SPOILER Madara 628
Vložil Ayame-Senpai, Čt, 2013-04-25 12:12 | Ninja už: 5373 dní, Příspěvků: 1678
Tak hotovo LA nie je odo mňa
Tak minule som sem dala Sasuke-ho ale vymazali mi ho a neviem prečoNo dúfam že toto mi nevymažu
Rozkliknúť
Výsledek
Skóre: 9.6, Hlasů: 12
lol
Rapeface!
vymažú...
čo by si akože čakala, ked cca 4 obrázky dozadu je toto isté
To jisté? Tak to sotva, stíny jsou tam zcela jinak, pozadí taky... v podstatě celé vybarvení. No tak dva lidi přepracovali stejný obrázek z mangy v počítači do barevné verze... a co? Kolikrát je tu jedna předloha zpracovaná desetkrát a jako důvod ke smazání se to nebere.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Ale mělo by se to brát jako důvod ke smazání. Kdo taky chce Madaru s tímhle strašlivým ksichtem vídat pořád dokola?
PEWDIEPIE! =33 : http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2012/233/1/c/pewdiepie_by_leonifa-d5bw...
CRY: http://24.media.tumblr.com/22314546ba9e8e7382ab5e01d24adbae/tumblr_mif7j...
Třeba já. Myslím, že tohle dílo je hezčí, než to předchozí a mělo by tu být. Ve vybarvené manze se najde více než jedno provedení téhož obrázku a každému se bude líbit něco jiného.
Hezké. Upřímně, na tenhle pořádný evil look jsem čekala po dobu celého Naruta.