Vložil Poštolka, Po, 2013-06-03 22:30 | Ninja už: 4401 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů
Opět skvělý nápad i provedení.
Všichni tři jsou roztomilučcí (Hidan nejvíc) a pozadí se ti opravdu povedlo. Barvy, tvary, zvládnutí pespektivy i ty výrazy tváří jsou perfektní. Tomu hodnocení (čistá 10) se vůbec nedivím.
Možná bych jen těm dětičkám trochu namíchala znaky obou rodičů, ať nepůsobí jako klonovaní.
Vložil Jurro, Út, 2013-06-04 19:26 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Recepční v lázních
Diky za pochvalu a hodnotenie plus kritiku k deťúrencom, nevedel som ako by vyzeral blond maly shika:D, tak som ich radšej,ako si povedala naklonoval .
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
to je teda pěkné pískoviště
a máme tu repete... ale obrázek je skvělý a vtipný svou situací zároveň
Opět skvělý nápad i provedení.
Všichni tři jsou roztomilučcí (Hidan nejvíc) a pozadí se ti opravdu povedlo. Barvy, tvary, zvládnutí pespektivy i ty výrazy tváří jsou perfektní. Tomu hodnocení (čistá 10) se vůbec nedivím.
Možná bych jen těm dětičkám trochu namíchala znaky obou rodičů, ať nepůsobí jako klonovaní.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Diky za pochvalu a hodnotenie plus kritiku k deťúrencom, nevedel som ako by vyzeral blond maly shika:D, tak som ich radšej,ako si povedala naklonoval .
ale tmavovlasá pidi Tema by nevypadala špatně
Ty obličeje ^^ Povedlo se!
trollbunnies.blogspot.cz
Roztomilé+originální,tohle by mě vážně v životě nenapadlo
Dakujem
nápad skvělej ale ta hlava by asi za tu dobu schnila
http://www.youtube.com/channel/UCleOsjmIVd5qAB8E8ec4
https://www.facebook.com/smaxiking.steelflame
umlátí ho lopatkou a kýblíčkem, anebo bude mít shika nebo temari nové těžítko
Ta verze s umlácenim se mi líbí víc Jinak ta Hidanovo hlava má dokonalej výraz
If You win, you live, If You lose, You die, If You don't fight, You can't WIN. ~Eren Jaeger