manga_preview
Boruto TBV 09

Konec klanu Ang

Konec klanu Ang

Jelikož už jsem psala, že Yori klan Ang byl vyvražděn... Udělala jsem vám menší představu.

Yori bojovala do posledních sil a konečně toho člověka, který tohle způsobil zabila. Byla to její sestra... Pohled na mrtvé tělo její sestry se ji hnusil, ale víc se ji hnusilo co udělala. Naposledy se podívala do rozpadlého domu své rodiny a popadla řetízek se srdcem, který nosila její matka. Vyšla z domu a naposledy se podívala po zníčeném místě, kde se dříve nacházel její klan.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.3, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2017-10-31 01:08 | Ninja už: 4217 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Hezky zachycená scéna Smiling Vybarvení by šlo ještě trochu vylepšit (například tam máš bílá místa), ale obrysy a rozvržení obrázku se ti povedly moc pěkně.
Jenom tě ještě upozorním na zařazení. Neoznačuj celou složku „Váš FanArt“, ale najdi si v ní podsložku OC, ta je pro vymyšlené postavy (zařazení spravíš po kliknutí na „upravit“ nad obrázkem).

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Neko Terrys
Vložil Neko Terrys, Út, 2017-10-31 16:55 | Ninja už: 3269 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Děkuji za radu... ted se snažím dodělat jeden obrázek a už stínuji lépe Smiling

Nokije :3