manga_preview
Boruto TBV 09

Město beze mne (Boku dake ga inai machi)

E001_01.preview.png

Město beze mne - BOKU DAKE GA INAI MACHI - Erased
Satoru není v životě příliš úspěšný, ale má zvláštní schopnost. Když se v jeho okolí schyluje k nějakému neštěstí, vrátí se o pár minut v čase a může tak dané události zabránit. Tato schopnost ho ale příliš netěší, protože mu často přinese jen problémy navíc. Jednoho dne ho ale po obzvláště traumatické události, které nedokázal zabránit, jeho schopnost přenese o celých osmnáct let zpátky. Do doby, kdy byla zavražděna jeho spolužačka, osamělé a uzavřené děvče. Obohacen o rozum a zkušenosti, které tehdy neměl, se Satoru pokusí změnit historii a zabránit její vraždě, i dalším vraždám, které mají následovat. Město beze mě (v anglickém překladu Erased) je kromě paranormální a detektivní zápletky hlavně příběhem o dětském přátelství, snaze pomoci a o tom, co nám život přináší a bere.

Čištění a překreslování: 
Editace: 
Stažení kapitoly: 
Chyba v Manze: 
Je třeba být přihlášen, abys mohl informovat o chybách mangy.
Online čtení mangy: 
Manga (jednodušší čítárna)

(Toto je konožský překlad.)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele svkruskor
Vložil svkruskor, Čt, 2018-10-11 19:49 | Ninja už: 2786 dní, Příspěvků: 244 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Pre boha.... toto je horšie než Soul Eater...

Myseľ objektov sa bude zúfalo snažiť vytvoriť spomienky tam, kde nikdy neexistovali...

Obrázek uživatele SaradaOotsutsuki
Vložil SaradaOotsutsuki, Pá, 2018-10-05 21:04 | Ninja už: 2029 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Fak super manga!!! kdy bude další díl!?

Ti, kdo porušují pravidla a nařízení
Jsou považováni za odpad,ale ti kdo opustí své přátele je horší než to.
Ale tyhle slova,věty se mohou hodně vymstít!

Obrázek uživatele Pokikko
Vložil Pokikko, St, 2018-10-03 00:18 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

Konečne niečo oddychové a aj napínavé. toto by som si rad cital.

.
***************
Omae wa yowai.
Naze yowai ka?
Tarinai kara da.
Nikushimi ga!
***************