Naruto Shippuuden 288
Dalšími nepřáteli ze Sedmi legendárních šermířů jsou Jinpachi a Kushimaru, kteří velice efektivně dokáží využívat své nesmrtelnosti. Jejich soupeřem není nikdo jiný než sám Kakashi a Gai. Díky své týmové spolupráci a zkušenostem ze všech rivalských soubojů mají navrch. A výsledek souboje? Naprosto jednoznačné vítězství pro tým Kakashi – Gai.
Anime - Nové díly
Další díl za týden.
Může te mi pls poradit jak mám zapnou video?
Zřejmě máš problem s formátem .mkv vid? Stáhni si KM player neb BS player.
Jsem alergický na blbé řečičky co produkují uživatele typu Jalapenos, či Povídkář. Rovněž tyto dva ignoruji! Jsou z toho jen problemy:D
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mahlqivqt71rwjmmzo1_500.gif
Komentář přesunut sem.
Fakt vymakany rad se kouknu na dalsi dili.NARUTO je nejlepsi.ARIGATO
Skvělá práce, díky mockrát
Arigato... ako vždy výborný preklad ..
fakt moc díííki za preklad...
Supr díl
arigato super dil
Arigato konoha, skvělej díl
Arigato ...dobry diel
arigato
online zde - http://naruto-online.blog.cz/1211/naruto-shippuuden-288-nebezpeci-jinpac...
www.naruto-online.blog.cz
Arigatou za novej díl Super práce .
Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)
Arigato Naruto.
Arigato Konoho hnedka stahuju
Komentář přesunut sem.
DELETE ME
arigato Konoho...
Arigato
Arigato
Arigato! ^^
Arigatou
翻訳をありがとうございました
Díky za super překlad. A ikdyž to sem nepatří tak prosím o nové lekce japonštiny Prasatko-dono.
Arigato gozaimasu Konoha^^!! xD
Přála bych si vlastnit portál, kterým by se dalo dostat do anime světa.....
A taky džinovu lampu s nekonečnem přání, ale víme, že se to nestane
Arigato^.
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Arigato!!
Nebojte se být sami sebou, hlavně nebuďte někým jiným!
Ve všem špatném se vždycky snaž vidět aspoň trochu toho dobrého.
A hlavně buď takový(á) jaký(á) chceš být!
V lásce na věku přece nezáleží (to jest vzkaz pro ty "starouše", kteří si myslí, že s ní/ním nemůžou být kvůli věkovýmu rozdílu a že mu/jí brání v budoucnosti)
Arigato jako vždy Konoho
Arigato
Život je jako jeviště, na kterém musíš stát a i když ti srdce krvácí, musíš se umět smát.
Díky za překlad
K těm fillerům mám názor takový (prosím, neukamenujte mě ), že mi nevaděj, pokud to není totálně o ničem, jen tak trochu nechápu jejich účel, manga je asi o 30 dílů napřed, nebo kolik, ale oni pořád dávají filler za fillerem 5x do roka.. to si dávají dabeři dovču, či co? Kdyby alespoň dali nějaký vedlější děj, jako tomu je třeba u FT, ale ne, oni dají z 50% nesmysly Oh dear..
< 3 NatsuLisa**NaruHina**AllenLena**SoulMaka**IchiOri**ZedRoia**ZeroYuki**KohtaLucy**YunoYuki < 3
Tak to chci, a tak to musí být Myslete si co chcete, říkejte si co chcete, ale nevezmete mi to hahahahaha
Arigato^^ :3
Kawaii^^ =3