manga_preview
Boruto TBV 09

Goodbye, Konoha

Goodbye, Konoha

Po delším hloubání, dloubání, dumání a depce jsem nedávno přišla k závěru, že časy, kdy mi Konoha.cz byla velkou inspirací a motivací, jsou pryč. Je to tak, chci se pohnout dál. Hodlám se víc zaměřit na vlastní tvorbu, na experimentování, kombinování... ale svých věcí. Kishimoto mi dal hodně, to vám snad říkat ani nemusím, a jeho práci vážně uznávám, v podstatě díky němu jsem se dala do kreslení... ale už asi nevidím moc smysl v "rozvíjení" cizího výtvoru. Neříkám, že jsem na Naruta zanevřela, anebo se ho hodlám úplně vzdát. Jen se moje Naruto FA objeví už jen zřídkakdy a spíš půjde o objednávky.
Tenhle obrázek tak nějak znázorňuje mou maličkost, odchod z Konohy ... Znak na bráně (berte to s rezervou, když chce člověk najít bránu Konohy, jako na potvoru nikde nic není Laughing out loud) znamená "Awen" jde o druidský symbol (údajně Laughing out loud) a ve welštině slovo awen znamená inspirace. A Konoha stejně jako celý Naruto svět mi byli obrovskou inspirací, stejně jako A-Marry.
https://konoha.cz/?q=node/98866
Link na dílo A-Marry. Ráda jsem VÝZVU (Laughing out loud už je to ok?) přijala Smiling Vážně me těšilo hmm... být vyzvána někým, jako je ona. Vážně uznávám její práci, líbí se mi ta barevnost, originalita, styl.. nutí mě snažit se Laughing out loud A to se mi líbí. Takže poklona, A-Marry ^^ Štveš mě :DD (v dobrém, samozřejmě)

Takže za nás obě *zamávání bílého kapesníčku, setření imaginární slzy, dramaticky se tříštící vlna v pozadí* sbohem, Konoho.... sbohem, přátelé... sbohem, dětičky... buďte tu hodní... fňuk.

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.5, Hlasů: 24

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, So, 2012-12-29 18:38 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

Anata11 - Pohnout se musím.. ale jak jsem už výš zmínila - nekončím úplně, jen se zaměřím víc na svoji tvorbu, Naruto bude spíš taková boková a občasná záležitost. Nemizím odsud nadobro.
Jo, to budeme... jen naše řeči asi zkrátíme :DD Aby se líp odepisovalo Smiling (to nevadí, odepiš kdy se ti to bude hodit Smiling)
Punkynka - Laughing out loud Děkujeme, to náš těší ^^. Jak jsem už psala Anatě, hodláme jen dát přednost naší tvorbě před Narutem, neodcházíme úplně. (jak můžeš neumět smutného smajlíka? :DD)

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, So, 2012-12-29 12:09 | Ninja už: 5023 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Abych řekla pravdu, je mi to kutečně líto. Obrázek se ti povedl, ale mrzí mě, co znamená. Ovšem, když to tak cítíš... ale doufám, že aspoň si budeme pořád psát, jestli se někdy dokopu ktomu ti odepsat.


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Nyako
Vložil Nyako, So, 2012-12-29 12:05 | Ninja už: 4979 dní, Příspěvků: 528 | Autor je: Pěstitel rýže

To, že je to naprosto geniální snad zmiňovat nemusím, jen...

...
...
...
...

kde je možno sledovat Vaši práci, Annie-sama?

zašít si názory bezpečně v ústa
bez slz se posadit na hrob a zůstat
je to fakt cynický, chce se mi zvracet
bojím se odejít, bojím se vracet

- paní archivová

Obrázek uživatele Punkynka
Vložil Punkynka, Pá, 2012-12-28 23:17 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 112 | Autor je: Recepční v lázních

aaaawwww.....nééé, prosím neopouštějte nás!!!..... *fňuká nad sleničkou vína* .... vaše malby byly pro mě vším... *jde se zasebevraždit*....(muh teď jsem zjistila, že neumím smutnýho smajlíka).....jinak obrázek za 1000 bodů, jako vždy....(muh a stejnej komentář, posílám vám oboum...Laughing out loud)...

Sekai ni itami wo.....shinra tensei!

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, Pá, 2012-12-28 17:39 | Ninja už: 4943 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Tak takto ste sa dohodli Smiling Len by som sa chcela spýtať, ktorá z vás navrhla vytvoriť čosi takéto?

Obrázok ma hneď zaujal svojou hĺbkou a prácou s vodovkami. Len vzápätí som sa začala čudovať, čo je to za postavu. Že by Rin? A prečo opúšťa Konohu, keď je už dávno mŕtva?
No hneď som všetko pochopila po prečítaní tvojho komentu, s ktorým som sa aj ja dostatočne stotožnila. Kedysi som tvorila deň čo deň obrázky z Naruta, akoby žiadne iné témy neexistovali, ale predsa... Čo by to bolo za umelca, keby sa nevyvíjal? Treba sa odpútať od niečoho už ošúchaného časom a tvoriť podľa seba. Nebyť nikým a ničím ohraničovaná a... Ale načo sa tu rozohňovať, keď vy dve ste to už pochopili...

Len by som chcela ešte čosi dodať k postoju postavy. Vyzerá to skôr, akoby dnu chcela vstúpiť, než odísť... Keby odtiaľ odchádzala, bola by aspoň trochu naklonená na opačnú stranu, čiže k nám.
To len malá poznámočka Smiling

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, Pá, 2012-12-28 21:36 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

S obrázkem na rouzloučení přišla A-Marry Smiling Teda původně to chtěla myslím uskutečnit sama, ale jelikož sdílíme názor na Konohu.cz a Naruta, tak mě vyzvala, ať se zapojím.
Právě proto, aby nedošlo k omylným závěrům, se v komentu všechno vysvětluje Smiling Není to tak, že bych jiné a vlastní věci netvořila (celkově teď na to bohužel ale nemám moc času) jenže téma Naruto obvykle vyhrávalo.
Postoj půdovně takový měl být, ale skeč se mi víc zamlouval takto a má to trochu i své odůvodnění - v ruce mám (bohužel ne moc viditelný) štětec, což má znamenat, že znak na bráně je moje práce a já se naposled kochám pohledem na mou bývalou inspiraci. Tak nějak.
A pokud záměr odejít není poznat z obrázku, podle nadpisu to musí dojít každému ^^

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=

Obrázek uživatele Amia
Vložil Amia, So, 2012-12-29 17:07 | Ninja už: 4943 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ach tak (ten štetec by som si vôbec nevšimla Smiling ).

Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.

Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, So, 2012-12-29 18:24 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

jo, bohužel zanikl a zesvětlit se odmítal (vymývání vodou nepomohlo a kazit si to temperama se mi nechtělo)

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Pá, 2012-12-28 14:07 | Ninja už: 4953 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Obrázek je nádherný, jsi úžasná - stejně tak i A-Marry. Nevím, co víc ti k tomu říct. Smiling
A jen tak mimochodem - Tvá tvorba "real+chibi" už nebude? Shocked xD

Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, Pá, 2012-12-28 21:38 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

Děkuju za obě Smiling
V popisu je napsané, že s Narutem nekončím nadobro. Stane se, že možná nakreslím nějaký ten FA, ale pokud už něco přidám, tak to budou objednávky, tedy obvykle R+CH (to taky asi ne moc často.. spíš podle možností)

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=

Obrázek uživatele Annomaru
Vložil Annomaru, Pá, 2012-12-28 10:24 | Ninja už: 4351 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Překrásné Kakashi YES

http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/018/8/7/natsu_stamp_by_dizzy_foxi-d5rxwmi.gif
 

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Čt, 2012-12-27 23:42 | Ninja už: 4569 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

*Stírá ze tváře slzičku vyšívaným kapesníčkem* Annie, ach, má drahá Annie... Je to smutné, že jsme se zde museli setkat v tuhle hodinu, v tuhle špatnou a zlou dobu. Budu se snažit na tebe zapomenout, neboj se.. Sakra! *skočí ti kolem krku a rozfňuká se na plno* Neopouštěj mě! Mysli na divadlo!
Ehm, to by stačilo ne? >:DD Takže obrázek je skvělej, čiší z něho atmmoška, emoce, stejně jako z obrázku A-Marry, obě jste opravdu šikovné, talentované a vaše obrázky jsou naprosto úžasné. Neopouštějte mě! :D...
Btw; Tohle je ten takzvanej miniprojekt, co si mi o něm onehdá říkala?

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, Pá, 2012-12-28 21:44 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

Zapomeň na mě a střel si radši tu facku, vážně Laughing out loud To, že už není Konoha. cz mojí motivací atd neznamená, že se tu už v životě neukážu. Budu sem chodit, budu sledovat co je nového, ale tvořit už budu spíš svoje věci Smiling A nedělej z toho takovou vědu, stále máme DA, takže není šance, že bys mě někde nepotkala.. muhaha, to zas né, to bych ti neudělala Laughing out loud
Děkujeme, neopouštíme tě nadobro, DA to jistí (zklidni se Laughing out loud).
btw. jo.. ale jak se zjistilo, je to spíš minivýzva, než miniprojekt Laughing out loud nevadí...

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=

Obrázek uživatele Martina-hor
Vložil Martina-hor, Čt, 2012-12-27 22:18 | Ninja už: 4600 dní, Příspěvků: 1639 | Autor je: Tsunadin poskok

je to úžasný kéž bych taky uměla takhle kreslit

6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě

Obrázek uživatele A-Marry
Vložil A-Marry, Čt, 2012-12-27 22:05 | Ninja už: 4370 dní, Příspěvků: 496 | Autor je: Prostý občan

Annie, čo napísať...vidím, že sme to poňali rovnako Laughing out loud a každá to dala vlastným štýlom. neskutočne sa mi páči tvoj výtvor a veľmi ti ďakujem že si sa na to dala so mnou. And you are also my inspiration!
Drž sa, ale toto nie je náš spoločný projekt! :D

Prezentujem:
FC Annie -chan :3 šup šup sa pridať ak sa vám jej umenie páči Smiling
FC Annie -chan

FC klub založený Annie-chan, ďakujem Smiling
FC -Marry

a tiež FB stránku s Annie-chan pre všetkých tvorivých ľudí: http://www.facebook.com/pages/On-your-paper-in-your-soul/532489780136549

Obrázek uživatele AnnaRea
Vložil AnnaRea, Čt, 2012-12-27 22:16 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 799 | Autor je: Prostý občan

Ticho, taky musíš všecko vykecat Laughing out loud A co to teda je? Jak temu ináč mám povidat, ha? (já vim, že sa to rešilo... ale nepamatám sa :DD)
Jj, poňali sme to celkem dost podobně, ale o to je to možná aj lepší... je vidět, že to má stejné téma a tak, ale zpracování má každá iné. A zas ticho, tvoje sa mi lúbí víc...je barevnééé :3 Laughing out loud
Já sem fest moc ráda, že sme sa na to daly nech už je to cokolvek Laughing out loud) O inspiraci mi nemluv... kdo mňa nutí snažit sa o barevnost, haa? Ty! Tak pššt. Smiling
a btw. Kde sem psala, že je to společný projekt? Iba sem rekla, to, že společně odcházáme, nic víc... teda pokad umím čítat Laughing out loud

***
- Múza je přechodná a nezávislá na svém majiteli se sklonem k častým a dlouhodobým výletům.
Děkuju Anrycor Stern za vytvoření FC Annie -chan
Přidejte se do FC A-Marry! =^_^=