manga_preview
Boruto TBV 08

My Sasuke

My Sasuke

Doufám, že se nějak líbí, je to můj druhý obrázek, co na tuhle stránku dávám. (yaay)
Něco z mé hlavy:
Když jsem kreslil tuhle postavu, uvědomil jsem si, že Sasuke měl vlastně těžký život (you dont say Laughing out loud), ale o čem jsem původně přemýšlel, bylo to, co bych udělal na jeho místě... zachoval bych se stejně a šel bych cestou osamění, nebo bych vybral cestu, která zahrnuje přátelé? toť otázka. Jen něco na zamyšlení.
Můžete napsat, kterou "cestu" by jste si vybrali. Laughing out loud

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.0, Hlasů: 5

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Arashi
Vložil Arashi, Ne, 2017-01-22 15:32 | Ninja už: 2735 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Propadlý student Akademie

Páni! Úšasné, jak jsi zachytil výraz tváře. Sasukeho, jako postavu, nijak zvlášť nemusím, ale tenhle se mi moc líbí.
Budu se těšit na tvé další obrázky. Smiling

Obrázek uživatele Sasukeho strážná víla
Vložil Sasukeho strážn..., Ne, 2017-01-22 12:16 | Ninja už: 3806 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Konohamarova chůva

Sasuke je moje nejoblibenější postava Smiling A obrázek si myslím, že je povedený Smiling .Tak Sasuke zradil Konohu předtím, než znal pravdu. To bych neudělala, protože síla je v přátelství (bych řekla..) I tak jsem ho chápala ale. Protože on tu sílu hledal za každou cenu.A možná se už nemohl koukat na to, jak Naruto sílí a on ne, protože se bál, že se nevyrovná Itachimu(něco podobnýho tam bylo i řečeno). A taky bych nešla ,,stejnou" cestou jako jeho bratr Itachi (řekl mu, že musí zabít svýho nejlepšího přítele, aby ho porazil. Vím, že to byla lež, ale nevím, jak to napsat k pochopení) on to sice Sasuke neudělal, ale pokoušel se o to.Ale potom, co bych zjistila pravdu, tak bych se do Konohy určitě nevrátila, pokud by tam byli ti, kteří za to můžou (ti starší a Danzo a nvm ted', jestli ještě někdo, ale 3.hokage byl po smrti), tudíž i chápu to, že zautočil na ně a chtěl je zabít a naprosto jsem mu fandila.´To bych taky udělala. A pak měl pravdu teda i v tom, že když se ho snažil Naruto zastavit, tak ho vlastně Naruto ani nemohl pochopit, protože byl od začátku sám a neměl sourozence a ani neznal rodiče, ale bylo hnusný, jak to podal. To bych zase neudělala, protože by to byl můj přítel, který za nic nemůže. Ale asi bych se zachovala stejně, jen bych Konohu zradila až po tom, co bych se dozvěděla pravdu. A nešla bych nutně po svým příteli, který za nic nemůže, teda pokud by se mi nepostavil do cesty, což Naruto udělal, ale zabít bych ho nechtěla, ale šla bych po těch sviních a možná i po lidech, kteří to věděli a mlčeli i když věděli, že cíl můj byla pomsta bratrovi, který to dusil v sobě. Nevím, jestli jsem to popsala pochopitelně tak jak to myslím Laughing out loud . Snad ano Smiling .

Sasukeho strážná víla

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2017-01-21 23:17 | Ninja už: 4703 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Pozoruhodný obrázek, je pravda, že ta bolest z něj úplně čiší.
Co se otázky týče, nejprve bych se asi zhroutila a pak se pokusila všechno zapomenout. Pokud bych měla přátele, usnadnili by mi to. Pochybuji, že bych uvažovala o pomstě, nemyslela bych, že mi to přinese klid.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2017-01-21 23:02 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Ten těžký život jsi mu vepsal co tváře, to se opravdu povedlo Smiling Vypadá smutně a zarputile. Krk jsi mu nakreslil širší, než je u lidí běžné, ale to ještě umocňuje dojem silného a umíněného člověka. Milá kresba, budu ráda, pokud nebude od tebe na Konoze poslední Smiling
Ale prosím, neoznačuj celé album Váš FanArt, to se potom tvůj obrázek objeví tady volně mimo složky. Místo toho si najdi složku Uchiha Sasuke, která uvnitř toho FanArtu (pojedeš v menu pomalu dolů a zaškrtneš prvního Sasukeho, na kterého narazíš). Kakashi YES

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.