Apríl 2012
Vážení obyvatelé Konohy,
jak jste jistě zaznamenali, o víkendu i nás zastihla Aprílová nálada. A v čase prvního dubna si na Konoze nikdo nemůže být moc jist, co se bude dít. Ba je možné, že se děje ledasco.
Letos jsme si na Vás nachystali hned několik nachytávek a s radostí (trochu škodolibou ) jsme pozorovali, jak se spousta z Vás chytá. Ať už udiveně, pobaveně a místy snad i trochu ukřivděně. Doufáme tedy, že Vás naše vtípky pobavily.
A na závěr dobrá zpráva pro všechny, kterým se zalíbil One piece vzhled. Na základě Vašich dotazů, zda bude tento vzhled dostupný i po Aprílu, jsme se rozhodli, že ho zachováme v nabídce vzhledů. Nastavit si ho můžete ve svém profilu. (Můj účet=> Upravit=> Nastavení témata vzhledu)
Pravý klik na obrázek a "Uložit obrázek jako..." kdyby si náhodou někdo chtěl změnit avatara.
Pony s helmou je opravdu krásný. Škoda, že jsem ho nedostal na Apríl já. Velmi mi připomíná nějakého udatného řeckého bojovníka. Každopádně mi poníci v sekci "Ostatní" přijdou nekvalitní, narozdíl od těch nahoře.
Taky by mě zajímalo, jak dlouho vám to trvalo a kolik práce vám to dalo, změnit celé Konoze avatary na poníky?
Tipnul bych si, že na to bude nějakej hromadnej ?příkaz? a jediný, co jim dalo práci bylo asi to, aby neměl každej jeden druh poníka ale aby byly použitý všechny picty
A taky musel někdo vymyslet a napsat ten "příkaz" =)
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
Prý asi půl hodiny práce ^_^
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
tie poniki ma strašne potešili tešim sa na dalši april
132 avatarů, 131 poníků (jeden je tam dvakrát, nechci ukazovat, ale Calime) a pak teprve 1 dráček.
Wittgenstein:
Co se vůbec dá říci, dá se říci jasně; a o čem nelze mluvit, k tomu se musí mlčet.
Bernard Bolzano:
Věta neodporuje teprve tehdy žádné ryzí pojmové pravdě, neodporuje-li žádné ryzí pojmové pravdě, že existuje myslící bytost, která o této větě vysloví podle pravdy soud, že neodporuje žádné ryzí pojmové pravdě.
Prý nechci... =P
Mluvit pravdu má neobyčejné výhody.
Člověk si nemusí pamatovat, co kdy řekl.
>(=^.^=)><(^..^)<
chcem sa opytat dala by sa este precitat ta aprilova manga ?
Ano, tady: Apríl 2012
Marnyë Ambaresse i Ambar úva ëa úlúme.
vďaka
Jsem vám vděčný za OP vzhled .
Ďakujem za to, že ste nechali OP vzhľad. Je skutočne výborný! Potešila samozrejme aj vtipná kapitola a poníky na avatare.
Ooo ... No teď mě celkem mrzí, že jsem se tu o aprílu neobjevila XD
Ale po zkušenostech z narniafans.com, kde mě vloni málem zabili aprílovým žertíkem (letos se o to FB varianta pokusila znovu, ale neskočila jsem na to ), jsem si řekla že se pro jistotu vyhnu fan stránkám..
Ale koukám, že se povedlo - takže gratuluji
JRock. VisualKei. the GazettE ~ ViViD ~ Vidoll ~ Luna Sea ~ PLUNKLOCK
JDrama. Mukai Osamu ~ Takagi Manpei ~ Takagi Shinpei ~ Mizushima Hiro ~ Yamamoto Yūsuke ~ Shunsuke Daito ~ Matsuyama Ken'ichi
Seiyū. Okiayu Ryōtarō ~ Ono Daisuke ~ Sakurai Takahiro ~ Fukuyama Jun ~ Ishida Akira
mě se ten vzhled nelíbil, ale chtěla bych poníky, at se víckrát do rpka můžu zasmát, arigato
Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.
ten one piece motiv byl super ale škoda že ho taky nepřekládate.
Ale aspon dobrý Apríl
bylo to úžasné už se těším na dalšího apríla
Tak tá One Piece téma potešila