manga_preview
Boruto TBV 09

Itachi milovník zvířat či co?


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, St, 2015-08-19 23:09 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Maluješ živelně a svérázně Laughing out loud, to se mi na tobě moc líbí. Jak už jsem ti určitě psala, možná by to chtělo zvětšit formát. Jak vyplnění plochy postavou, tak formát papíru obecně. Nevím, jaký používáš, ale dělá to na mě dojem, že větší než A4 to nebude. A právě to by ti mohlo pomoct, aby ses tolik nesoustředila na ty detailíky, které ti v kombinaci se zvolenou technikou vytvářejí takové nepěkné šmouhy, příliš tmavá místa na pleti, hodně vrásek apod. Zkus si vzít pořádnej papír, aspoň A3 a soustřeď se hlavně na proporce. Aby byla hlava správně velká k tělu, hrudník úměrný k nohám...Je to na tom to nejtěžší pro většinu lidí, ale právě proto se na to chce zaměřit. Na větším papíře budeš mít víc prostoru na stínování a nebude to takové...umatlané. Promiň, nemyslím to zle Smiling. A pak zkus méně prokreslovat jednotlivé detaily. Já vím, že chceš vyjádřit všechno - buchty na břiše, záhyby na tváři, ale ne vždy je to ku prospěchu. Jinak krásný obrázek, vlk mňam, krásné stínování šatů. I nápad! Jen tak dál!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Čt, 2015-08-20 11:06 | Ninja už: 3616 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Hmm..já vím, že kritika je namístě Sad , ale abych byla upřímná taky jsem s tím nebyla moc spokojená Sticking out tongue a ano psala, no jo..používám nejčastěji A4, a to protože kdybych použila větší, tak už by se mi nevešel do skenu Sticking out tongue a kdybych to fotila, tak by to nebyla neslavnější kvalita Sticking out tongue ale někdy větší formát použiji, dokonce to mám v plánu Laughing out loud to přehnaném stínování a ujetých proporcím vím, ale už to jde mimo mě, ne že bych si nevzala radu k srdci, ale už jsem s toho vyčerpaná, ale každopádně děkuji Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Ildwins
Vložil Ildwins, Čt, 2015-08-20 22:10 | Ninja už: 5589 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan

No mne osobne pripadá nelogické brať si väčší formát,keď má niekto problém, že sa zameriava na detajly. Teda aspoň v mojom prípade to funguje opačne (a pripadá mi to aj logickejšie), že keď robím niečo menšie tak sa menej zameriam na detajly a viac na postoj alebo farebnosť alebo atmosféru, lebo to ľahšie vidíš v celku a rýchlejšie vnímaš ako to na teba celkovo pôsobí. Pri veľkých formátoch všetko kreslíš o mnoho väčšie a viac ťa to ťahá k detajlom lebo fyzicky máš na ne aj priestor, zatiaľ čo keď musíš hlavu natrepať do rozmeru 1x1cm, tak sa nebudeš veľmi zaoberať trčiacimi chĺpkami z nosa alebo lupinami vo vlasoch.
Možno to noleda myslela ináč a ja som iba nepochopil (dosť možné Laughing out loud ), no mne sa ani nezdá že by si sa v tom obrázku veľmi zamerala na detajly. Jedine na tom oblečení. To sa mi zdá byť príliš zriasené a tam by som iba ubral. Že by som sa nabudúce pokúsil skôr vybrať len také najväčšie záhyby a tie tam naznačiť, prípadne ešte zopár na určenie objemu, či perspektívnej skratky.
Potom, čo je moja taká menšia výtka je vyfarbenie. Nie som veľmi nadšenec takéhoto "svätého" vyfarbovania (že tá tráva je vyfarbená tak, že opisuje siluetu postavy a stráca sa ako nejká svätá žiara Laughing out loud ). Osobne neznášam vyfarbovať pozadia, lebo sa mi nechcú, čiže to plne chápem Laughing out loud , ale možno by stálo za tú snahu skúsiť to nabudúce dotiahnúť Eye-wink .
Neviem no...čo ďalej? Laughing out loud ....je tam toho viac, ale tak väčšinu z tých vecí, čo by som ešte vytkol pripisujem skôr iba ku skúsenostiam, ktoré kreslením nabereš, čiže to ani nie je tak veľmi kritika ako konštatovanie. A možno že sú to len moje osobné preferencie Laughing out loud . Napríklad kompozične si myslím, že máš dole veľa voľného priestoru a chýba mi tam trocha hĺbka v priestore a možno viac farieb použiť (akože do zelenej zakomponovat aj trocha modrej alebo žltej....samozrejme s citom a snahou dosiahnúť nejaký harmonický efekt Laughing out loud )
Toť vsio asi z mojej strany. Snáď som ťa veľmi nedemotivoval lebo celkovo to je pekné, len som sa snažil vypichnúť veci, ktoré by sa dali zlepšiť a ktoré by ťa podľa môjho názoru mohli posunúť ďalej ak by si chcela Eye-wink

Moje jediné (a dúfam, že nie posledné) FF o Nejim: Deja vu?

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2015-08-20 22:52 | Ninja už: 3879 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Dovolím si reagovat Smiling. Možná jsem to nevysvětlila úplně šťastně. Je jistě logické, co říkáš, ale Mariko má problém s tím, že má potřebu detailně prokreslovat - proč ne, ale na ten zvolený formát se jí to těmi hrubými tahy nemůže vejít. Nemůže tam dostat všechno, co by chtěla, je to z toho cítit. Ano, na větším formátu bude mít dostatek prostoru a bude jí to svádět ještě k větším detailům - proto jsem jí psala, ať se zaměří především na proporce. A musí si odstupovat a koukat se na to z dálky. Kontrolovat to z odstupu. Pokud to udělá a ustojí ten velký formát, tak na prokreslení detailů bude mít daleko víc prostoru a lépe se jí tam vejdou. Taky to bude mít za následek, že bude muset začít přemýšlet, jak to oko a chlup vlastně vypadá, protože nebude stačit udělat ho jednou čárkou. Má to více rovin, proč jí to radím Smiling. Ona Mariko má velmi dobrý pozorovací talent, jen ho málo využívá. Ale už samo o sobě, že je schopná kreslit takhle z patra, nenechává se tolik ovlivňovat mangou, má své vlastní nápady a hlavně opravdu maká - tak to je známka, že jí to baví a že může být dobrá. Proto jí to radím, protože se potřebuje posunout dál. I kdyby zjistila, že tudy cesta nevede, nebo že to nezvládne, tak je to zkouška, bude to pro ni přínos. Ona by úplně nejvíc potřebovala v této fázi pochopit základní stínování objemů, bez toho se dál nedostane, ale to se dá bohužel na dálku hodně blbě vysvětlit Sad.
Děkuju, že jsi mi to nedaroval Sticking out tongue, jsem moc ráda za takový zevrubný názor a Mariko jistě také Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, St, 2015-08-19 22:02 | Ninja už: 5623 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Hafan zlatý, Itachi ještě víc, líbí se mi ta jeho póza vypadá, jako by si od toho všeho otíral čelo a zároveň mu na ni přistával havran Laughing out loud Vím, že to tak asi není, ale přijde mi to strašně hezké Smiling

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Čt, 2015-08-20 10:56 | Ninja už: 3616 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Hmm..já nespíš nevím, co jsem s tím chtěla vyjádřit Laughing out loud každopádně děkuji Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, St, 2015-08-19 04:25 | Ninja už: 5475 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: ONLINE, Manga tým, Sochař hlav Hokagů

nádhera Smiling vlk je úžasný, strašně se mi líbí jeho výraz. a celkově i obrázek, působí hodně příjemnou a klidnou atmosférou Smiling
i Itachiho oblečení je skvělé, obzvláště v oblasti břicha, jak ty to děláš, že to působí tak reálně? Laughing out loud

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, St, 2015-08-19 17:04 | Ninja už: 3616 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Děkuji Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Lala
Vložil Lala, Út, 2015-08-18 21:46 | Ninja už: 3404 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Tie tvoje obrázky sú čoraz lepšie a lepšie. Smiling

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, St, 2015-08-19 16:58 | Ninja už: 3616 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Děkuji Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA

Obrázek uživatele Teri-chan
Vložil Teri-chan, Út, 2015-08-18 20:20 | Ninja už: 3392 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Asumův zapalovač

Krásne Mariko Smiling ten pes je zlatučký :3

FC pre Uchiha-Mariko Laughing out loud : http://147.32.8.168/?q=node/113404 Laughing out loud

Obrázek uživatele Uchiha-Mariko
Vložil Uchiha-Mariko, Út, 2015-08-18 21:44 | Ninja už: 3616 dní, Příspěvků: 1371 | Autor je: Manga tým, Minatův osobní výrobce kunaiů

Děkuji Laughing out loud ale není to pes, ale vlk Laughing out loud líbí se mi víc Laughing out loud je to taková nepoutaná a silná bytost Laughing out loud dobře vím, že rozdíl mezi nimi je velikost Laughing out loud

Za svůj FC vděčím Teri-chan, díky! Smiling, DA