manga_preview
Boruto TBV 15

AnnaTsuchiya

Obrázek uživatele AnnaTsuchiya
AnnaTsuchiya je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
13 roky 49 týdny
Poslední vstup do Konohy
Sobota, Prosinec 25, 2010 - 19:47

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
AnnaTsuchiya se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
Nana ^_^
Anime, které jsem viděl(a)

No takže: Death Note,Naruto(všechny fillery,movie,speciály...)Vampire Knight(i Guilty),Antique Bakery,Yami no Matsuei,Uraboku,Sykisho,Bleach,Senjou no Valkyria,Paradise Kiss,Nana,Mirage og Blaze,Chobits,Junjou Romantica,Detective Conan,Gakuen Heaven,Blood +,Ouran,Air,D.Gray-man,Fullmetal Alchemist,Fullmetal Panic(i Fumoffu),Chrono Crusade,Papa to kiss in the Dark,Inuyasha,Lovely Complex,Pokémon(do tý doby,kdy tam byla Misty Laughing out loud),Kuroshitsuji,Mew Mew Power,Soul Eater,Rosario to Vampire,One Piece,Hakaima Sadamitsu,Tenjou Tenge,Fruit Basket,Loveless,Maiden Rose a spousty yaoi,které radši nebudu jmenovat.

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Nana Osaki ^_^

Naruto

Oblíbená postava
Hm...tak dejme tomu Naruto.
Oblíbené Jutsu
Sexy no jutsu (je to tak ?)
Postava, kterou nesnáším
Orochimaru= Michael Jackson,takže Orochimaru a Kabuto
Jutsu, které se mi nelíbí
No tak to asi žádný.
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Skype
markus.m.2112
Věk
15...bohužel.
Bydliště
V Londýně^_^
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

Anna Tsuchiya,ACDC,Aerosmith,Alice Cooper,Alient Arm Farm,Billy Idol,Billy Talent,Bloodhound Gang,Central Band,Collide,Dandy Warhols,Die Happy,Drowning Pool,Era,Eric Clapton,Evanescence,Exploited,eScala,Franz Ferdinand,Goo Goo Dolls,Good Charlotte,Green Day,Groove Coverage,Guns n Roses,Gwen Stefani,Hatsune Miku,Hinder,Hoobastank,Jack of Jill,Joan Jett,Jon Bon Jovi,Kelly Clarkson,Kosheen,Korn,Linkin Park,Liqiudo,Maroon 5,Marylin Manson,Motley Crue,Muse,Nickelback,Nightwish,Nin X Static,Nirvana,No Doubt,Olivia Lufkin,One Republic,Orlík,Paramore,Patti Smith,Pink Floyd,Placebo,Prodigy,Puddle of Mudd,Queen Adreena,Rammstein,Ramones,Red Hot Chilli Peppers,Rednex,Rurutia,Spin Aqua,Skillet,Saliva,Sex Pistols,Survivor,Tegan and Sara,The Calling,The Cranberries,The Offsprings,The Pretty Reckless,The Runaways,The Who,Three Days Grace,Tsunami Bomb,Utada Hikaru,Vanilla Ice,Visací Zámek,Viva Voce,White Town,Within Temptation,Zebrahead,ZZ Top.

Můj sen

Takže:stát se patologem,jet do Japonska a Anglie,bydlet v Japonsku nebo Anglii,navštívit Itálii,Ruskou,Rakousko,Rumunsko,Francii,Norsko...tak to zkraťme celou Evropu a v Americe asi jenom Las Vegas a Los Angles,potom taky Asii,Austrálii....


Podpis