manga_preview
Boruto TBV 09

Kasukēho FF-ky ;)

Prípad zvaný Sasuke!

Narutovi sa odrazu začínajú snívať divné sny. No pri jeho rušnom živote na ne vždy zabudne. Raz ho Hokage pošle na misiu s Nejim, Hinatou a Leem. Za úlohu majú nájsť a zabiť netvora, ktorý terorizuje malú dedinku. Na ceste sa však Narutovi tie sny stále opakujú. Sasuke má nutkanie vrátiť sa do Konohy. Naruta stále považuje za svojho priateľa. Podarí sa mu vyplniť jeho túžbu?

Kapitoly:

1. kapitola
2. kapitola
3. kapitola
4. kapitola
5. kapitola
6. kapitola
7. kapitola

Keby bolo keby

Isto každý poznáte Namikaze Minata a jeho manželku Uzumaki Kushinu. Majú syna Naruta, ktorý má tri roky. Ako každé dieťa vyvádza somariny, kuká Macka Pú a pri jedení rozhadzuje jedlo všade oklo seba. Rodičia si s ním dokážu poradiť, ale keď ho zostane strážiť Kakashi, to už je niečo iné.

Uzamknutá FF!

Dôvod: Nedostatok inšpirácie, času.

Kapitoly:

1. kapitola = Drastické zobudenie
2. kapitola = Kakashi
Špeciál: 3. kapitola = Párty v lese
4. kapitola = Vyrážeme!

Obrana Konohy pred Kumogakure

Príbeh sa odohráva vo vojne medzi Konohou a Kumogakure (Kumogakure = skrytá Blesková). Team Naruto, Hinata a Lee sú s ostatními kamarátmi vyslaní ku hlavným bránam, aby ochránili Konohu pred blížiacim sa nebezpečenstvom. Pri všetkých teamoch sú ninjovia z Kumogakure, len pri Narutovom sa zjavia Akatsuki. Strhne sa boj v ktorom Akatsuki utrpia veľké škody. Naruta počas boja s Peinom ovládne Kyuubi. Strhne sa boj na život a smrť.

Uzamknutá FF!

Dôvod: Definitívne zamknutá, pretože je to podľa môjho úsudku somarina.

Kapitoly:

1. kapitola = Príchod Akatsuki
2. kapitola = Dlho sme sa nevideli...Naruto
3. kapitola = Kyuubi na scéne
4. kapitola = Naruto vs. Pein

Niečo k FF-kám:

Prípad zvaný Sasuke bude vychádzať po novom v utorok.
Keby bolo keby dočasne nevychádza.
Obrana Konohy pred Kumogakure nevychádza.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sanny-chan
Vložil Sanny-chan, So, 2011-12-31 17:30 | Ninja už: 4712 dní, Příspěvků: 146 | Autor je: Pěstitel rýže

hezky píšeš a asi nejvíce se mi líbila: Obrana Konohy pred Kumogakure, nechceš ji rozjet? Laughing out loud

Všichni na tomhle světě jsou praštěný. Už jako dětem ve školce nám měli říct, že všichni jsou cáklí. Aspoň bychom pak neměli blbý pocit, když sami dospějeme ve cvoky.

Je těžké být debilem, konkurence je příliš veliká... a proto budu raději magorem! :3