manga_preview
Boruto TBV 11

Abys

Obrázek uživatele Abys
Abys je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
12 roky 43 týdny
Poslední vstup do Konohy
Úterý, Listopad 16, 2021 - 05:07

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
Abys se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Manga, kterou jsem četl(a)

To nečítam.

Anime, které jsem viděl(a)

Naruto.

Zajímá mě
jen Anime

Naruto

Oblíbená postava
Suigetsu
Postava, kterou nesnáším
Sakura (Nemám rád,keď to pozerám a začne revať/škriekať/ )
Kam chci patřit
Listová (Konoha)

Nindža karta

Skype
Kto bude chcieť skype,nech mi kľudne napíše a skype mu dám.
Věk
17
Pohlaví
Kluk
Moje oblíbená hudba

Punk alebo Metal (Bad Religion,Zóna A,Iron Maiden,Manowar...)

Můj sen

Ani by som nepovedal,že sen.Skôr by som mierne opísal,že prečo som tu.
Som tu asi aj preto,pretože ako seriál mám Naruta rád,vo voľných chvíľach sa na to pozerám a musím priznať,že to nie je len pre deti,ale ja pre iné vekové kategórie.A je to jeden z najlepších animovaných a hlavne napínavých seriálov.Ale musím podotknúť,že to je len seriál no väčšina z Vás na to zabúda,sú ľudia respektíve deti,ktorý týmto seriálom žijú a sú úplne z toho zmagorený a myslia si,že tie postavy sú skutočné (Mal som jedného spolužiaka raz dávno na základnej ešte,ale ten týmto seriálom žil a preto,tak aj skončil chudák(Ale to nie je jediný) Sad ).A veľmi ma baví čítať hlavne detské komentáre tu toho tipu,ako napríklad UCIM SA TECHNIKY,SASUKE NAVSTIV MA PROSIM a iné blbosti(Niektorý čo to píšu majú od 9 do 13 rokov no niektorý sú,tak v mojom veku 17-18 a to je na zamyslenie).Len toľko k tomu.


Podpis