Vložil Poštolka, Čt, 2013-08-29 22:01 | Ninja už: 4403 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Drobná připomínka: Přijde mi, že musí mít hrozně malou pusu, když mu z ní není vidět ani koutek.
Vložil Shoney, Čt, 2013-08-29 19:25 | Ninja už: 4120 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka
Mně zase vůbec nevadí ty prsty, ale jde o obličej. Má zvláštní tvar, zdá se mi, že má protáhlejší tvář než normálně. Druhá věc, která se mi nepozdává, je prsten, protože klasický Akatsuki prsten je tlustší. ^^ Jinak se mi líbí stínování .
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Díky za připomínky, jsem za ně rád a příště si dám pozor.
Drobná připomínka: Přijde mi, že musí mít hrozně malou pusu, když mu z ní není vidět ani koutek.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Máš pravdu už jsem je tam udělal mě to nenapadlo. Díky
Nádhera 10
Mně zase vůbec nevadí ty prsty, ale jde o obličej. Má zvláštní tvar, zdá se mi, že má protáhlejší tvář než normálně. Druhá věc, která se mi nepozdává, je prsten, protože klasický Akatsuki prsten je tlustší. ^^ Jinak se mi líbí stínování .
Díky za kladné komenty.
Tak to je naprosto úžasný je tedy pravda že ty prsty sou trochu delší,ale jinak je to umělecký dílo ode mě jednoznačně za 10
Je to pekné len má trošku dlhšie prsty ale zaslúži si to 10
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Lol Sorry zapoměl sem přejmenovat jo a budu rád za každou připomínku jak se zlepšit. Díky