Joya
Joya je právě na misi (tzn. offline).
Pro zaslání zprávy tomuto uživateli se zaloguj nebo zaregistruj Nindžou již 15 roky 45 týdny Poslední vstup do Konohy
Neděle, Březen 6, 2011 - 09:49
Joya se žádných misí neúčastnil(a).
Nejoblíbenější Anime a Manga Naruto,Naruto Shippuuden,mé 2.nej animko-Rosario+vampire/ost2, Soul Eater mé 3. nejoblíbenější anime.Galery fake,Dívka z pekla,Deth note... Anime, které jsem viděl(a) Zajímá mě Anime i Manga Nejoblíbenější postava !!!!Naruto!!!!!,Hinata,Guren,Asuma(proč mi ho sakra zabili?) , z rosario+vampire samozřejmě mizore!!! a ze Soul Eateru Tsubaki a taky Death Scythe/Spirit. ale vůbec nevim proč.
Oblíbená postava Naruto,Hinata,Asuma Oblíbené Jutsu Rasenshuriken,kage bushin no jutsu,henge,kuchyiose no jutsu (kiri kiri mai) sry,ale nevim,jak se to píše Postava, kterou nesnáším Sasuke (je to hroznej slaďouš a frajer),Pein-všechny zabíjí a zničil celou Konohu-fuj(slušně řečeno) Jutsu, které se mi nelíbí Je jich hodně,ale fakt si nevzpomenu na všechny tak apoň ty,který používá Hidan a Pein. Naruto sleduji S Českými i Anglickými titulky Kam chci patřit Listová (Konoha)
Homepage www.team-1.blog.cz Věk 13 Bydliště V Konoze Pohlaví Holka Můj sen
Neděle, Březen 6, 2011 - 09:49
Mise
Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)Joya se žádných misí neúčastnil(a).
Fan Art a Fan Fiction
Počet Fan Artů: 9Anime a Manga
Naruto,Naruto Shippuuden,Galery fake,Jigoku shoujou,Deth note,Rosario+vampire/ost2,a další...
Naruto
Nindža karta
Chci se stát lékařský ninja.
Více najdete na www.team-1.blog.cz