manga_preview
Boruto TBV 09

Haruna Sakura v plné své kráse


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nildon
Vložil Nildon, Út, 2012-12-04 20:50 | Ninja už: 4871 dní, Příspěvků: 201 | Autor je: Narutova žákajda

Jak tak čtu komentáře k obrázkům, které jsem sem dal, mám z nich různé pocity. Od radosti z toho, že se líbí i po náladu zpráskaného psa. Vím, že takové množství, které jsem sem dal, je asi hodně nemyslitelné a někteří nedokáží unést takovou smršť umění, ale to by mě nemělo omlouvat.

Když jsem sem všechny ty obrázky dával, chtěl jsem, aby každého zaujali, okouzlili, pobláznily, probudily v něm fantazii a touhu vytvořit ještě něco daleko lepšího, skvostnějšího než jsou ty, které jsem nalezl nebo pomocí nich dokončit svá vlastní díla. Sám obdivuji lidi, kteří dokáží kreslit, protože já to vůbec neumím a ani umět nebudu. Umím jen blbě sám, důkazem sám o sobě je tento komentář, a díky jednomu komentáři zde mi došlo jak moc jsem byl sobecký a nehleděl přitom na ostatní, kteří mají narozdíl ode mě talent a obrázky, které tvoří jim zaberou hodiny někdy i dny narodíl ode mě, který si je prostě stáhne z internetu a sem je jen tak vloží. Proto bych se chtěl omluvit všem umělcům, že jsem jim takto sobecky zabral jejich plochu, smrští obrázků,které jsem sem jen tak naházel a která ty jejich zadupala hluboko do prachu minulosti. Slibuji, že pro příště se polepším a budu je sem dávat v rozumné míře, zvláště potom co zjistím jestli tu už jsou či ne.

Pokud se někomu tenhle komentář zdá divnej nebo si myslí, že tady kecám nesmysli, které mají omluvit moje chyby, tak ať si to jen myslí. Mě to neublíží. Řekl jsem co jsem cítil a co jsem si uvědomil a za tím si budu i stát.

Zatím odejdu na chvilku do ústraní a budu se věnovat fanfiction a doufat, že tam to alespoň také nepokazím.

Obrázek uživatele Seuke
Vložil Seuke, St, 2012-12-05 15:20 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

svůj komentář jsem nemyslela nějak špatně, ale už toho bylo vážně hodně

Obrázek uživatele Seuke
Vložil Seuke, Út, 2012-12-04 17:10 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

nestačilo by už těch obrázků Ty kámo, co sis dal?!
co se tak koukám tam minimálně 10 obrázků každý den přibylo a už mě to nebaví projíždět .. a myslím si že nebudu jediná

Obrázek uživatele Annomaru
Vložil Annomaru, Út, 2012-12-04 19:25 | Ninja už: 4333 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Pravda,taky už mi to taky vadit...

http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/018/8/7/natsu_stamp_by_dizzy_foxi-d5rxwmi.gif
 

Obrázek uživatele Shi-chan
Vložil Shi-chan, Út, 2012-12-04 17:35 | Ninja už: 4935 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Hlídač Gaiovy želvy

Souhlasím. Jako obrázky to jsou hezké, ale povol trochu. Když sem dáš plno obrázků za den, každý to stejně jen rychle projede, pokud teda vůbec.

Obrázek uživatele No nič týmto končím caves
Vložil No nič týmto ko..., Út, 2012-12-04 18:38 | Ninja už: 4445 dní, Příspěvků: 599 | Autor je: Horší než odpad

Prosím ťa, podľa mňa je to super ,vám tu vadí 10 obrázkov za deň podla mňa je to malo Laughing out loud,čo ich chcete pozerať lupou?? pozriem popíšem ,kritiku (kritika nemusí byť vždy v zlom Eye-wink ), takže nechápem v čom je ten vás problém? Podľa mňa je toto tiež ďalší pekný FA a som rád ,že som ho videl aj keď musí byť menšia kritika ,že miesto ružových vlasov ma fialové (teda aspoň podľa mňa Laughing out loud)..

Hlavne, že sme zdravý ..

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Út, 2012-12-04 19:26 | Ninja už: 4189 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Taky si někdy ráda prohlédnu tyhle obrázky z intenetu. Psaní kritiky k nim tedy osobně pokládám za bezpředmětné, neboť autor si ji nepřečte, ale to jen bokem. Co mi vadí, je, že v tomto množství zcela zazdí fanart vložený o něco dříve. Pod pojmem fanart myslím obrázky opravdu tvořené někým odtud z Konohy.

Samozřejmě vím, že se to dá obejít kliknutím na složku Váš Fanart, ale asi to nedělá moc lidí. Prostě je vidět, že fanarty vložené krátce před touto smrští obrázků mají málo komentářů a hodnocení, protože se k nim skoro nikdo neprokliká. Nepíšu to kvůli sobě, su velká holka a srovnám se s tím. Ale je mi líto těch desetiletých dětí, co vloží první kresbičku, těší se na komentáře a nikdo jim nic nenapíše.

A taky mi čistě soukromě přijde, že obrázky vložené až po této smršti mají hodnocení nižší, než kresby podobné kvality vložené jindy. Jakoby kritici přesycení dokonalou krásou počítačových děl zkušených tvůrců z celého světa nedokázali ocenit neumělou snahu běžného českého školáka.

Omlouvám se za délku příspěvku a ráda bych věděla, zda má někdo podobný dojem, či se mýlím.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Seuke
Vložil Seuke, Út, 2012-12-04 18:51 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

obrázek není špatný ..ale myslíš si že se chce každému projíždět obrázky? mě teda ne a určitě nejsem sama ..

Obrázek uživatele No nič týmto končím caves
Vložil No nič týmto ko..., Út, 2012-12-04 19:53 | Ninja už: 4445 dní, Příspěvků: 599 | Autor je: Horší než odpad

Lól a kto ťa núti si ich pozerať? Laughing out loud

Hlavne, že sme zdravý ..

Obrázek uživatele Seuke
Vložil Seuke, Út, 2012-12-04 20:02 | Ninja už: 4642 dní, Příspěvků: 308 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

víš .. když zadáš 'Nejnovější obrázky' tak ti tam jaksi najedou Laughing out loud