manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto ozdoby

Naruto ozdoby

Omlouvam se za kvalitu, je to focené z mobilu. Nevěděla jsem z čeho to vyrobit, tak mě napadlo tohle z papírových vloček a stužek. snad se bude líbit.

Výsledek

++++------
Skóre: 4.1, Hlasů: 11

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -James-
Vložil -James-, So, 2012-12-22 16:00 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Pěstitel rýže

hodne nizky no, mne se to celkem libi, 8/10 Smiling

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Pá, 2012-12-21 18:07 | Ninja už: 4217 dní, Příspěvků: 5856 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Ojoj, to je nízké hodnocení Sad A přitom se holka evidentně snažila. Oceňuji použití různých materiálů a technik. Je to kreativnější, než jen něco nakreslit na papír a vystřihnout, což je případ snad poloviny zdejších ozdobiček (nic proti nim, ale nemyslím si, že by si vyjma těch nejpovedenějších zasloužily třeba o pět bodů více než toto). Výsledek možná není nejhezčí, ale je svým způsobem originální a má jisté kouzlo. Ostatně nejsme všichni geniální výtvarníci, takže aspoň za snahu a nápad máš ode mě Orinko šestku.

Tedy ještě tam chybí nápis Konoha, ale Prasátko to zjevně uznalo i tak. Nicméně příště si lépe přečti zadání.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.