manga_preview
Boruto TBV 08

Podvečerní krajina se Sasukem

Podvečerní krajina se Sasukem


Edit: Při prvním nahrání jsem se zapomněla podepsat, takže nahrávám novou verzi Laughing out loud Tentokrát focenou ve dne a ne pod lampičkou.

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 5

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yajanele
Vložil Yajanele, Čt, 2018-03-22 18:18 | Ninja už: 4612 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Je super, že jsi tam nakonec Sasukeho přidala. Má to s ním takový melancholický nádech Laughing out loud

Ty kytky se mi líbí nejvíc. Na to, že s maskovací kapalinou nemáš moc zkušeností, tak klobouk dolů.

Co takhle zkusit hrot jehly nebo špendlík na menší tečky?

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2018-03-20 21:39 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky Robertovi, Ivě a Hromisovi za milé komentáře Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2018-03-20 00:44 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Rozvržením se mi to moc líbí, je to kompozičně vyvážené (jen ho tam nechej Laughing out loud). Když jsem to poprvé uviděla, tak to ve mně vyvolalo dojem, že jde vyrovnaně osudu vstříc, ale to nezpůsobila postava samotná, ale světlo, nebo spíš stín, který tak náznakem postava za sebe vrhá a táhne se i od té ruky. Ty jsi to tak asi nezamýšlela, ale povedlo se ti tam tenhle uhrančivý moment trochu dostat. Bylo by parádní, kdyby se to povedlo víc, kdyby byl Sasan osvětlen tím silným, byť zapadajícím, sluncem víc a za sebe vrhal neohraničené pruhy prozářeného stínu, podobě, jako když slunce prosvítá mraky. Nic jednoduchého Laughing out loud. Ale při tom postoji, jaký má (jako by se bál dotknout té nádhery kolem), by to bylo víc než efektní a hluboké.
Možná máš pocit, že ti postavy nejdou. Na první pohled to skutečně vypadá jako takové oficiální malířství.(To je terminus, co Laughing out loud? Třeba v Egyptě, ale i jinde bylo v dávných dobách umění čistě ve službě právní či náboženské moci. Nešlo o to přenést emoce, vzbudit dojmy. Prostě potřebovali zapsat, kolik rolníků odevzdalo 19. března kolik slepic. Neříkám, že v tom není umělecký um a talent, ale není to živé, působí to stroze, odměřeně a uniformně). Ale když se člověk podívá pozorněji, tak je v tvých postavách veškerá něha a péče, kterou jim dáváš a kterou se s nimi mazlíš. A mají osobitý výraz. I když nezobrazují konkrétní děj (nejde ti vyjádřit výraz v rámci děje na obrázku), tak jim ale vytváříš jejich vlastní, svébytný a úplně odlišný od jejich charakteru v manze. To také jen tak někdo neumí!
Každopádně i na základě naší osobní konzultace u tebe - vím, že by ses chtěla naučit umět se víc odvázat, samotnou tě to nesmírně láká naučit se jemné barevné přechody, nahodilosti, které z akvarelu teprve dělají mistrovsku techniku.
Vždycky jsi tíhla k takovému snovému, až melancholickému ladění, toho bych se držela. Ta krajina je krásná a možná bys mohla vyzkoušet stafáž, nebo připodobnit nám to k Narutovi jiným způsobem, než právě velkými postavami s velkými gesty. Zaměřit se na tu krajinu, vcítit se třeba do pouště, nebo do mlhy v Mlžné Smiling - v rámci mise ti to uznám, proč by ne?
Ale hlavně - přestat se bát risknout nezdar Eye-wink!
Nová technologie s maskovací kapalinou se zdařila nebo ne? Upřímně nevím,jak se to dělá a co za efekt to přesně tady udělalo...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2018-03-20 21:37 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky za rozbor Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Hromis
Vložil Hromis, Po, 2018-03-19 21:51 | Ninja už: 3769 dní, Příspěvků: 489 | Autor je: Moderátor, Prodavač v květinářství Yamanaka

To je tak hezky uklidňující a hřejivý obrázek, že ani opičák ho nemůže nikterak pokazit! Eye-wink

Včera byla Země ještě placatá, počkej, co bude zítra!

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2018-03-19 18:17 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

K textu pod obrázkem. Já bych to tak nezavrhovala. Myslím, že ti tahle kresba pomohla si uvědomit pár věcí, co kde můžeš zlepšit a určitě tě i něco naučila. A jak to bývá jen tréninkem se člověk učí.
Ty kopretiny co jsou nejblíž jsou superně namalované a takové hodně detailní Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Robert Rákoczy
Vložil Robert Rákoczy, Po, 2018-03-19 10:18 | Ninja už: 2224 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

nádhera