"Věčný" Naruto
Vložil LordLACA, Út, 2017-03-21 17:19 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 7
Jsem si udelal radost něčím, co se mi jak líbí, tak pro mě spoustu významů, které chci připomínat 24/7.
Výsledek
Skóre: 9.2, Hlasů: 9
Jsem si udelal radost něčím, co se mi jak líbí, tak pro mě spoustu významů, které chci připomínat 24/7.
Obrázek se mi líbí a vypadá dobře, že tatér nevytvořil jen postavu, ale uděla za ní i ten „stín“, takže je obrázek kompaktnější. Ať se ti s tím hezky žije
Jenom mě tak napadlo, že odteď se už asi nedostaneš v Japonsku do veřejných lázní. Aspoň na jedné přednášce jsem slyšela, že lidi s tetováním tam nepouštějí.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
1. Jak ktere 2. Uz se oteviraji i zapadu 3. Nechystam se tam nejblizsi leta .
Taky jsem v okoli Plzne nenasel tatera, kteremu bych s tim duveroval. Jel jsem si to nechat udelat k "DanKo"vi z Bobek Tattoo do Prahy. Super chlapik, super pokec, super tatér .
Sel jsem cestou kvality a kazdemu kdo chce tetovani doporucuju to same , cena i tech nejlepsich neni tak zavratna oproti tomu, ze to je na stalo.
Krásne urobené! Nikdy som nebola fanúšičkou anime tetovaní, ale musím uznať, že toto vyzerá naozaj perfektne!
Môj FC od Joshiny
Katemine poviedky