Hinata=)
No, s pastelkama si rozumím míň než s tužkou;)(a s foťákem ještě míň, má nějak bujnou fantazii, vidí úplně jiný barvy než já , za tu kvalitu se fakt omlouvám)
Myslím že už to sem píše snad každý autor, tak se budu trapně opakovat, ale mě to taky štve. Lidi, prosím, když se vám něco nelíbí, napište proč. Mám třeba obrázek, který si myslím že se fakt poved, pod ním několik kladných komentářů a žádný koment že se to někomu nelíbí, ale hodnocení 7.
ps. ty "slunečnice" moc neřešte vím, že s biologickýho hlediska jsou hrozný berte to jako stylizaci
Výsledek
Skóre: 8.1, Hlasů: 19
Mám celkom zmiešané pocity voči tomuto obrázku. Nie je zlý, ale mám pocit, že tu došlo k stretu dvoch rôznych štýlov, ktoré mne osobne až tak k sebe nepasujú (pre rádoby haterov opakujem MNE OSOBNE). Zdá sa mi, že si chcela spraviť niečo vlastné s prvkami manga štýlu a vzniklo z toho niečo medzi, čo nie je ani jedno, ani druhé, takže teraz neviem, čo mám kritizovať a čo chváliť. Tak len zopár poznámok, ktoré by v oboch prípadoch mohli pomôcť . Napríklad, že má podľa mňa príliš veľké oči. Slnečnice mi tam nijak neprekážajú, avšak na tvojom mieste by som pokračoval v prírodnom motíve a dal ich na trocha prírodnejšie pozadie a nie na sivé....skôr možno nejakú zelenú alebo takú slabšiu modrú.
Na ostatné si počkám, kým sa to štýlovo nejak ustáli . Ale odporúčam pokračovať v práci s farbičkami .
no, máš pravdu že to je vlastně taková směs stylů, snažím se hledat svůj styl, a pochopitelně mangou dost ovlivněný je. normálně asi nejčastěji kreslím spíš reálné postavy, ale když zkouším naruto postavy v reálu, moc mi to nejde. co se týče pozadí, originálně je to slabě vybarveno tmavší zelenou, ta kvalita fotky za moc nestojí no, ale to pozadí asi celkově lepší být mohlo. no každopádně díky za názor
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Aha, tak tú zelenú z pozadia by bolo dobré trocha vytiahnuť ....Photoshop, či niečo také nemáš?
mě se to moc líbí, Hinata patří mezi mé favority a styl velkých hlav my nevadí protože ho sama občas nakreslím, fakt povedený a ty slunečnice?!! prosimtě neumim ani sedmikrásku a tobě se moc povedly =)
Jégá!!
děkuju moc za komenty
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Mně se to moc líbí. ^^ Proč? Na to se mě neptejte. Sama nevím. :D
zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet
- paní archivová
Pochopil(o,a) jsem to správně, je to I love cat? Jináč obrázek je brutálně hnusný..
Bla, bla, bla, bla....
I i love naruto a ehm ..no, snad radši nic...
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Nepochopila jsi nic kočko. Jenom ses nám tady na Konožskou podlahu hnusně vyblila.....
This is how it must end! Dependence
Delena
Assholes
Ja si myslim ze obrazek je krasny ,myslim ze to není moc manga ,ale jako Hinata to vypada a je to hezke ,takze super
Můžeš si věřit čemu chceš,ale moc to s tím sněním nepřeháněj,aby ti pak neopravdové nepřipadalo jako opravdové a opravdové jako neopravdové.
Každý je takový je takový jaký je. -To je má cesta ninji!
Vidím zlepšenie
Neviem, či to spravili pastelky alebo niečo iné, ale je to lepšie , i keď (už) nie som veľký fanúšik veľkých hlavičiek
Keďže ti nešlo o reálne zachytenie postavy, nemôžem hodnotiť anatomickú stránku.
Tak, čo mi zostáva? Tieňovanie! To chválim a taktiež je dobré, že je tam aj akési pozadie, i keď vidno tie dlhé čiary robené v rýchlosti.
Neviem, akosi mi došli slová...
Tak na záver: Som milo prekvapená tvojím pokrokom a dúfam, že sa to bude len zlepšovať (+farebné obrázky ).
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Mně se líbí a píšu proč:
Má to výraz a osobitý, neokopírovaný styl (píše člověk, který má zrovna v plánu jednu věc podle předlohy )
Zdá se mi, že vidím pokrok oproti dřívějším obrázkům (to je tedy věc názoru, ale když ten dojem mám, tak se o něj s autorkou podělím).
Odvaha zkusit jinou techniku, i když si v ní nevěříš.
Dobře stylizovaná postava. Ne, že bych stylizaci považovala za lepší (ale ani horší) než realistické zpracování. Ale vím, že není úplně jednoduché to udělat tak, aby se jednotlivé části těla k sobě potom hodily.
Nejvíc se mi líbí ten šátek, co má na krku.
Neboj, z biologických objektů si víckrát legraci dělat nebudu. A ty slunečnice ani van Gogh neudělal lépe
Taky se mi zpravidla líbí, když má obrázek i pozadí.
Koukám, že jsem tu napsala i pár samozřejmostí, které u obrázků obvykle nezmiňuji, ale chci tě prostě povzbudit.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Mě se to líbí, je to originální, ale ty rty bych asi udělala níž a užší ramena, jinak je to moc povedené. Dávám 9.
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
ono je to schválně přehnaný- ty špičatý ramena, extrémně úzkej pas a velká hlava
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^