Vložil Kage-Tora, Čt, 2009-02-26 23:55 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan
HH... Tak ten Orochimaru mě dostal!!! Jak má vypláznutej jazyk a snaží se o nějaký čáry máry skoro jak voldemort už mu chybí jenom ta hůlka ale vypadá drsně..
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.
opravdu to musim pochvalit ja taky kreslim tak vym e tohle je nadherne a ten kdo to delal tak ma ohromnej talent ,-))
Brutaaalne pekneee...
No ták!!! Koukni se co to tady mám!! ;)
heh to je huste
Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.
Hey tak tenhle obrázek nemá chybu..xDDUpe dokonalý
paráda! super obrázek!
Dokonalost!!
to je roztomíílýýýý
HH... Tak ten Orochimaru mě dostal!!! Jak má vypláznutej jazyk a snaží se o nějaký čáry máry skoro jak voldemort už mu chybí jenom ta hůlka ale vypadá drsně..
Joj!Krásné!Ten Orochimaru je přesný! za 10!
Dan Je nejlepší!(ikdyž má divné jméno)
Luxus! Pecka obrázek! Kawai!
Mám vlastní web! Monkey069 ^^
Můj 1. Fan Fiction: " Kdo jenom ksakru jsi? 01 " (Dokončená série) / Můj 2. Fan Fiction: " Temná strana sbírek! 01 "
NEW / Můj 3. Fan Fiction: " ...Vzpomínky minulosti... 01! "
Nejnovější části FF: " Temná strana sbírek! 04 ", " ...Vzpomínky minulosti... 08! "
FanArty mám v profilu ;)
to je šp**a
Roztomilýýý! x)
Ááá já je chci domůůůů! *zoufalost* oba je chci! Proč takhle nemůže vypadat můj bratr? Já ho za ně klidně vyměním xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Lebo by to dopadlo incestom
Ale je pravda, že Orochimaru snaď ešte nikdy nebol taký sympatický
To je tak roztomilý!!!!
Muck
mne sa to hrrrooooozne páci....prefektné
Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"
Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky
Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...
Hh to je dobry obrazok xD
jheeeej, thak orochiik je tu mooocinky zlatyyy fajnowyy obraazok
Orochimaru, tady vypadá hezky a Jiraiya... se cpe! Ale je to kouzalný! '-)
ale Orochimaru je tu peknej, docela mu to sekne XD , jen kdyby byl tak kawaii porad...
Pěkný
orochimaru divne kouka ale jinak toe dobry