manga_preview
Boruto TBV 07

Filozof

Filozof

Poslední dobou mě postava Orochimaru velice fascinuje. Obrázek jsem nazval Filozof, protože Orochimaru mi svým počínáním připomíná antické filozofy pátrající po pravdě, jsoucnu, významu bytí a snažící se pohltit všechnu moudrost, akorát po svém způsobu a svou filozofií.
Mise pro mě byla obtížnou výzvou, hodně jsem si musel nastudovat postupy na youtube, protože krestlit v PTSai moc neumím a co se týče stínování štětci, kreslení pramínků vlásků a detailnosti, tak jsem na tom nebyl nejlépe - ne v elektronické kresbě, a tak pro mě mise byla velice přínosná už jen tím, že vznikla a dala mi možnost si vyzkoušet, co ve mně je. Když to budu rozvíjet, tak mi to třeba jednou půjde hezky, akorát se budu muset naučit ještě výsledné úpravy obrázků, jak to dělají profíci (světelné efekty, jas, kontrasty, etc.) Laughing out loud
Za misi velice děkuji. Smiling

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.2, Hlasů: 10

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Ne, 2018-01-28 00:08 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Nejvíce mě na tom fascinuje, jak mužně tu Oročimaru vypadá Smiling A zároveň pěkně nebezpečně, dobře to ladí s temnotou, kterou jsi ho obklopil.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Pá, 2018-01-12 16:14 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ahoj Zdendo! Co mi to děláte s těmi přezdívkami, jak se pak mám zorientovat Laughing out loud?
Řeknu ti to samé, co dalším účastníkům, kteří už vložili obrázek do mise. Musíte počkat na vyhodnocení do konce. Zcela narovinu - Orouš má temnou auru, je vidět, že sis hrál s jinými nástroji v PC než obvykle, takže jistý posun tam určitě vidět je. Ale...v duchu tvých slov - ještě je co zlepšovat a mise trvá. Např. ty vlasy by se daly udělat lépe, kdybys nekreslil jednotlivé pramínky, ale větší celky a přidal do nich světlo. Stejně tak kompozice by mohla být lepší, postava je malá, všude kolem zbytečná fůra místa, když je to poloportrét. Trochu nechápu, že jsi to zapíchl už teď, když sám víš, že bys zvládl víc, kdybys chtěl. No je to na tobě, každý má možnost se zlepšit a využít k tomu rad ode mně a ostatních. Je to na každém z vás, rozvíjíte nebo ochuzujete jen sami sebe Smiling. Jak to dopadne se splněním, či nesplněním, to si musíte počkat. Ale dopředu říkám, že co se týče snahy, budu přísná.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE