Vložil Lia_W, So, 2015-03-28 20:31 | Ninja už: 3524 dní, Příspěvků: 294 | Autor je: Kankurova kosmetička
Ne dojde mu to hina ta mu vizna lasku ked bojuje s pejnom. Sorac za spoiler.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
Ne dojde mu to hina ta mu vizna lasku ked bojuje s pejnom. Sorac za spoiler.
„Nedôveruj ľuďom, ktorí ti hovoria o tajomstvách iných ľudí.“-Daniel Howell
„Život je kreslenie bez gumy.“-Albert Einstein
Chyby nikdy nezmiznú no môžeš ich napraviť.
Nádherný obrázek a ten název tomu dal korunu. Prostě klobouk dolů.
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
V jaky epizode mu konecne dejdo ze ji miluje???? Naruta mam rada ale tohle mu melo docvaknout uz davno!!
neeee on se neboji on jen ma strach
ten obrazok mi pripomina xenu
možna jen kvulitoho žeji miluje.
Snad až dospěju tak (v trhacím kalendáři už mi k dospělosti zbývá jen 1095000 dní. Huráááá!!!! ) na to příjdu.
To pak budeš zjišťovat kde jsi ty nechal svoji stydlivost. Ale kde ji nechala ona, to už asi zůstane záhadou, můžem jenom hádat
Hezky, takhle by mohla vypadat, konečně nějaký normální obrázek dospělejší Hinaty.
Kde ale nechala svoji stydlivost?