manga_preview
Boruto TBV 09

Jiraya

Jiraya

Konečně jsem se dokopala k dalšímu obrázku. Eye-wink

Výsledek

+++++-----
Skóre: 5.3, Hlasů: 3

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Út, 2014-10-07 03:19 | Ninja už: 6066 dní, Příspěvků: 3262 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Pre budúcnosť, lepšie nafotiť alebo skôr už naskenovať.
A aj správne zaradiť, toto rozhodne Avatar nieje. Dnes som ti to opravil ale nabudúce si daj už pozor.
Poštolka zhrnula ku kresbe takže tým by som sa riadil.

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2014-10-06 21:58 | Ninja už: 4197 dní, Příspěvků: 5845 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Vybrala sis hezký výraz Smiling
Bohužel, obrázek má několik nedostatků. Jednak to nafocení není zrovna ideální, vpravo je fotka tmavá a vlevo zase není moc vidět kresba. Možná je to trochu i tím, že je kresba už na papíře světlá a navíc se leskne.
Pokud nechceš obrázky rovnou vybarvovat, pořiď si aspoň měkkou tužku nebo třeba černou pastelku a poté, co si předkreslíš svou obvyklu tužkou, obrázek obtáhni a vybarvi tak.
Tenhle „čmrkancový“ styl vybarvování vypadá sice u některých lidí, dobře, ale ve tvém podání to působí spíše odbytě. Možná by bylo lepší příště vybarvovat až ke krajům a nepřetahovat.
To tak do začátku, hodně štěstí Smiling

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.