Crazy Deidara
Když měla má předchozí karikatura tak kladný ohlas, rozhodla jsem se vytvořit další. Opět mi dal inspiraci Michael Jackson, ale tentokrát jeho píseň "Bad" . Zhotovené to je fixama, ale ten *censored* skener mi zas zkazil barvy ( to dělá neustále. Nechápu, že ho to baví).Budu ráda za vaše názory, hlasy a popř. kritiku.
Výsledek
Skóre: 9.4, Hlasů: 20
Hneď som poznala, že si to robila ty
Čo dodať... Úžasné ako predchádzajúca práca
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Karikatury ti jdou úžasně. Opravdu se mi to strašně moc líbí. A ani si neumím představit, jak by to muselo být hezké nebýt skenerovy zlomyslnosti
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Wow, kreslíš skvěle! Klobouk dolů, určitě zkus něco dalšího, máš obrovský talent.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Díky moc
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
ÁÁ!!! Děsivý! Nechte toho Kumiko se bojí! Bú!
Uf (už uklidněná) Moc hezký. Líbí se mi to Jde ti to. 10/10
Sténajíc ve svých trámech škola šílí, že jsem se zrodil, abych zapálil ji.
když prohlížím tvoje FA: tužka-"no, není to špatný, ale nic extra", tanečníci-"hmmm" profily-"jo,tohle je pěkný" madarův obličej-"tak tohle je vážně dobrý!" karikatury-"aaaaaawwwwwwww!!!!!!"
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Tak to je super, originální a povedené. Úžasně kreslíš těším se na další tvůj obrázek
Maličko mi připomíná Eddieho (Iron Maiden) Naprosto ženiální výraz...! Povedená práce...
一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)
All my FanFiction x deva path FC ^^
PS: Ano, to na tom avataru jsem já.
V tom s tebou súhlasím Tak som sa na to pozerala že koho mi pripomína...no jasné môj milovaný eddie! neviem čím to je...ale tiež mi ho pripomína....inak úžasný obrázok!
Je to skvělý, originální, zajímavý. Rozhodně to zaujme a pobaví Mě se strašně líbí tvoje práce, nepostrádají originalitu a vždy zaujmou. I to vybarvování je skvělé. Rozhodně 10 A řekla bych, že jsi ho skvěle vystihla
http://www.youtube.com/watch?v=gNRx1ZNd6fs ^^''
Díky
Tired animator
mentálně jsem vačyce
můj twitter:
https://twitter.com/EctheThe
Je to moc pěkný;) ale nějak v tom nevidim Michaela