manga_preview
Boruto TBV 12

Pravidla sekce


Předtím, než založíte nějaké fórum - nebo jste již založili a chcete jej zkontrolovat - si prosím přečtěte následující pravidla.
To se týká i těch, kteří do diskuzí přispívají pouze komentáři!

SPRÁVCE SEKCE: Lineral

Pravidla pro témata:

Hlavní pravidlo: Nevhodné topicy se mažou. Rozmyslete se dvakrát a zkontrolujte si ostatní topicy. Kdyby někdo měl nějaké výhrady, ať mi napíše PMku. Ti, jež budou jeden a ten samý topic stále zakládat, dostanou BANán. Stejně tak topicy, které neodpovídají pravidlům odejdou do věčných lovišť.

Nevhodnými ať zovou se:

  • reklamy
  • duplicitní témata
  • nevhodná témata netýkající se cosplaye apod.
  • nicneříkající témata
  • neslušná témata
  • krátce řečeno spamy

Pravidla pro komentáře:

  • Samozřejmá je slušnost. Tolerujte názory ostatních, vyvarujte se vulgarismů a zbytečných hádek.
  • Žádný spam. Komentáře s nesouvisejícím tématem budou přesunuty
  • Jestliže na někoho reagujete, používejte tlačítko Odpovědět. Při větším množství komentářů pak není jasné, co vlastně chtěl autor říci.
  • VyPaTlÁtOrSkÝ styl si prosím nechte jinam... Taktéž vám budeme vděční za dodržování českého/slovenského pravopisu ^^ A ŽÁDNÝ CAPS LOCK!
  • Vyhýbejte se prosím nicneříkajícím komentářům, které obsahují jen smajlík. Komentáře typu "Jeee" se automaticky mažou.

Pro větší obsahy a obrázky prosím používejte tlačítko Hide kde místo "Skrytý obsah" můžete vložit vlastní text.

Všechny komentáře a všechna fóra (ta po upozornění), které tato pravidla budou porušovat, se mažou! Pokud autor diskuze neudělá nic pro nápravu svého nevyhovujícího fóra, může se stát, že bude přiděleno jinému uživateli! Při opakovaném porušování pravidel a ignorování 2 napomenutí vás čeká BAN.

Do komentářů pište prosím jen dotazy týkající se pravidel, návrhy na jejich změnu (a proč by se tak mělo učinit), apod. Zbytek bude smazán.