch hadů. Atmosféru to má pěkně výraznou a je vidět, že sis dal záležet Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Orihalcon
Vložil Orihalcon, Čt, 2020-03-12 10:32 | Ninja už: 5852 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Student Akademie

I přes ty chyby, kterých jsi si vědom, je to úžasný a nádherný. Atmosféra tohoto díla je hutná a to je důležitý. Kdyby tímto stylem byl Naruto, tak nejspíš bude 18+ s označením Horror.

Jen tak dál. Tvoje dílka jsou super a ráda na ně kouknu!