manga_preview
Boruto TBV 07

Cesta na Východ - Architektura Šanghaje

Výstava-Minhang.jpg
Místo konání: 
Kostel Zvěstování Panny Marie, ul. Kladská, Šumperk, 787 01
Datum: 
06.08.2018 09:00 - 15:00
Datum: 
20.08.2018 09:00 - 15:00
Datum: 
10.09.2018 09:00 - 15:00
Datum: 
30.09.2018 09:00 - 15:00

Výstava probíhá denně do 30.9. 2018!

Pokud vás z Asie zajímají i jiné kultury než jen ta japonská, máte možnost nahlédnout pod pokličku ohromující čínské kultury.

V městském obvodu Minhang, který se nachází v samém srdci Šanghaje, se nachází velké množství historické architektury, jež byla svědkem dlouhých a bohatých dějin a kultury městského obvodu Minhang, a která s sebou přináší mnoho příběhů této městské části,“ říká Yukan Li z kanceláře pro mezinárodní vztahy městského obvodu Minhang a dodává, že již mnoho let dělá obvod Minhang velký pokrok v úsilí sesbírat, prostudovat a předvést veřejnosti tyto připomínky dávné minulosti. „Neméně důležitou součástí tohoto úsilí jsou i fotografie historické architektury,“ říká Yukan Li. Fotografie byly vybrány z prestižních fotografických soutěží amatérských i profesionálních fotografů, které se zaměřovaly právě na historickou architekturu Minhangu. „Přidanou hodnotou těchto soutěží bylo i zdokumentování většiny architektury,“ uzavírá Yukan Li.

Výstava bude přístupná zdarma všem zájemcům denně během července a srpna v rámci volných prohlídek kostela vždy od 9 do 15 hodin. Ukončení výstavy je naplánováno na 30. září. V září budou moci zájemci výstavu vidět v rámci pořádaných kulturních akcí, nebo také i Dnů evropského dědictví v polovině září.