Gaara save "sand" family
Gaara jako Kazekage má v prvé řadě chránit skrytou ves. A celá ta ves, je pro Kazekage-ho rodina. Sic už nemá jednoocasého v těle, ale vyrůstal s jeho "podobou" dlouhá léta, takže podoba a zhmotnění písku se v tom odráží. Pařát bijuu (ichibi) na ochranu vesnice. Jen Gaara a Shukaku...
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 4
Obrázek má hezkou kompozici a tečkování, podobně jako šrafování a podobné grafické metody obdivuji. Navíc mě pobavil jeden detail - zcela totožné záhyby na nohavicích
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Tak si myslím, že bys měla kreslit Gaaru častěji (dodala bych "než Nejiho", ale to asi nebude úplně reálný, že? ) Je to skvělý.
Klidně bych Gaaru kreslila, jenže jsem si na něm vytvořila závislost a nechce se mi z pohodlí Hyuugovic vilky (a co na tom, že je to někdy dřina ). A navíc... Já když si někoho oblíbím, tak se z něho vyklube "hnusák" (slušně řečeno) a nebo umře Ještě bych si mohla Gaaru oblíbit, chápeš?
Díky za komentář tečkuju dál a to tu poslední misi...
Tý jo, to je úžasný! To tečkovaní...
A taky časově náročný, ale když tě to chytne je to fuk a super zábava. Díky
krásná myšlenka
z tvého tečkování mi padá čelist... o.O paráda prostě
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Díky! To tečkování se mi zalíbilo hodně... určitě stvořím další takové.
Jenom ne do tohoto maratonu, protože to trvá a trvá a trvá...