vzpomínáme na ně s pláčem
Vložil Hinata 2000, So, 2013-08-24 16:25 | Ninja už: 4249 dní, Příspěvků: 26
prominte opravdu nemám tužky a kvalita videa je horší než jsem si myslela snažila jsem se to opravit ale asi jsem, to ještě zhoršila ale snaha byla ne?
Výsledek
Skóre: 2.8, Hlasů: 14
k obrázku sa veľmi nechcem vyjadrovať ale dám ti radu ak ti to s kresleným nejde skús nabudúce niečo vytvoriť napr. z dreva(kríž) pridáš kvet, sviečku atď.
FC-Noleda : https://konoha.cz/node/106995
Spíš než obdivuhodný pomník dvou hrdinů a rodičů, se to jeví jako největší error. To je snad děláno v malování ve Windows XP- či co? netvrdím, že to musí vypadat dokonale, ale práci by jsi si s tím mohla dát, když už to sem vkládáš. (vspomínáme = vZpomínáme, máš na obrázku dost chyb, ale tato bije do očí) 'jsem hodně na pravopis'.
A i kdyby to bylo v malování ve Windows XP, tak co? To, jaký má kdo k dispozici program, ještě není zdaleka důvod k tomu, aby ses mu vysmíval. To, že obrázek naprosto odflákl, je věc druhá, za to si pokárání samozřejmě zaslouží.
Mimochodem já jsem s programem Malování, verzí z Windows XP, úspěšné složila misi "V kůži manga týmu" a rozhodně si nemyslím, že by tam můj výtvor patřil k nejhorším...
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Srovnej misi "V kůži manga týmu" s touhle misi jinak se nikomu nevysmívám. Byla to spíše vyvýšena ironie nasměrována k odfláknuté práci. To je fuk, omlouvám se, jestli to někoho tak moc naštvalo či snad ohrozilo. Promiň, ale tvoje úspěšná mise mě zas tak moc nezajímá -_-" Jinak prostě bráním to, o co konoha.cz jde a sice dodržování pravidel. Jedno z nich doporučuje vkládat kvalitní obrázky a nevkládat obrázky jen proto, abychom získali body. (Nebo tak nějak) Čti komentáře vícekrát než jen jednou, pochopíš tak jejich smysl a směr. Ještě jednou se omlouvám
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
fucking amazing
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Malování lvl. 999 ==" Vážně, kámo, co to sakra má bejt?!
Hrůza.