Gatō Company
Vložil Joshina, So, 2018-10-20 20:32 | Ninja už: 3916 dní, Příspěvků: 252
Téma obrázku - Strašidla
Strašidlá, ktorých sa vo Vlnkovej Zemi nebáli len malé deti. ^-^
Výsledek
Skóre: 6.0, Hlasů: 1
Téma obrázku - Strašidla
Strašidlá, ktorých sa vo Vlnkovej Zemi nebáli len malé deti. ^-^
Ani bych se nedivila, kdyby to bylo poprvé, co někdo Gatóa na Konoze na kreslil. A je to dobře, že sis na něj vzpomněla. V rámci narutovských padouchů byl jeden z těch reálnějších a uvěřitelnějších.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Naozaj veľmi veľmi som chcela prísť s niečím, s čím neprídu určite ostatní. Nechcela som nejako cloniť ich super spracovaniam zabehnutých témat, pretože viem, že by som medzi nimi vôbec nepochodila.
A vôbec, toho chlápka som sama naozaj veľmi veľmi nemala rada.
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!
Nejdříve jsem si nemohl vzpomenout co Vlnová země je, tak jsme si to nespojil. Já nejdříve myslel, jestli to nejsou klauni, protože těch se někteří taky bojí, tak proč by někdo nemohl vymyslet strašidelné duchy s klauními maskami Hodně se mi líbí tvůj styl.
Ajajáj, nečakala som, že by niekto zabudol na príbeh Tazuna/Inari/Zabuza/Haku. Shame, shame!
Čo sa týka môjho štýlu, tak som rada, že sa páči. Pravdou ale je, že kreslím naozaj raritne, čiže v podstate žiaden štýl nemám.
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!
pěkný nápad Gato byl fakt potvora >_<
díky za poslední příspěvek a misi máš splněnou
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Ďakujem.
You can run, but you can't hide.
FC pre Katemu!
FC pre Karimao Toshiku!