Gai to zaspal!
Už ani nevím, jak mě to napadlo, prostě jsem vytáhla starou dětskou lego stavebnici a poskládala postavičky, aby to co nejblíž připomínalo ty naruťácký. Protože však za žádnou cenu nešly poznat, vzala jsem je do malování a přebarvila skoro všechno na figurkách, co šlo.
Jedná se o (zleva) Hinatu, Tenten, Gaie a Shizune. Gai si ten den prošel velmi náročným tréninkem, takže zapomněl, že je Silvestr a usnul jako dudek. Dokonce ani ohňostroje ho o půlnoci neprobraly, takže na něj musela Shizune vytáhnout ledovou sprchu, což naštěstí pak zabralo. Gai má 1. ledna i narozeniny, takže mu holky připravily výtečný dort. Jen by tu slavnost nemusel zaspat...
Všem přeji šťastný nový rok!
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 9
Zpětně ti chci jen napsat, že tvoje aranžmá mi přišlo úplně roztomilé, plné fantazie a radosti. Jen více takových
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Děkuju moc všem za tak kladné hodnocení. To bylo první, co mě napadlo, když jsem četla o libovolném ztvárnění.
Tohle je bez přehánění naprosto dokonalý. Jsem se po rozkliknutí fakt musela smát. To je fakt nápad. A ten nadpis mě dorazil.
No to je parádní! Velice originální, pobavilo
Boží!!! Za mě vedeš jednoznačně !
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE