manga_preview
Minato One Shot

Malá velká letní výzva! 060

Malá velká letní výzva! 060

Taak (utírá pot z čela Laughing out loud). Myslím, že raději předám štafetu, než se to - jak řekla Akhara - úplně zamotá. Ale neřekla bych, že je to naší vinou. Motá se to tím, jak si každý děláme v příběhu svůj koncept a závěr. Myslím, že jediná (aspoň pro mě) nosná cesta je vycházet z dosavadního a navazovat bez sebemenších osobních ambicí, že by to ostatní pochopili Laughing out loud.
Dle mé úvahy - Karu chtěli obětovat - tzn. prakticky zabít. Akio viděl v zoufalé situaci jedinou možnost, jak jí zachránit, skrze kodex, na základě kterého ho "sdružení" Džašinistů musí poslechnout. Bohužel za cenu osobní újmy a trestů. Právě ztráta schopností a vyhnanství je cena, kterou stanovuje daný "paragraf šest" Smiling. K tomu se samozřejmě stane džasinistou či něčím podobným, o což nestojí. (Na rozdíl od svého šíleného bratříčka Smiling).
Snad se bude líbit a snad mě neukamenujete. Jediné, čeho jsem si všimla, že neodpovídá, je oblečení Akia na straně 31 a tu, ale za to já nemůžu Sticking out tongue. Nějak jsem se do toho flashbacku zabrala, asi by to chtělo ho už nějak ukončit a vrátit se k hlavní lince.

59
60
61

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 6

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Po, 2020-01-27 00:00 | Ninja už: 3865 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Hidan je rozkošný o tom žádná, ale vůbec mi to nesedí. Na rodiné fotce to vypadá, že ti dva nejsou od sebe věkově moc vzdálení, tady to vypadá, že Hidan je minimálně o pět let mladší -.- což je moc a podepsalo by se to i na vzhledu v součastnosti.
Dále taky by mě zajímalo, jak se zbavíme skoro celé sekty, když Akio stratí schopnosti. Je nemožné, aby dokázal zabít nejmocnější členy sekty bez nich. A taky další nesrovnalost je, že byl Hidan přímo u obřadu. Kdyby by byl upřímo v centru dění a viděl toto prohození, tak by se pak nedivit, že to Kara přežila. Pokud se neuděje něco, co by takové podezření vrhlo Cookie 1
Edit: celkově mi to nesedí na stranky 54 a 55? Proč by se tak debilně dožadovat vysvětlení! Pokud tedy nemají další bratříčka Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-01-27 00:58 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ech, asi si to budu muset znova celé projít...
Ehm...co kdybysme - pokud se dobereme konce - všechno předali manga-týmu, oni by nám vyčistili veškerý text Sticking out tongue, a pak bychom si to naeditovali tak, aby to sedělo líp Laughing out loud, hihi - to byl vtip, samozřejmě Laughing out loud.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2020-01-26 19:31 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Jaj, ten Hidan je neskutečně rozkošný! A ta pouta... Jasně, že se líbí! Laughing out loud
Já si zase říkala, že abychom mohli nějak smysluplně pohnout s hlavní linií, chtělo by to pořádně dořešit, co se stalo v minulosti, takže trošičku rozsáhlejší flashback není zas tak na škodu... Evil

"Navazovat bez sebemenších osobních ambicí, že by to ostatní pochopili" ... Hezká úvaha. Laughing out loud Úplný smysl by nám ten příběh dával asi jedině tehdy, kdybychom na něm byli všichni domluvení předem. Takhle si jeden pro sebe něco naznačí a další už zápletku zase odvede úplně někam jinam, dle svého vlastního vkusu a nápadů, neboť nezná vizi svého předchůdce - pokud ten nějakou vizi vůbec měl. Ja to nebyl Každopádně alespoň za sebe můžu říct, že jsem nesmírně ráda, že jsme to pojali právě takhle - pokaždé se těším, co další kreslíř v pořadí asi vytvoří a je zábavné přemýšlet nad tím, jak z toho vybrousit. Laughing out loud Jasně, místy to méně či více vázne, ale právě snaha každého z nás nějak si ten příběh po svém sesumírovat z toho dělá obrovskou srandu. Kdyby to nebyla takováhle magořina, těžko by se to u nás zvrhlo v onu obsesi, o níž níže mluvíš. Laughing out loud
...Takže nebude-li mít zájem někdo jiný, stále se směle hlásím . Eye-wink

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2020-01-26 23:35 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Vnímám to velmi podobně Smiling.
Myslím, že se můžeš pustit do práce Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Ne, 2020-01-26 19:05 | Ninja už: 1920 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Fúha, tak kde začať..Laughing out loud Už teraz viem že osoba ktorá po tebe preberie štafetu bude mať čo robiť aby sa z toho celého dostala, kedže si nám do jedného flashbacku pridala ďalší..a teda máme rozrobené dva - to sa veľmi v komiksoch nedeje a asi si vieme domyslieť prečo ^-^. Na druhú stranu som ten jeden flashback začala ja.. Hehe... ale v domienke že len ukážeme čo sa stalo Kare a potom sa bude pokračovať v hlavnom deji ^-^. Máme to teraz také spestrené Eye-wink

Jáá sa pre istotu spýtam, aby som nebola za toho čo to nepochopil Laughing out loud. Nakreslením malých verzií Akia a Hidana si chcela UŽ načnúť tú udalosť ktorá sa ,,odohrala,, práve na strane 31?

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Ne, 2020-01-26 19:30 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Flashback ve flashbacku je vždycky pěkné šílenství, ale... Tohle není ten případ, ne? Já to pochopila tak, že tvůj flashback si vesele pokračuje v Noledině provedení a na této stránce dole se nám k němu jen připojuje Hidan s Tsuki, co celé to pozdvižení zpovzdálí sledují. Puzzled Laughing out loud

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Ne, 2020-01-26 21:14 | Ninja už: 2902 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Taky jsem to pochopila tak, že je to prostě Hidan v době obětování Kary. Laughing out loud Akorát je prostě hodně malej. Laughing out loud

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Ne, 2020-01-26 21:49 | Ninja už: 1920 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Jááj áno, máte pravdu Jump!. Strašne ma zmiatla až tak veľmi mladšia verzia, ja že sú približne jednak starý ^-^. Teraz mi to už ide lepšie do hlavy Laughing out loud holky díky za pomoc, dneska mi mozog celý deň rezignuje..ani trochu sa mu premýšľať nechce..ach Laughing out loud

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Ne, 2020-01-26 23:54 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Mno, ano, navazuje to na stranu 31, kde klečí Akio asi po obřadu a malý bratr stojí nad ním. Vyšla jsem ze strany 31, vyšla jsem i z podoby Mariky, která je zobrazila jako spíš ještě jako děti a snažila jsem se najít kompromis. Tedy Akio je dospělý, o tom žádná, navázala jsem na svého předchůdce. Ale Hidana jsem se snažila trochu ještě nechat menšího (byť na fotce vypadají k sobě věkově blíž). Asi jsem to přehnala, ale zase pětileté dítě nebyl záměr Smiling. I v Borutovi vypadají některé postavy na pět a přitom je jim kolik - čtrnáct? Tak nevím, pokud by vám to hodně vadilo, můžu ho zkusit přistaršit.
Ohledně toho, že je přítomen obřadu - jasně, že je, nikdy by se nestal takovým šílencem, kdyby nebyl od útlého mládí přítomen nějakým zvěrstvům. Podle mě. Ale pokud tam někde máme, že neví, jak to dopadlo s Karou, tak to mi asi uniklo Bad. Co s tím?
Ohledně ztráty schopností - jen jedu v již jasně zmíněných náznacích, kdy, tuším, na str. 27 je to zřejmé, že o schopnosti přišel, nebo se pletu?
Taky mám za to, že flashback tu máme pořád jen jeden, a to zcela jasný, netuším, jak to Nika myslela, že jsou dva. Právě proto celý povrch po dokončení postrouhám tuhou a rozmažu, aby to bylo šedé Laughing out loud.
Je tu ještě jedna možnost - a to tuhle stranu vyhodit Laughing out loud. Zlobit se vůbec nebudu, pokud to pomůže ději. Jak říkám, jsem na ten scénář levá...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Po, 2020-01-27 10:49 | Ninja už: 1920 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Ako ostatné naznačujú tak určite nič nemaž, keď sa na to pozerám o deň neskôr tak mi to hneď dáva väčší zmysel Laughing out loud. Ja som sa na to prvý raz pozerala bez rozmyslu -osudová chyba ^-^ - teraz už som našťastie znova v deji Laughing out loud. Keby si toho hidana nenakreslila tak veľmi rozkošne.. XD úplne ma zmiatlo aká mladá postava sa nám to vrútila do deju Laughing out loud.

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Po, 2020-01-27 00:06 | Ninja už: 3865 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Mám napad, kde si psala, že akio mám bratra. Tak to napis v množném čísle a mame vyřešeno Laughing out loud a třeba když se fotila ta fotka, tak ten perdola nebyl na světě Laughing out loud
sorry že nejsou hacky, píšu na mobilu Sticking out tongue

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Po, 2020-01-27 12:33 | Ninja už: 3865 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Moc se omlouvám, opravdu nerada píšu na mobilu, nejen že rád vynechává háčky, ale taky vyměňuje slova Sticking out tongue
Ono mi tak jak nevadí jeho vzhled, jako to. Že tak prostě nemá, co dělat. A nechoďte na mě se syndromem falešné paměti, protože se musí stát něco, co je člověku nepříjemné a zatlačí to do svého podvědomí a nahradí to falešnou vzpomínkou (promiňte studuji psychologii Sticking out tongue ehm více méně)
Ach jo, asi se opravdu budu muset zapracovat na vyjadřovaní svých myšlenek, ať už písemně nebo v podobě komiksu, protože jsem se svým flashbackem, vytvořila pěkný galimatyáš (ale za to se taky moc omlouvám, ale tohle je opravdu OPRAVDU můj první komiks, tak mě to odpusťte) no asi vysvětlit to teď a skončení zkouškového, tak asi dopíšu časové údaje. No mezi stránkami 46 a 47 je dost větší časový rozestup pardon Sad jednoduše jsem potřebovala, aby ti dva slídilové objevili to kukátko, aby za pár let si vyslechli něco, co by vyslechnout neměli. A doufala jsem, že nějako napadne, že by mohli zdrhnout.
A teď k mému nápadu. Jestli se nepletu, tak se hlavní dějová linie odehrává v Shippundenu, a podle Kishimu je Hidanovi-seniorovi 22 let a těm dvěma může být podobně. Odečteme pár let, kdy bloudili po světe (a oživovali polomrtvoly Sticking out tongue ) tak jím může být při vynesení rozsudku a obřadu asi tak 18. Při objevení zapomenuté svatyně a při vyfocení fotky asi tak 12. A kdyby se dvouletý Hidan-junior nefotil, tak by mu mohlo být při obřadu asi tak 8 a krásně by to vysvětlovalo jeho dětský vzhled Laughing out loud a stačila by jen malá změna v textu a problém s nedorozuměním by byl vyřešen Sticking out tongue
Podle mě by to tak velký chaos nepřineslo, protože stejně všichni v místnosti musí brzy umřít.Evil
A co je týče Akiovi ztráty schopností, tak jsem měla za to, že ztratil pouze kontakt se svým bohem a svoji nesmrtelnost (což je v ten moment taky velká ztráta), nikoliv schopnost kontrolovat čakru. A možná proto jim tak dlouho trvalo, než je mohli vrátit dokončit to, co začali.

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2020-01-27 13:34 | Ninja už: 2902 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Jé, pardon, tak teď už to chápu. A omlouvám se holkám. Prosím/promiň.
Myslela jsem, že ten skok je až u tý objímací scény na straně 48. Ale když jsi na to upozornila, tak vidím, že už na straně 47 mají jiný oblečení. Laughing out loud

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2020-01-27 01:21 | Ninja už: 2902 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Ne, prosím, další bratry ne! To už by byl naprostý chaos! Laughing out loud Laughing out loud
Osobně navrhuju se na věkovej rozdíl vyprdnout, vždyť se zase tolik nestalo. Smiling Na ty nesrovnalosti je, myslím, dobrý upozorňovat, abychom se jich příště vyvarovali, ale nemá smysl si s nima zpětně lámat hlavu. To, že Hidan neví, jak to dopadlo s Karou, se dá vyřešit úplně snadno - tohle totiž naštěstí není konec flashbacku, takže se tam ještě může stát věcí. Smiling Zároveň nikde není psáno, že sektu musel vyvraždit Akio. Možností, který by zapadaly do děje, je pořád dost i bez něj.

Jinak - já třeba celou dobu chápala Kařino obětování a ten obřad s Akiem jako dvě různý události, který spolu nepřímo souvisí, ale neodehrávají se úplně bezprostředně po sobě. A taky jsem myslela, že v tom flashbacku od Shi-chan je to spíš stav před obřadem, kterej se chystá provést Hidan, protože se jeden z nich (teď nevím kterej) "chtěl setkat s ostatními". Laughing out loud Opravdu nemůžeme čekat, že ty náznaky všichni pochopíme stejně. Smiling
Co mi třeba tady vadí víc než věkovej rozdíl mezi Akiem a Hidanem, je fakt, že od momentu, kdy se zjistilo, že Kara bude obětováná, uplynulo několik let, a ti dva přitom za celou tu dobu zjevně ani nepřemýšleli nad tím, jak tomu zabránit, a chovají se, jako by to snad vůbec nečekali. Laughing out loud Taky pořád úplně nerozumím logice paragrafu šest a "obřadu v zastoupení" - pokud se Akio nabídl jako oběť, pak je ztráta schopností taková docela nadbytečná, a pokud měl být vykonavatelem obřadu, moc to nevyřeší situaci s Karou, pokud se nerozhodne nějak úplně narušit průběh (pak ale nechápu, proč místo toho třeba radši neutekli nebo tak). Laughing out loud

Ale vážně bych to moc neřešila. Utápění se v chaosu je legrace. Laughing out loud Pokud to někdy doděláme a obsese nás neopustí, můžeme tomu zkusit dát nějakou propracovanější podobu pak. Smiling

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Po, 2020-01-27 08:59 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Co se týče Hidanova mládí… Jsem jediná, kdo s tímto nemá žádný problém? Laughing out loud Na rodinné fotečce jsem předtím naznačila, že Hidan je podle všeho mladší než Akio. Musím říct, že jsem toho vzápětí trochu litovala – ale teď to beru zpět a jsem vážně ráda, že se Noleda rozhodla Hidanovu mladší verzi ponechat. Neřekla bych, že je tu Hidan zas takový prcek, možná tak těch 14 let? Akio s Karou zase vypadají na nějakých 18 – 19? …Neuniklo mi nic, že ne? Angel Naštěstí v mangách a anime je věk ku vzhledu postavy často sporný, což nám tu, řekla bych, poskytuje výhodu.

Já se s Nolediným postupem ztotožňuji, vždycky jsem měla za to, že Kařin obřad a to, co se stalo Akiovi (ať to bylo cokoli), spolu musí bezprostředně souviset. Já osobně jsem to v tom flashbacku, kde Hidan stojí nad klečícím Hidanem, myslela spíš v tom smyslu, že Akio byl podle všeho jashinovským kultem kvůli něčemu vybrán za oběť a to bez Hidanova přičinění, ten nad ním pouze v posledních chvílích před zahájením obřadu stojí, něco mu říká – vyčítá mu to? Je vážně fascinující, jak to každý bereme úplně jinak. Smiling

Nepřipadá mi ani, že by se Akio s Karou nesnažili obřadu nějak zamezit. Když se to dozvěděli, byli jen bezmocnými dětmi – a ani později pravděpodobně nebylo v jejich silách cokoli udělat, měli by proti sobě celou sektu. Takže co když se prostě rozhodli čekat, až ten okamžik nadejde s tím, že zatímco Kara se už smiřovala se svým osudem, Akio připravoval plán, jak ji zachránit – a rozhodl se právě pro ten 6. paragraf?

Jinak Nol, v žádném případě nic nemaž, dle mého je to takhle perfektní – navíc tím výborně vracíš Hidana s Tsukiko zpátky do děje, což mi přijde taky zcela logické, neboť jak říkáš, Hidan je sotva typ postavy, co by se při obřadu držel stranou – dokážu si ho představit, jak si tam klidně vtrhne, aniž by ho kdokoli zval. Laughing out loud Je fakt, že na 54. straně od Niky se Hidan divil, že je Kara stále naživu – a předtím v mé části zase považoval za dávno mrtvého Akia. Laughing out loud Tudíž podle všeho není zas tak úplně v obraze – asi by se dalo říci, že v tom má stejný guláš jako my. Laughing out loud Znamená to, že nebyl přítomen konce obřadu? Nebo si z toho, co viděl, prostě vyvodil vlastní závěry – což je něco, co lidé dělají neustále? ^u^

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2020-01-27 13:20 | Ninja už: 2902 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Mně ten Hidan taky nevadí. Nemyslím si, že dává smysl, aby byl takhle malej, ale nevadí mi to. Laughing out loud Laughing out loud Přijde mi spíš tak na osm, deset let, ale já absolutně nemám odhad na věk, takže to radši vůbec neberu v potaz. Laughing out loud Vzhled postav sice často neodpovídá jejich stáří, ale většinou se pak nestává, že by ta postava, co vypadá mnohem mladší, najednou vyrostla a začala naopak vypadat starší, zatímco ta druhá zázračně stárnout přestane, takže ve výsledku vypadá mladší než ta první. Laughing out loud Nesnažila bych se to odůvodňovat. Prostě je to chyba, to se stává. Laughing out loud

Strašně, ale fakt strašně, by mě zajímalo, jakými všemi způsoby jsme si ten příběh v minulosti (alespoň útržkovitě) představovali. Smiling

Není spojení "bezmocné dítě" v kontextu Naruta tak trochu protimluv? Laughing out loud Jo, "bezmocný dospělý", to by byla jiná. Laughing out loud Samozřejmě to má spoustu možných vysvětlení - například mohli jako děti plánovat, že když ten obřad nadejde, utečou. Ale protože se pořád nic nedělo, nechali se ukolébat představou bezpečí. Mohli se během těch let snažit najít jinou oběť a jen to nestihli nebo se nakonec rozhodli, že to nikomu nemůžou udělat. Akio mohl chtít něco podniknout a Kara mu to zakázala... Možností je spousta, jen jsme žádnou z nich neukázali ani nenaznačili, což by dle mého bylo bývalo dobré. Smiling
Jinak - mám takový dojem, že to nakonec stejně dopadlo tak, že proti sobě celou sektu měli. Pokud jsem si to vyložila správně (je tu dost vysoká šance, že ne), ani odvolání se na šestý paragraf by nemělo vyústit v situaci, kdy jsou oba naživu. Takže se nakonec stejně rozhodli vzepřít pravidlům a provedli... něco. Laughing out loud Ale zrovna tohle se mi moc líbí. Člověk pod takovým tlakem nejedná logicky. Navíc si kolikrát uvědomí priority, až když nadejde skutečná krize a on zjistí, že udržet všechno je zkrátka nemožný. Jsem zvědavá, co se tam semele. Smiling

Aby to dávalo smysl, Hidan by se nejspíš měl rozloučit s Akiem a Karou v domnění, že zemřeli/zemřou. Jinak vážně netuším, proč by si měl dovozovat, že umřeli. Předpokládat o někom, že umřel, aniž bych k tomu měla dobrej důvod, přece není normální, ne? I když, kdo ví, jak na člověka v tomhle ohledu působí jashinismus. Laughing out loud A pokud to má být falešná vzpomínka vzniklá v důsledku traumatický události, tak asi nechci vědět, co se tam stalo, když to Hidana, který se chce ve svých osmi-až-čtrnácti letech stát vůdcem vraždící sekty, tak moc poznamenalo. Laughing out loud

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Po, 2020-01-27 13:44 | Ninja už: 5182 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

To je fakt. Na druhou stranu pokud Akio někde přežíval jako vyvrhel a Hidan měl zázemí šťastného domova v temných zákoutích jeskyně (a výživného jashinovského jídelníčku), snad můžeme předpokládat, že je tu určitá pravděpodobnost, že z něj oproti relativně drobnému Akiovi vyrostl takový macho. Laughing out loud

Souhlasím, byla by pěkná sranda všechny ty naše zavrhnuté nápady a myšlenky k závěru někde sesumírovat - každý jich má určitě hafo. Laughing out loud Jen by to asi vzhledem k těm nekonečným spekulacím, reakcím na ně a reakcím na reakce na ně bylo naprosto k nezastavení. Laughing out loud

Ta tvá poslední věta... Absolutně tu chcípám smíchy jako už dlouho ne. Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Po, 2020-01-27 14:01 | Ninja už: 3865 dní, Příspěvků: 1373 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Ano ta poslední věta je ten důvod, proč navrhuji, to co navrhuji Chcíp ale pokud chcete otevírat Pandořinu skřínku, tak jen do toho! Zabity

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-01-27 01:35 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Třeba začít odznova ^-^:w.
Hele, já tomu taky vůbec nerozumím, a taky mě to baví. Celej den jsem přemýšlela, co se vlastně na tom obřadu s Akiem stalo a pořád mi z toho lezl nesmysl. Jednak jsem vydedukovala, že přišel o schopnosti ninji, jednak má jashinistické znamení, které se zvětšuje (proč?), evidentně z něj jashinista byl či je (má krásnou kosu),a pak se chce pomstít za něco, co mu provedli. Navíc by měl být potrestán za to, že narušil obřad, a to rovnou smrtí. "Šalamounsky" jsem to tedy svedla na kodex, kde se může psát cokoli, co se bude navazujícímu hodit. Nic lepšího mě nenapadlo, gomene. Ale fakt můžu bubliny vymazat a dejme tam něco, co bude vyhovovat líp...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Akhara
Vložil Akhara, Po, 2020-01-27 12:27 | Ninja už: 2902 dní, Příspěvků: 1378 | Autor je: Manga tým, Leeho závaží

Ahá, už chápu, kde je zakopán pes. Laughing out loud Laughing out loud Já celou dobu žila v domnění, že schopnostma, o který přišel, je myšleno to jashinistický voodoo (viz stranu 32). Teď už to dává trochu větší smysl. Smiling
Neomlouvej se a hlavně, propána, nic nemaž a nepřepisuj! Není k tomu důvod. Nepřijde mi, že by se tahle část mírou nelogičností nějak lišila od toho zbytku. Laughing out loud Nehodlám zastírat, že sis to tím kodexem podle mě trochu zjednodušila, ale to je jen otázka mých čtenářských preferencí. Ergo - nelam si s tím hlavu. Smiling

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-01-27 01:00 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Asi mi to budeš muset ještě upřesnit, jak jsi to myslela, moc jsem to bez těch háčků nepobrala Smiling...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-01-25 22:26 | Ninja už: 4437 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Hidánek je ale pořádně načučený Sad Obdivuji, jak jsi ho vystihla.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-01-25 23:11 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Děkuju Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, So, 2020-01-25 18:57 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Tak jsem to konečně celý dočetla (prokrastinace je hrozná věc, a nejhorší je, když člověk přesvědčí sám sebe, že na ni má nárok) a je to opravdu úžasně zamotaný Laughing out loud ale obdivuju vás, jak to dokážete úžasně pojmout! Vlastně až tady u tohohle vašeho díla jsem si uvědomila, jak těžký musí být kreslit komiks, všechno si to rozplánovat, vybrat, co se zobrazí a jak, dodat tomu tu správnou dramatičnost a ještě to udržet pochopitelný a srozumitelný (no dobře, to poslední mi tady občas trochu hapruje Laughing out loud ale to je vzhledem k množství autorů víc než jasný..). Vážně, klobouk dolů před váma! Navíc jste vytvořili parádní OC postavu, vlastně hned dvě (a kočku xD), což je taky malý zázrak. Ten jejich příběh mě fakt zajímá a čím víc se v tom ztrácím, tím víc toho chci vědět. A to jsem fakt nevěřila, že mě ještě někdy něco souvisejícího s Narutem bude zajímat.
Už se nemůžu dočkat pokračování!

(Mimochodem, je sranda, jak to člověku připadá krátký, když si to přečte najednou. Pořád jsem z toho kouskovitýho nahlížení měla pocit, že už je to hotovej epos, sága, Sto roků samoty hadr, a ono se to vlastně celý událo během tak... půl hodiny, hodiny? Laughing out loud Když teda nepočítám flashbacky..)

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-01-25 21:23 | Ninja už: 4127 dní, Příspěvků: 7484 | Autor je: Admin, Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Pozor, pozor, prokrastinace se mi už párkrát šeredně nevyplatila Laughing out loud...
Je to všechno od A do Z pokus. No...možná se pokus začal místy zvrhávat v obsesi (v klubu základních členů), ale začínáme získávat pozornost i širších mas, zdá se, takže jsem spokojená Laughing out loud. Sama jsem zvědavá, jak to dopadne. Díky za koment, myslím, že potěší nás všechny Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2020-01-26 08:28 | Ninja už: 5198 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Vím, mně taky Laughing out loud teď jsem ale pár měsíců měla dobrý důvod a spíš mě trochu štvalo, že občas moc odpočívat nemůžu. Ovšem pomalu se začínám sbírat a někdy musím přesvědčovat sama sebe, že teď už je třeba se zase zvetit Laughing out loud
Taky jsem zvědavá, jak to dopadne, a že se to zvrhlo v obsesi, docela kvituju, takový projekty jsou nejlepší. Laughing out loud
Širší masa je asi nejdrsnější přezdívka, jakou jsem kdy dostala, dík Laughing out loud

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza