manga_preview
Boruto TBV 09

FanFiction by Shinken

Každý člověk sní o vyšší moci. Jednomu člověku se toto přání splnilo. Avšak jeho moc byla tak obrovská, že ji musel za cenu vlastního života a pro dobro všech ukrýt na deseti místech, pečlivě uschovanou pod magickými svitky.
I přes jeho velkorysý čin, zachránit svou rodinu, přátele a vůbec celý jeho lid před útrapami, které by je sužovali za jeho života, byla jeho rodina zničena a svržena do těch nejhlubších hlubin ,,podsvětí".
Celý tento příběh byl zapomenut, ale až v tuhle chvíly vyšel i se zbývajícími členy mystické rodiny na povrch, jelikož je znovu na čase začít pojovat za své rodiny, přátele a budoucnost. Moc, zapečetěná do svitků, je v ohrožení a povinností této rodiny je ji chránit za cenu vlastního života

Kapitoly

Prochází Reeditem

  • 01. Kapitola – 1 legenda, 10 pečetí
  • 02. Kapitola – Nová mise
  • 03. Kapitola – Začátek mise. První nepřátelé.
  • 04. kapitola – Dávné tajemství. Záhadný muž.
  • 05. kapitola – Odpočinku konec! První boj začne.
  • 06. kapitola – záhadná akatsuki se představuje. Noví příchozí na scénu.
  • Krvavé ruce, krvavé představy, krvavé skutky. Takové jsou definice jména dívky, která nepřímo zavinila smrt syna Feudálního pána, ikdyž jej milovala. Nevěděla nic o plánu, který její nejbližší připravovali za jejími zády. Nyní vychází pravda najevo a ona se chce mstít. A bude to krvavá pomsta, jelikož se přímo střetla s dávným poselstvím Boha Smrti.

    Kapitoly:

  • 01. kapitola "Nehoda"
  • 02. kapitola "Dívka v komatu. Tajné zjištění."
  • 03. kapitola "Probuzení. Pravda vychází najevo."
  • 04. kapitola "První pokus, první útok."
  • 05. kapitola "Pravda objevena. Msta z lásky."
  • 06. kapitola "Druhý útok. Nový úkol."
  • Novinka

  • 07. kapitola "Vedení padá. Pokus o ulovení neúspěšný."
  • Připravuje se

  • 08. kapitola "Shinigami řádí. Setkání vyvolených ohroženo."
  • Připravuje se

    Předpojmenované kapitoly jsou jen odhad, jak půjde momentální děj. Jejich názvy se mohou změnit.


    Kategorie: