Zbohom, Naruto...
Vložil Amia, Ne, 2011-05-29 20:15 | Ninja už: 5136 dní, Příspěvků: 641
Myslím, že sa to výstižne hodí k posledným dielom anime. Sakura proste odchádza od Naruta a ide bojovať na vlastnú päsť.
Výsledek
Skóre: 8.5, Hlasů: 16
Myslím, že sa to výstižne hodí k posledným dielom anime. Sakura proste odchádza od Naruta a ide bojovať na vlastnú päsť.
Mě se to náhodou strašně líbí... fakt se ti to povedlo ne každý obrázek musí být dokonalý i bezchybný.
Ano možná Sakura nevypadá takto, možná nemá takovýhle vlasy, ale od čeho se to jmenuje FANart ne? takže ti dávám za 10
a navíc ten kůň se ti strašně povedl!!
Tak a jdeme na to.... xD
Naruto Shippuden Sad Moments AMV (Tohle je zatím to nejkrásnější video, které jsem kdy viděla a to teď myslím úpřímně vážně prostě nádhera jak kvalitou, tak i provedení a uspořádání toho videa)
Friend or Foe AMV
NaruSaku opening (Obdivuji lidi, kteří dokážou udělat takovýhle videa, fakt že jo a ještě k tomu když to je NaruSaku :3 vrrr + = )
Naruto Shippuden ending 17 V2 (NaruSaku ^^)
Naruto Shippuden Ending 19 - Friends (Vymyšlený ending, ale taky moc krásný :3 )
[ Naruto AMV ] Hinata´s Confession (I přestože nemám ráda Hinatu, tak za tuhle chvíli HInatu obdivuji. Moc pěkné video )
Sasuke Itachi - love & truth
Sasuke vs.Sakura - final fight (pěkné video, ale s kvalitou provedení videa je to už trochu horší ^.^)
NaruSaku - When You're Gone (také pěkné video!!)
<
a další anime ...
Jigoku Shoujo - Ake Ni Somaru (Video sice uděláno z obrázku, ale moc krásné+krásná hudba z anime Jigoku Shoujo)
Jigoku Shoujo Futakomori opening (Táák tenhle opening žeru je z 2. série Jigoku Shoujo)
díki
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
k té Sakuře, přijde mi, jako by neměla krk, jinak pěkné
Jo toto jo (/w^)
Páči sa mi to
Ten kôň je dobrý
Ale vysvetli mi čo to ma za uzdenie?!
Na koni jazdím dosť dlho ale s niečim takýmto som sa nestretla
A tak isto s podobným sedlom nesedlom
Ale to je absolutne jedno vyzera to dobre
Keby tam nieje Sakura od kôz hore
To si trošku dotrtkala ale celkovo to vyzerá dobre (/w^)
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
prepáč, ale ja som koňa naživo s uzdou a sedlom vôbec nevidela, tak ma za to nemusíš karhať.
A čo je s tou Sakurou? Čo som tam mala akože dať? Orochimara?!
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
To je jedno či si videla abo ne
Len som ťa upozornila (/w^)
A to s tou Sakurou som myslela tak že od pása hore nieje dobrá
Má také...
Barbie telo?
A tie vlasy vyzerajú ako helma to som tým myslela (/w^)
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
aha...
dobre, ako to tu už bolo povedané: "Nie každý obrázok je dokonalý..." Tak ani ten môj nie je.
A tie Sakurine vlasy majú vyzerať sklesnuto, lebo aj ona je smutná, že robí také rozhodnutie.
Už Einstein povedal: "Čas je relatívny..."
No hodinky a diár hovoria niečo iné.
Žiadny obrázok nieje dokonalý (/w^)
Ale aj tak nechcem byť zla ale nevyhovaraj sa a skus prijať kritiku
♎♎
Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)
Ja som ešte nepočula, že by vlasy mali vyzerať sklesnuto, keď je postava na dne Vlasy sú vlasy, nie je to živá bytosť
Ale inak, ku zvyšku, úplne súhlasím s Poninými názormi a síce nechodíš na kone, ale obrázky a videá existujú
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Zvyšok sú len úbohé napodobeniny.
Len chudáci ako vy, sa obúvajú do niekoho ako je Mady. ^^
Sorafay spí.
Ak máte nejaký problém s užívateľmi alebo "vyššou mocou", skúste sa pozrieť SEM a kľudne sa vyjadrite. Ktovie, či vám to nakoniec nejako pomôže, ale veriť sa má, nie?
Kiri nejspíš myslela, že se ti to od hrudníku nahoru moc nepovedlo
Mě se to teda líbí moc, ale taky až na postroj toho koně
Páč na nich taky jezdím ^w^
Jak jsi mu nakreslila tu uzdu.. Takhle by mu spadla, a to sedlo by taky moc nedrželo
Ale jinak palec nahoru :3
Spousta lidí má v podpise, jak jsou jim všichni ukradení a kdesi cosi. Mě nejste ukradení, na konoze jsem ráda a připadáte mi (aspoň většina) jako chytří a sympatičtí lidé. Nemám ráda konflikty a hádky, ale když už se do nějaké dostanu, vrhnu se do ní naplno s vytaženými drápy. Snažím se chovat slušně a mile, tak si prosím neberte věci, které píšu, ironicky a osobně.
Jsem hnědovlasá (pravda, s fialovým melírem) zelenooká snílka, co má ráda Minata a Itachiho. Snažím se kreslit, ale častěji píšu povídky. Jezdím na koni a zkouším origami. Můj vzor je Konan a ze soundtracku k Narutovi mám nejradši Girei, Peinovo theme.
Miluju jazyky a angličtina s francouzštinou patří mezi mé nejoblíbenější předměty. Momentálně si odškrtávám dny zbývající do Naruto tábora, možná se tam potkáme ;3
http://www.youtube.com/watch?v=xr35D0fxCN8&feature=feedu