manga_preview
Boruto TBV 09

Ochutnávka japonských čajů

40004206_1879059185474969_5539541594522255360_n.jpg
Místo konání: 
Čajovna Dharmasala, Praha
Datum: 
11.09.2018 18:00 - 21:00

.
Milí přátelé,
v doznívajícím horkém létě vás opět (a tentokrát s předstihem) zveme na ochutnávku svěžích japonských čajů. Tou vás provede Karel z kadaňské čajovny Kašmír.

Budete mít možnost ochutnat především čaje z prefektury Shizuoka, z města Fuji city z rodinné firmy Yamadaien. Firma Yamadaien je zpracovatelská a donedávna ji vlastnil pan emeritní profesor Eichi Watanabe, který ji v současné době předal svému synovi. Pan profesor je jedním z největších odborníků na japonský čaj a je nositelem řady vyznamenání. Jeho heslem je „S potěšením pít dobře zalitý čaj“. Kromě zpracování vyučuje čajepěstitelství, čajeznalství a přípravu čaje. Pořádá mnoho různých forem kurzů pro veřejnost.
Ochutnáte i prvosklizňovou Senchu čili Shinchu – špičkovou sortu Fukamushi, tedy hluboce napařovanou, dále vyšší sortu čaje Matcha a jedno špičkové Gyokuro.
Některé z čajů ochutnáme i připravené louhováním zastudena.

Přijďte v úterý 11.9. v 18h do karlínské Dharmasaly.
V případě příznivého počasí bude ochutnávka probíhat na zahradě čajovny.

Vstupné je 200kč.
(Rezervace místa možné na info@dharmasala.cz)