One Tear for His Brother, Another for His Village
Hmm... Poslední dobou jsem nějak produktivní... I když spíše plním starší resty... Mám ještě jeden Naruta se týkající, ale k tomu se budu muset fest nutit, abych ho dodělala, ale taky bych to ráda viděla hotové, no
Ale k Itachimu, s ním jsem se začala štvát již asi před dvěma měsíci. Měla jsem před maturitou a odtud plyne nápad na tento obrázek - depresivní a hororové představy mě sedící před komisí . Asi už delší dobu jsem si chtěla nakreslit nějakou svoji oblíbenou postavu s takovýmto výrazem. Nicméně smutné, depkoidní výrazy nejsou moji silnou stránkou, ani si nepamatuji, kdy jsem něco podobného kreslila. Snad asi nikdy... A i na netu se takové obrázky k porovnání, jak moc má představa zdeptaného výrazu odpovídá skutečnému zdeptanému výrazu, hledají docela blbě... Aspoň mě teda .
A navíc jsem si zase vybrala naprosto skvělý úhel pohledu. Klasika.
Co se rukou týče, ze začátku jsem jela podle svých, ale stínování už jsem dělala úplně z hlavy... No snad nevypadají úplně příšerně...
Ale proč jsem to nakonec po více jak měsíci dokreslila? Dnes jsem totiž vyzkoušela sadu brushů, které jsem stáhla na devu a jeden z nich jsem si na první pohled hned oblíbila a vystřídal dosud využívaný obyčejný kulatý brush. A taky jsem měla pocit, jako bych po dlouhé době zase věděla, co při tom kreslení vlastně dělám a nečmárala jen tak jak se mi to zrovna zdálo...
Na závěr jsem ještě barvy okořenila nějakými pěknými efekty (černo vespod a červená na Itachiho hlavě) a to je asi tak vše.
Doufám, že se bude líbit.
Výsledek
Skóre: 9.8, Hlasů: 12
Vypadá to dobře, líbí se mi to zpracování i námět.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
díky
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, jakoby se za těma rukama šťastně a zároveň trochu bláznivě usmíval. Působí to na mě, jako kdyby si Itači šlehl něčeho ostřejšího, od té doby se střídavě chechtá a brečí a mezitím se řeže žiletkou a rozmlacuje nástěnné malby... ehm, asi bych měla raději mlčet, protože obrázek byl pravděpodobně myšlen jinak...
No ale jako je u tebe zvykem, tak namalováno je parádně, jak rysy obličeje (hlavně nos), tak styl vybarvení.
Gratuluji k maturitě
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
pravdu říct, čekala jsem, kdy si pusy někdo všimne... tak nějak o tom vím. všimla jsem si toho, když už jsem měla Itachiho hotového, snažila jsem se to ještě nějak upravit, ale asi to nebylo dost... Sama jsem se zkoušela tvářit na pokraji zhroucení před zrcadlem a koutky mi jaksi cukaly nahoru, i když úsměv to nebyl... Ale nakreslit pusu z tohoto úhlu byl dost oříšek...
(díky bohu za tu ruce tam )nevím, jestli by mu při řezání se záleželo na tom, aby šrám vypadal přesně jako přeškrtnutý znak Konohy... (představa Itachiho s tak nějak všelijakým a zároveň soustředěným výrazem stojícího před zrcadlem, jak si žiletkou vyrývá obrázek na čelo je vlastně dost vtipná... )jinak díky
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
Aldrig: díky. depresivní náladu nemám, to častěji kreslím depresivní obrázky, když mám dobrou náladu mít nějakou depku tak na tužky či stylus nešahám vůbec
suiken: taky děkuju pozadí nikdy moc neřeším, jen tam nechávám takové čmáranice "pro efekt"... asi bych s tím měla začít něco dělat já zase dlouhé texty moc nepíšu, aspoň bych neřekla, (spíše je pro mě většinou problém vymáčknout ze sebe víc jak dvě věty )... no stane se, občas
Ayame-Senpai: taktéž děkuju
nakonec ta matura tak strašná nebyla, učitelé i komise byli v pohodě a přežila jsem to. uffještě raz díky ^_^Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."
tak toto je úžasné
mňa maturita čaká budúci rok a asi budem rovnako vypadať pred komisiou napr. mne sa kolená trasú aj keď normálne odpovedám aj keď to viemale späť k obrázku tie oči sú skvelé a aj ten znak na čele wow ten znak v pozadí moc sa mi páči hlavne tá časť kde je prasknutý a tie vlasy a ruky sú tiež pekné takže určite za 10•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•
skvelý obrázok má to myšlienku..má to atmosféru..nakreslené je to skvele..proste 10 ....veľmi véľmi sa mi to páči možno len to pozadie by sa možno dalo doladiť ale nijak to nekazí a proste...super.. a priznám sa..nechce sa mi čítať taký dlhý text..sorry aj ja píšem pod obrázky dlhé texty ale v poslednej dobe sa to snažím obmedziť no...obrázok je to parádny..fakt
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Tak toto je teda úžasné... poslednú dobu má nejak veľa ľudí depresívnu náladu (alebo teda len obrázky ? ). Súhlasím, tiež som si myslela, že je to obrázok z netu, veľmi sa ti toto podarilo, až sa to skoro nepodobá na tvoje ostatné obrázky. Farby a tie detaily zasa krásne vystihujú atmosféru a ten vyritý znak, to musím spomenúť aj ja aký to bol geniálny nápad. No asi to už ukončím, lebo budem iba kopírovať rovnaký komentár ako napísala už Mish. Už len to, že tento brush ti asi naozaj dokonalo sadne, tie vlasy sú fakt omnoho lepšie a prirodzenejšie takto. Len tak ďalej.
Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud
ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com
Práce se světlem je skvělá a koukám, že jsi i vyhrála v boji s kreslením vlasů. Ten do krve vyrytý znak je geniální a hodně děsivý. Jako celek to má přesně tu atmosféru, kterou by to mít mělo.
Vlastně jsem při pohledu na miniaturu tušila, že to nebude obrázek někoho z Konohy, ale jen z netu. A ono překvápko! A opět překvápko od tebe. Máš už hodně vymakaný styl.
Jen mě trochu zarazil znak klanu Uchiha, on totiž tou bílou půlkou vypadá trochu jako kružnicová svatozář nad andělem, ale to jsem spíš jen pořád zhlouplá svým vlastním obrázkem.
Na závěr velká pochvala za ruce, vypadají tak reálně!
We live alone, we die alone. Everything else is just an illusion. (Orson Welles)
děkuji ^_^ v boji s vlasy hlavně teda pomohl ten nový brush, až jsem se divila, když jsem je kreslila a když tak koukám, tak tam tu svatozář i trochu vidím, ale kdybys to nezmínila, ani by mě to nenapadlo. no netuším, jestli mám "vymakaný" styl, já tam stále vidím mnoho míst, která je potřeba zlepšovat.
Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko ), IG
"You did well. My boy... you did so well."