manga_preview
Boruto TBV 09

Krásné nebezpečí

Krásné nebezpečí

Téma - Čarodějnice.
Tak, asi to není to, co jste chtěli a předpokládali, protože když se řekne čarodějnice, tak se vám vybaví nějaká babizna s bradavicí na nose, v černých otrhaných šatech a nakřivo posazeným kloboukem, s kocourem na rameni, sovou v jedné ruce a s koštětem v druhé.
Smůla. Já jsem vyšla z něčeho jiného. Krásná a nebezpečná čarodějka svádějící našeho milého a budoucího Hokage.(Nejsem si jistá, ale ve středověku byly za čarodějnice označovány právě takové ženy, ne?)
Tohle mě bavilo ještě víc než Spojenectví. Řeklo se čarodějnice, ale tak nějak jsem se nechala unést.
Děláno podle předlohy nějaké baletky.
Díky za komentáře! Laughing out loud (Mimochodem, někdy je ta kvalita doopravdy úděsná, nevíte co s tím? Děkuji)

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.0, Hlasů: 2

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2017-10-23 01:02 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Čarokrásná čarodějnice Kakashi YES. Červená tomu dodává patřičnou ohnivost i bez ohně a koštěte. Možná jen ta nožka by mohla být trochu delší k velikosti těla.
Nevím proč, připomnělo mi to jednoho mého čarodějníka , to asi ty šátky Laughing out loud. Škoda, že už ho nemůžu do mise použít, mohli by tančit spolu...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kuriko
Vložil Kuriko, Po, 2017-10-23 07:47 | Ninja už: 2827 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Konohamarova chůva

Díky! Laughing out loud
Nožka je doopravdy kratší, ale chtěla jsem tam udělat tu botku (střeviček, baleríny - nevím, jak se tomu říká) a jiná možnost nebyla, protože sukni nalevo už jsem ořízla až moc. Laughing out loud Teoreticky by jí mohla mít pokrčenou... Laughing out loud
To by mohli, aspoň máš nějakou inspiraci :D

Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.

In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Ne, 2017-10-22 18:31 | Ninja už: 5476 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

nejvíce mě na tomto obrázku fascinují barvy Smiling jde z nich cítit divokost a vášeň a to je super Kakashi YES
jen malá výtka: ta sukně napravo není moc šikovně uříznutá, lepší by bylo ji mít celou na obrázku. každopádně se stále jedná o hodně povedené dílko Smiling
uznávám a těším se na další Smiling

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Kuriko
Vložil Kuriko, Po, 2017-10-23 07:48 | Ninja už: 2827 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Konohamarova chůva

Mě překvapuje, žes to uznala. Laughing out loud Ve skrytu duše jsem se bála, že to nebude dostatečně "čarodějnické". Laughing out loud
Na kompozici se pokusím zapracovat a příště už to snad bude v pořádku. Laughing out loud
Díky!

Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.

In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.