Máj, lásky čas :-)
Tento nápad som dostala prvého mája, rozhodla som sa nakresliť rozkvitnutú čerešňu a niekoho poď ňou, schytal to Naruto so Sasukem. Potom ma napadlo k tomu prihodiť žiarlivostnú scénku Sakuri a hanblivú Hinatu /ktorá by si to so Sasukem určite rada vymenila :-D/. Pár dní som to nechala v tejto zostave, ale potom ma napadlo pridať ešte pár postáv. Schytali to Shikamaru, Saii, Kakashi a Lee. Ešte som vymyslela kto čo bude hovoriť a očíslovala som ako to má ísť postupne. Ak by ste to nevedeli prečítať, tak to tu ešte raz napíšem.
1.NARUTO – Koho pobozkám na prvého mája pod rozkvitnutou čerešňou? Sakuru alebo Hinatu?
2.NARUTO – Sasuke, ty si sa vrátil, pobozkám Sasukeho!
3.SAKURA – Naruto, ja ťa zabijem! Sasukeho som mala pobozkať ja!
4.SHIKAMARU – Zase budem musieť Narutovi chystať obklady. To je otrava ...
5.HINATA – N-Naruto-kun
6.SAII – Nechápem, čo sa tu deje, idem si o tom prečítať v knížke.
7.KAKASHI – Toto je lepšie ako ICHA-ICHA.
8.LEE – Bozky bez ohľadu na pohlavie, tohle je mládí!
Výsledek
Skóre: 8.9, Hlasů: 7
Lee je nejlepší Jinak moc fajn obrázek, jen ty tváře bych na tvém místě trochu vybarvila, ať nejsou tak mrtvolné.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ďakujem. ... Pri tomto obrázku som zistila, že mi skener neskenuje jedno jemne oranžové pero, ktorým som tie tváre vyfarbila.
A já už myslela, že jsem nejlepší. *hořké zklamání*
Jinak obrázek se mi líbí, je to dobrý nápad a obličeje se povedly.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Ďakujem.
to je nářez !
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
Ďakujem.