Tenhle námět mne napadl, když jsem se v diskusi u jednoho obrázku vymlouvala, proč mám u jedné postavy tak blbě vytočené nohy. (Autorkou komentáře, na nějž jsem reagovala, byla Yoyo. Milá Yoyo, děkuji za nevědomou inspiraci
)
Staroegyptský styl je prostě úžasný. Zpravidla dost jednoduché polohy, na základy lidské anatomie mohu v klidu zapomenout a na stínování taky (stejně mi prý nejde). Ale nebojte, příští obrázek bude o něco normálnější.
Skvelý nápad a som rada, že aj iní ľudia dokážu nájsť inšpiráciu vážne kdekoľvek
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
yop, jsem ráda že moje řeči někoho inspirují stejně se mi líbí, jak ty si z každé maličkosti dokážeš udělat námět pro umělecký dílo-viz třeba naruto ze sušenýho ovoce
všichni jste blázni, jen já jsem letadlo^_^
Ostrosvěží! A originální, to už tu dlouho nebylo. Jo počkat, vlastně nikdy, LOL.
,,He's not the troll Konoha needs, he's the troll Konoha deserves."
~Prasatko
Děkuji i za další komentáře. Moc mne potěšily
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Lepší jeden obrázek s nápadem byť technicky ne úplně dobře provedený, než třicet dokonalých kýčů.
Tvůj obrázek mě od srdce rozesmál.
Tzn: první kategorie. I když, nakreslený je velice zdatně:)
Tak ten Kyuubi jako ANUBIS je pěkný! Moc originální
„Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme.“
Romain Rolland
Páni, opravdu originální a vtipné. Tvoje obrázky se mi vážně líbí. Jen tak dál.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
Originální!
Máš to moc pěkné
Avešum
Ahojky
Moc děkuji za noční komentáře. A to hodnocení mě překvapuje - sama jsem tenhle námět brala jako jednodušší, aspoň z hlediska vybarvování a stylu zobrazení postav. Ale když překvapuje v pozitivním směru, tak to potěší
Reggae -_23_- Tekk: Já si říkala, že až se tu objeví někdo schopný ty znaky přečíst, tak se potrhá smíchy. Překreslila jsem je z jiného obrázku (až na tu poštolku-orla) a hledat význam se mi už nechtělo. Tak mě těší, že to dává aspoň nějaký smysl
Dry: Jejda, tu hierarchickou velikost jsem si ani neuvědomila , i když jsem o ní zaručeně slyšela. Na tom obrázku, odkud jsem Anubise obšlehla, byli jenom bozi.
Chi.chi: Ve hře byl ještě Oročimaru, díky líčení očí a vztahu k posvátným kobrám Ale představa Naruta a jeho klonů srovnaných do řady ve společnosti liščího (šakalího) boha mi přišla lepší, tak jsem nad jeho vlasy přimhouřila oko.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
je to krásné a originální moc se ti to povedlo
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
v pravym dolnim rohu dávaj piktogramy (hieroglyfy?) dohromady sdělení "zpráva o boji o misku vody" xD (odshora: miska, dav, voda, poštovní orel, zleva po straně čepel)
Jah Rastafarai blessed all of us. Peace and love.
Heeey meeeen xD
23 is freedom
Life is a bitch, he is not fair. Well, break the rules if you can, he's dont care...
May the Force be with you.
Když se tak člověk dívá na True Blood nemůže nedojít k závěru, že víly jsou strašně hloupá zvířátka...
What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Tohle se mi moc líbí. Je to originální a svým způsobem vtipné.
Ač, kdyby to mělo být opravdu jako umělecké dílo ze starého Egypta, by měl být Anubis větší, než Naruto. Ale jelikož jsme 5000 let vzdáleni od doby, kdy se perspektivní velikost nahrazovala hierarchickou, tak to mé bodování stejně neovlivní :)
To je drsné... jen možná chtělo zvolit někoho s tmavými vlasy, protože Egypťani, že. I když je fakt, že ta blond v tomhle spektru nebije do očí.
Pointa všech dní:Člověk potřebuje něco, do čeho si může kopnout.
Není inspirací ten obrázek s Gaarou ve vzduchu? Jinak je to opět pěkný a už jsem ve v příroďáku zlepšila tak poznám že to vpravo dole je Poštolka! Jinak ty to kreslíš tenkým černým fixem a vybarvuješ vodovkama?
Děkuji za komentář.
Obrysy dělám perem (úplně jemným perečkem) a tuší. Vybarvuji vodovkami (anilinkami).
Poštolku dělám zjednodušeně, je to jenom podpis. Ale podle barvy hlavy na ní můžeš poznat, že je to samička
A ten komentář zazněl u jiného obrázku - jak je tam ten Sasuke s terčem na triku.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
Tak to sa ti podarilo Originálne Neviem či tí traja blondiaci mali mať nejaký zmysel alebo nie, lebo jaksi neviem, čo to má znamenať... ale nebudem rýpať, je to fajn. ^^
Zmyslom života nie je dosiahnuť cieľ, ale zotrvať na ceste.
Děkuji za komentář.
Měly to být Narutovy stínové klony. Ve starověkém výtvarnictví bylo celkem typické zobrazovat více lidí v řadě za sebou. A přímo ze starého Egypta jsem našla obrázek, kde se ti lidé v řadě od sebe navzájem odlišují barvou pleti, snad aby nesplývali. Takže jsem spojila některé náměty z Naruta a hodící se náměty z Egypta a tohle je výsledek.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.