manga_preview
Boruto TBV 08

Kingdom

Upozornění!! Text obsahuje drobné spoilery z první kapitoly!!

Tato manga je pro všechny, kdo ocení kvalitní příběh, nepohrdnou historií a především jsou milovníky bouřlivých, ale i takticky promyšlených soubojů s příměsí intrik, ať už na samotném bitevním poli či na královském dvoře.
Manga disponuje nadprůměrnou kresbou, která patří spolu s příběhem a dobře napsanými postavami k hlavním kladům téhle mangy.

-A teď už k samotnému příběhu-

Vítejte v Číně, v době válčícíh států, v království Qin. Píše se rok 245 př. n. l. a válka je každodenní součástí života všech lidí. Dotýká se všech, ať už je to král, generál nebo obyčejný občan. Na bitevní pole se s každou další válkou vrhají tisíce vojáků a jen pár šťastných se vrátí zpět. Následkem čehož se z dětí stávají sirotci a pokud jsou to ti ještě méně šťastní a patří k prostým občanům, čeká je jen jediné - otroctví.

Příběh začíná jedním z mnoha duelů dvou chlapců, jménem Shin(Xin) a Hyou (Piao).


Stav

333:332 ve prospěch Hyoua + 587 remíz

Oba dva jsou válečnými sirotky, které si k sobě vzal jako služebníky starosta jejich vesnice. Jednou jsou Shin a Hyou svědky bitvy a od toho dne se rozhodnou, že se stanou slavnými generály a svými činy se zapíšou do historie. Přestože se může zdát tento sen pro dva chlapce v jejich postavení prakticky nemožný, nevzdávají se, každý den cvičí a čekají na příležitost. Ta se nakonec objeví, v podobě muže, který je zahlédne při jednom z jejich mnoha soubojů. Chce vykoupit Hyoua a nabídnout mu službu v paláci. Hyou nakonec nabídku přijímá a odchází.

Uplyne několik týdnů, bez toho aby o něm měli jakékoliv zprávy, když jednou v noci se zakrvácený Hyou ocitá na prahu starostova domu. Předá Shinovi mapu se slovy "Jen tobě ho můžu svěřit" a to roztočí koloběh událostí, které obrací Shinův život o 180 stupňů...

Manga

Žánr: Akční, Drama, Historické, Seinen
Autor: Hara Yasuhisa
Počet volume: 34 (vychází)
Online (anglicky):např. http://mangafox.me/manga/kingdom/

No a vzhledem k tomu, že to má i anime,tak...

Anime


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Miko.x
Vložil Miko.x, Út, 2014-12-23 18:00 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

Měla bych takový dotaz....vybočuje anime hodně od mangy? Před časem jsem dokoukala 2. sérii a jelikož v poslední době nemám co číst tak bych se možná na tuhle mangu vrhla. Akorát nevím od kterého chapteru začít....nebo jestli se manga liší od anime tak moc, že by bylo lepší si přečíst tu mangu od začátku...?

Obrázek uživatele Briseovna
Vložil Briseovna, Út, 2014-12-23 22:55 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pravda je, že manga je daleko lepší než anime a v tomhle případě obzvláště. Takže pokud máš čas, tak určitě nebudeš litovat, když si ji přečteš od začátku.
Pokud se ti ale od začátku číst nechce, tak navzdory tomu, že pár věcí vynechali, udělali trochu jinak a je v něm cenzura, tak si myslím, že v ději o nic zásadního nepřijdeš. Druhá série končí u 261. kapitoly.
Ale jak říkám pokud máš čas...Laughing out loud

Obrázek uživatele Briseovna
Vložil Briseovna, Út, 2014-12-23 01:11 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Má někdo teorii...?

Obrázek uživatele Forkys
Vložil Forkys, Čt, 2014-07-10 12:32 | Ninja už: 5181 dní, Příspěvků: 122 | Autor je: Prostý občan

Doporučuju přečíst mangu je dost dobrá.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2014-07-03 22:28 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

To vypadá zajímavě. Na mangu momentálně nemám náladu, ale zkusím anime verzi. x)

Obrázek uživatele matejkubis
Vložil matejkubis, Ne, 2014-07-13 15:11 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 712 | Autor je: Prostý občan

ja by som skor siel do tej mangy... mne sa anime vobec nepačilo

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Čt, 2014-07-03 23:55 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Anime je na začátku slabší a to vůbec nemluvím o té strašlivé animaci. Jinak to ale stojí za to.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.