manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Naruto Shinppuden v originálním znění

[color=blue]Zdravím, sháním všechny epizody Naruto a Naruto Shinppuden v originálním znění, bez titulků a v té nejvyšší kvalitě, jestli je to možné, zkoušel jsem hledat na nyaa ale neúspěšně, budu strašně rád když mi pomůžete.Děkuji.


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-04-20 23:12 | Ninja už: 2809 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Na nyaa.se to normálně je. Hledej výrazy např. Naruto raw. Spíš než jednotlivý díly je potřeba hledat sady, takže když si to seřadíš podle velikosti, tak najdeš balíky. Třeba Naruto Shippuuden 275-500 v HD kvalitě o velikosti 82,7 GiB.

Potom by asi nebylo i od věci stáhnou všechno od jednoho vydavatele nebo jak bych to měl říct. Např. když už začnu stahovat ty sady, co budou pod názvem [SOFCJ-Raws], tak se pokusím sehnat všechno od nich, když bude něco chybět, tak zkusím jiné skupiny jako [SB-Raw] nebo [Zero-Raws].

A jen tak se zeptám, na co ti budou rawy?

Obrázek uživatele Anonimu
Vložil Anonimu, Pá, 2017-04-21 22:01 | Ninja už: 2562 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

jakožto otaku se snažím učit japonsky, a abych řekl pravdu tak mi vcelku jde, ale mohla by být lepší, a k tomu mi poslouží rawy, tak, že mě nebudou rušit žádné titulky a jen koukat bez nich.
a taky trochu stříhám videa pro vlastní účely.