manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoichi v Konohe, ako by dopadol ich súboj?

Túto diskusiu som vytvorila preto, lebo veľa krát, keď sa stretávam s diskusiami o kunoichi z Konohy (konktrétnejšie o Sakure,Hinate, Ino a Tenten )a o ich kladoch a záporoch tak sa to vždy niakým spôsobom zvrtne k teóriám o tom kto je silnejší.
!NESÚĎTE POVAHU ANI VZHLAD ČISTO BOJOVÉ SCHOPNOSTI!
Podla môjho názoru je najsilnejšia Sakura , ale rada si prečítam aj vaše názory na túto tému.





Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Čt, 2013-01-17 02:34 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

"Kunoichi v Konohe, ako by dopadol ich súboj?"

Hodne lidi vyzvihuje Sakuriny lecitelsky schopnosti ale musite si uvedomit ze v boji nebude mit cas se vylecit. Sakura neni takovej borec jako Kabuto aby ji ty lecitelsky schopnosti k necemu byly. Je Silna, hodne silna ale na byakugan nema.

Tak teda Hinata je z nich nejsilnejsi diky byakuganu a technikam z nej odvozenych. Diky Byakuganu by dokazala uhybat supersilnym ranam Sakury nebo je vykryt, ci zakontrovat, je to expert na boj zblízka, Sakura má jen sílu a že by trénovala tvrdě bojový umění se říct nedá. Druha je teda Sakura, a potom Ino s Tenten, s tim ze Ino by mozna mohla porazit Hinatu protoze na jeji techniku byakugan nezabira ale myslim si ze spis ne, Hinata by si davala pozor a rozhodne by se nestalo to same jako v souboji Sakura vs Ino s tema vlasama protoze Hinata vidi chakru.

tzn
1. Hinata
2. Sakura
3. Ino, Tenten


Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2013-01-18 20:49 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

sice uvádíš pádné důvody, ale Sakuru jsme vlastně neviděli pořádně bojovat, její jediný boj byl proti Sasorimu a tam nemohla lékařské umění tedy ani takové věci jako chakrový skalpel apod. nemohla použít, jestli je tedy ovládá.... Navíc její schopnost vyhýbat se útokům může být v jistém smyslu lepší než u Hinaty. Jinak samozřejmě souhlasím, že Hinata je specialistka na boj zblízka a jak ukázala v boji proti Peinovi, tak ty její chakrové tygří hlavy se dost možná vyrovnají Sakuřině síle. Jedna rána a konec.

Nevím, jestli nepodceňujeme Ino, která má schopnosti svého klanu. Už dávno neovládá jen přenos mysli a nemusí se přímo zaměřovat s pouze jednou možností zásahu.
Mimochodem taková tenten s její zásobou zbraní a bojem na střední vzdálenost by si v ideálním případě nepustila soupeřku vůbec k tělu. Navíc když použije výbušné lístky na těch svých zbraních, tak může být docela dost silná.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, So, 2013-01-19 16:12 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Ale jo v boji se sasorim by se urcite nasla prilezitost uzit cakrovy skalpel, loutky sou ovladany cakrovym lanem zda se mi hodne nepravdepodobny ze by to nikdy nezkusila nebo Chio za ni kdyby to umela. Nvm Ino je neznámá ale myslim si ze jeji sila sestava hlavne s kombinaci s ostatnimi z jejiho tymu. Sama bude urcite o dost slabsi. Ve vetsine boju je jako jakasi posila ze zadnich rad bojovnik na dalku co se moc nedostava do primy konfrontace coz by byla proti Hinate v nevyhode.
Podobne je na tom i Tenten.
Jop a to uhybani sakury a Hinaty ber v uvahu byakugan - tim chci rict ze byakugan ma i schopnosti predvidani (nebo se pletu? Laughing out loud ).


Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2013-01-19 21:02 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

s těmi chakrovými vlákny je to dobrý argument. Možná jsem to napsal špatně. Nemyslel jsem přímo skalpel, který používá Kabuto, spíš takové lékařské útoky, které používala Tsunade právě při boji s Kabutem...

Ino je jistě silnější ve skupině, o tom není sporu. Ale zase na druhou stranu její techniky jsou použitelné i v boji jeden na jednoho.
Tenten na tom je jinak, protože ani Sakuře ani Hinatě by jejich schopnosti nebyly skoro k ničemu, pokud by na ně házela tisíce kunaiů s výbušnými lístky... Tady se může v budoucnu přiblížit Hanzovi, který byl na výbušné lístky specialista...

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Ne, 2013-01-20 01:10 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Ted nevim co myslis tema lekarskyma utokama, jake? Nebo jestli vis tak nejak priblizne cislo mangy tak se kouknu.
Nvm ja si Hinatu tak nejak prirovnavam k Nejimu a toho Tenten nikdy neporazila. I kdyz Hinata je slabsi a ma o neco jinou absolutni obranu ktera nvm jestli by zrovna na vybusne listky zabrala, asi ne me se zda ze sestavala jen z obych super rychlych cakrovych uderu ne vypousteni cakry do okoli jako kaiten.


Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2013-01-20 18:34 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Porušení nervu, rozhození různých nervových soustav, svalů etc.

Nicméně myslím, že Sakura opravdu umí spíše lékařské techniky určené pro léčení (některé by šli určitě použít i pro útok, ale nemyslím že je v tom dostatečně efektivní aby to mohla použít) a pro útok ji Tsunade naučila svou "super sílu".

Jak už jsem psal níže, TenTen je u mě v síle na druhém místě, ale je dost možné, že by sní Hinata měla největší problémy. Hodně by záleželo na terénu, ale myslím že by se přece jen těm zbraním (i v tom množství) ubránila Smiling

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Ne, 2013-01-20 22:20 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo mas pravdu, uz si vzpominam jak Kabuto hybal jinou koncetinou nez chtel. A naopak Tsunade mela prerezany ty svaly, proto nemohla pouzivat svoji silu.


Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2017-07-29 00:06 | Ninja už: 4046 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Po celej tej dlhej dobe sa ukázalo, že Sakura je predsa najsilnejšia z nich a aj najsilnejšia kunoichi momentálne si myslím. Sama Tsunade povedala, že Sakura ju prekonala.

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-07-29 01:02 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Ja neviem, ale s tou silou nič nedokázala. Ako medik je dobrá. V Boruto filme Hinata išla ratovať Naruta, Sakura nič nespravila, akurát roztrieskala padajúci strop za pomoci Temari. Sasan musel nastúpiť do akcie. Temari je podľa mňa silnejšia. Aj v tej vojne v boji nič neukázala, zas jej chlapi držali chrbát. Ratovala síce umierajúceho Naruta zas ako medik, ale s Obitom načisto zlyhala, keď ju prosil, aby mu zničila Rinnegan, poľapkala sa vtedy a ani sa nepriznala. Sasan nie nadarmo ju považoval za záťaž, a keby nie Naruta, tak ju možno z toho Susanoo aj vyhodí. Každá z tých báb má niečo špecifické, a možno schválne preto nikdy spolu nebojovali. Silná je Mei. Sakura na Tsunade nemá osobnostne a aj Narutovu ruku riešila Tsunade a nie Sakura. Sasan ju nemá ešte stále. Podľa mňa to boli len také povzbudzovacie kecy, že ju prekonala, Minato napr. v nej videl Kushinu, keď začala mlátiť zraneného Naruta. Vždy si dovoľovala len na toho, u koho vedela, že jej to nevráti.

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, So, 2017-07-29 01:38 | Ninja už: 4046 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ja si osobne myslím, že Sakura je veľmi silná. A dopomáha jej k tomu analytická myseľ, ktorú má. Aj sám Sasuke naznačoval (čo som bola prekvapená), že Sakura je podľa neho silná. Laughing out loud Ako medik je najlepšia na celom šírom svete.
Nie som teda nejaký zástanca Sakury, ale myslím si, že by Temari rozbila. Laughing out loud Temari je na blízko slabá a Sakura by sa k nej podľa mňa dostala celkom jednoducho. Laughing out loud Osobne ja by som jej schopnosti brala asi najviac zo všetkých báb. I keď Laughing out loud ....aj byakugan je super hm.. >.< ťažké rozhodovanie Laughing out loud

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-07-29 21:45 | Ninja už: 2685 dní, Příspěvků: 3012 | Autor je: Metař Gaarova písku

Nepochybne silná je, ale či najsilnejšia? Analytické myslenie je fajn, ale bez syntézy je o ničom. Také mal napr. Shikaku Smiling Na nete je kopu diskusií na túto tému, len neviem prečo porovnávajú Sakuru hlavne s Hin, keď jej rivalkou bola Ino Laughing out loud Napadla ma smiešna myšlienka, žeby sa mohli poruvať, lebo Sasan s Hin si vzájomne tajne obdivovali svoje hrude, o ktorých sa vehementne píše hihihi Alebo Sasan v duchu závidí Narutovi, že nemá ukecanú vtieravú stíhačku Laughing out loud No a myslím, že má veľkú konkurentku v Himawari, ktorú Palantir vtipne označil za one-touch-woman, keď jedným šťuchom vyradila Naruta z prevádzky tak, že sa nemohol zúčastniť inaugurácie Hehe... Vďaka, že si ma podnietila k humorným úvahám, a že sme si mohli vymeniť názory Z lásky

Obrázek uživatele Yamiko
Vložil Yamiko, So, 2012-09-08 22:59 | Ninja už: 4681 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

dala bych asi (ikdyž to nerada přiznávám) Sakuru a potom Hinatu a Tenten, ikdyž se tam TenTen moc neobjevuje, přeci jen když s někým bojuje horko těžko se k ní nepřítel dostane

"I hated living a normal life, I wanted to live IN A WAY unlike everyone else!" :3 ~Ryuugamine Mikado

Obrázek uživatele Kia
Vložil Kia, St, 2012-09-05 17:03 | Ninja už: 4500 dní, Příspěvků: 306 | Autor je: Konohamarova chůva

Podle mě by se Tenten a hinata dělili o první místo, potom Sakura a Nakonec Ino... Ale rozhodně nesouhlasím, že Tenten by byla slabší než Ino, protože Ino se hodí spíš do týmu, tady se to soudí 1 na 1 ne? Laughing out loud

Nemohu tasit. Na záštitu meče se usadila vážka.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-09-05 19:43 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

no, Ino teď v anime předvedla, že dokáže ty své techniky použít dost rychle a už jich má taky víc. Ona ta technika rozrušení těla a mysli je dost dobrá. Otázkou je, jestli by zvládla své techniky použít, když by po ní Ten ten házela stovky zbraní....

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-09-05 15:51 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Pokud jde o Kunoichi obecně, tak myslím, že Tsunade si zaslouží první místo. Potom asi Mizukage. Už jenom, že získaly titul kage, by mělo mluvit za vše.
S tím, která je třetí je to už těžší. Je tu Konan, ale taky Nii Yugito, kterou jsme moc bojovat neviděli...Taky Chiyo. A nepodceňoval bych ani tu babču z Konohy, spolužačku Třetího a Danza, ale zase jsme nic neviděli...
Takže žebříček pro mě:
Tsunade
Mizukage
Konan
Chiyo
Nii Yugito
ale protože jsme je zase tak moc neviděly bojovat, tak na bych řekl, že jsou skoro vyrovnané, zvlášť když si uvědomím, že každá používá jiné techniky....

Obrázek uživatele ssSerpent
Vložil ssSerpent, St, 2012-09-05 14:32 | Ninja už: 4413 dní, Příspěvků: 723 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Já nevim, vždyť je ani moc nevídáme bojovat, natož proti sobě. Já bych radši viděla tradiční zápasy v blátě, v tričku, bez podprsenky. Vyhrála by Hinata, to je jasný. Tedy u mě ne, já nejsem na dívky a velký prsa jsou e e Laughing out loud.

Pro mě by bylo druhý kolo, kde by se účastnili všichni hoši 20+.

Manželčina pomsta, na motivy schovávací mise:
Už na zahradě jsem cítil aceton. to nevěstí nic dobrého, ale trochu jsem to očekával. Pod rohožkou byla mina. To už mě zaskočilo. Ozval se výbuch a zakrátko noha letěla přes zahradu. Seběhli se sousedi. Křičel jsem Aaaaaahh!I Daniel z vedlejšího domu začal řvát, ač se mu nic nestalo. Uch, i Hana se k nám přidala. Řvali jsme všichni.

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Ne, 2013-01-20 22:25 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

"Já bych radši viděla tradiční zápasy v blátě, v tričku, bez podprsenky. " Hezky ty ses muj clovek Laughing out loud Teda az na ty hochy 20+ Laughing out loud


Obrázek uživatele Mika-chan
Vložil Mika-chan, Út, 2012-09-04 17:21 | Ninja už: 4542 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

nejsilnější je jednoznačně Sakura Sticking out tongue

Jsem totálníě šílená yaoi fangirl a jsem hrozně úchylná - tak pozor na mě!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Út, 2012-09-04 15:55 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Dle mě je v boji silnější Hinata než Sakura. Sakura má možná sílu, ale ona je především medic, ne bojový typ. Proto taky myslím, že je trochu irelavantní porovnávat bojové síly těchto čtyř, když dvě z nich mají schopnosti medika. Pokud bych měla hodnotit sílu celkově, možná by z toho Sakura vyšla jako vítěz, ale keď mám hodnotit bojové schopnosti bude to:

1, Hinata
2, Sakura
3, TenTen
4, Ino

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-09-05 15:43 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

no, zrovna mediky bych rozhodně nepodceňoval, stačí si vzpomenout na Tsunade, ale i na Kabuta.
Viděli jsme, že stačí dotek a protivník je skoro vyřízený....

Myslím, že stačí porovnávat Hinatu a Sakuru. Když si představím, že by bojovali proti sobě, tak vážně nevím, jestli by se Hinata k Sakuře dostala dostatečně blízko, vzhledem k Sakuřině rozbíjení země a házení předmětů velkou silou atd... A i kdyby, tak jejich doteky by byly prakticky stejně účinné. Předpokládám, že kdyby se dotkla jedna druhé, tak by se dotkly i naopak a to by byl v podstatě konec souboje...

Pokud jde o boj proti někomu jinému, tak bych řekl, že Hinata má lepší obranu, ale Sakura zase lepší útok.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2012-09-05 16:00 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele V1K1NG
Vložil V1K1NG, Čt, 2013-01-17 02:40 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 414 | Autor je: Pěstitel rýže

Ve všem s tebou souhlasim. Laughing out loud Úplně mi ty vysvětlení bereš z pusy Laughing out loud


Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-09-05 16:47 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

souhlasím, ale ten Kabutův skalpel bych nepodceňoval.
Ono, nejlepší taktika proti byukuganu je zrovna nějaká medik technika. Protože tam snad ani není potřeba se přímo dotknout.... Ale je pravda, že Hinata má v tomto velkou výhodu, i když i Sakura byla cvičena atd...

Nejslabší z týmu ano, ale na druhou stranu Tsunade ještě žije.... Ne, je pravda, že nemají žádné opravdové ninjutsu, nebo jsme ho zatím neviděli...

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, St, 2012-09-05 16:53 | Ninja už: 4709 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Žije, protože je hokage a nemohla jít na Peina do Oblačné, byla v kómatu a nebojovala se Sasukem jako Danzou a proti ehm ehm, čteš mangu nebo ne?

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2012-09-05 19:38 | Ninja už: 4552 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

ne, mangu nečtu a určitě se shodneme, že by v těch zápasech neměla moc šancí. Ono vždycky závisí na protivníkovi. Je jasné, že když se někdo specializuje na dlouhou nebo střední vzdálenost, tak má Tsunade problém...

Obrázek uživatele suzzana17
Vložil suzzana17, Po, 2012-09-03 17:31 | Ninja už: 4461 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no to je tazko povedat keby bojovali kazda vs kazda tak by to asi nikdy neskončili
ale aj tak vidím že ino by bola na tom najhorsie(lebo toho vela neukazala- teda zatial Smiling
jasná foritka je podla mna sakura a jej hlavná rivalka by bola hinata ( nič proti tenten no nemyslim si ze by to vyhrala proti im dvom kedze sa sakura perfektne vyhýba zbraniam a hinata ich vie pomocou chakry odrazit a schova sa do toho vyru ci co to - fakt sory neviem ja sa to vola kludne ma opravte.
no a sakura vs hinata ten suboj by som si kukla takze vyzyvam kishiho aby to nakreslil Smiling
sakura vs hinata - no vysledok suboja vy dost zavisel kto by zasadil prvy uder - keby sa hinate podarilo prelstit nejako sakuru a zablokovala by jej chakrove body nevim co by robila dalej asi by bol koniec aj ked nikdy neviete ....
-keby sakura hinate zasadila celou silou jej povestný brutálny úder tiez by to s nou vypadalo bledo no asi by to tazko predichavala...no ale su to len moje odhady

KAŽDÝ, KTO JE ZA HOKAGE SASUKEHO (ČI UŽ Z RECESIE, ALEBO ÚPRIMNE), NECH SI OKOPÍRUJE DO PODPISU BEZ TÝCH HVIEZDIČIEK: [img*]http://th09.deviantart.net/fs71/150/f/2013/143/f/9/new_canvas_by_annria2002-d66ca3y.jpg[*/img]

Obrázek uživatele Ellasse Era
Vložil Ellasse Era, Ne, 2012-09-02 18:11 | Ninja už: 4455 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Hinata je jednoznačne najsilnejšia. A potom tie tri ostatné to je dosť, o tom aj od danej situácie. Priestor a tak ďalej...

Obrázek uživatele Kiroshi
Vložil Kiroshi, Po, 2012-09-03 18:55 | Ninja už: 4860 dní, Příspěvků: 418 | Autor je: Prostý občan

souhlasíííím Smiling Kakashi YES

Obrázek uživatele Uchiha Wasabi
Vložil Uchiha Wasabi, Ne, 2012-09-02 14:06 | Ninja už: 4371 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Recepční v lázních

Sakura rozhodně nejsilnější není. Podle mě ji Hinata o dost převyšuje. Jedinou sakuřinou zbraní je její síla a léčitelské schopnosti, ale proti Hinatě by jí její sila nebyla k ničemu, protože hinata je mnohem rychlejší a tak než by sakura zaútočila, už by ležela polomrtvá na zemi.

Obrázek uživatele Seidara
Vložil Seidara, Ne, 2012-09-02 13:31 | Ninja už: 4381 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

podľa mňa je najlepšia a najsilnejšia Sakura Eye-wink