manga_preview
Boruto TBV 23

Nejoblíbenější záporák?

Jestli znáte záporáky jen z Naruta, jste ve špatným topicu, takže sbohem!

Bez kvalitního záporáka si nejspíš většina z nás nedokáže představit své oblíbené anime/mangu...

Tak kdo se vám nejvíce vryl do paměti?

Nejlepší trio podle mého názoru!

Makishima Shougo


Neskutečně inteligentní a charismatický záporák se skvělým hlasem, jeden z nejlepších záporáků za poslední roky vůbec!

Hisoka


K němu stačí dodat jen jedno slovo: PSYCHO

Crocodile


Hajzl jak se patří, ale prostě nemůžu jinak než mu fandit...


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-06-15 18:40 | Ninja už: 6472 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Jenomže většina těch misí je smrtelně nebezpečná. Tímto chceš říct, že když dojde na věc a oni nejsou dost "vlastenečtí", nebo "hrdí", tak se seberou hodí misi za hlavu a půjdou dop***le, protože jsou sobečtí a nechtějí umřít?? to je blbost....

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2011-06-15 18:43 | Ninja už: 6383 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

proč by to byla blbost? btw myslíš, že kdyby měli v popisu práce umřít, že by jim to nějak zabránilo hodit misi za hlavu?
nebo jakože si řeknou "ááá, dneska sem dostal za úkol umřít, tak hurá na to, stěžovat si nemůžu, mám to v popisu práce"?

Takových věcí, co bych ti chtěl říct. Takových memeček, které si nikdy nepošleme. Sad

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-06-15 18:59 | Ninja už: 6472 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne doslova, ale tak nějak. Jsou to shinobi...

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2011-06-15 19:01 | Ninja už: 6383 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ne, to si nemyslím ... ale nehodlám tady spamovat

Takových věcí, co bych ti chtěl říct. Takových memeček, které si nikdy nepošleme. Sad

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2011-06-15 17:19 | Ninja už: 6472 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Musím souhlasit. Já to tady tvrdila, už milionkrát >.<

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-06-14 11:14 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

No čo sa týka Itachiho... je to tvoj názor, takže budiš..., ale skutočny záporak by si nerobil starosti o Dedinu, alebo svojho brata. Skutočný záporák by sa správal inak ako sa správal Itachi(a ešte keď všetko bolo veľmi dokonalé divadlo...)
Ale v poriadku... čo sa týka Itachiho, tak tebou žiadny argument nepohne.

1. Danzou - Súhlas, ten bol aj inak prezentovaný ako druhá strana(Jing)

2. S týmto rozdhodne nesuhlasím ...považovať niekoho za Zaporaka iba preto, pretože neurobil niekedy správne rozhodnutie... sa mi nevidí správne.
Tak čo bol potom podľa teba Orochimaru? To, že Sarutobi ochránil dedinu pred zničením za ktorým stal Orochimaru a Suna ...sa da považovať za zlý skutok.
Sarutobi rozhodne nieje žiadny záporak.

Vyzerá to tak, že u teba je každy záporak..., či už Naruto, Sakura... atď.(zoznam je dlhý) Taktiež urobili zopár nesprávnych rozhodnutí. Ale že by to boli vyložene zaporaci sa neda povedať...
Ty máš fakt zvlaštny meter na ľudí(postavy - Charaktery)

3. Madara je záporak ako vyšity. To, že chce mier nieje zle, ale to akým spôsobom ho chce dosiahnuť je dosť na to, ho za absolutného záporaka považovať...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-06-14 22:32 | Ninja už: 6472 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Tady by se taky dalo "vtlačit", že jde zase a opět o sobectví. V případě Madary ANO. Itachiho rozebírat nebudu, protože to je už zabitý případ. Většina záporáků vždycky myslí jenom na svoje dobro. Mají na háku kolik lidí kvůli tomu umře, nebo ne. A jestli se ohánějí "dobrem pro lidstvo", nebo "menší zlo pro větší dobro", tak jsou to pořád jenom kecy, které mají zakrýt tu sobeckost.

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-06-14 11:49 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Tvé komentáře mě vždycky pobaví. Co se Itachiho týče, tam se ještě divím, že na to vůbec reaguješ, o něčem to vypovídá hehe...

1) OK

2) No jasně konožáku, jen si obhajuj svého Hiruzena. Týpka co byl bezkonkurenčně nejneschopnější Kage všech dob. ANBU-Röot (Danzo), Orochimaru (jeho vlastní student), genocida (uchihové)... wow, to byl ale "dobrák" jak vyšitý hehe... kdyby byl tak "dobrej", tak mohl Orochimara zlikvidovat dokud byl čas, totéž platí s Danzouem a tím pádem by se nejspíš vyřešil samospádem i problém s Uchihy (nebýt Danza). Ostatně nechápu proč ten pitomeček s jaterními skvrnami musel tolik držet úřad Hokageho po smrti Minata, kdokoliv (krom Danza) by byl lepší, Godaime Hokage měl nastoupit už po Kyuubi útoku a šlo by to zcela jistě jinou cestou. Sarutobi připomíná Franze Josefa II. starou tlustou žábu na prameni. Záporák jak vyšítý.

3) Nesouhlasím. Účel světí prostředky - předvedeno XX-krát v shinobi světě v minulosti, takže toto není relevantní argument. Jediné co tam je je jeho podíl na genocidě Uchihů (to byl zločin ať už se na to člověk dívá z jakékoliv strany), válka jako taková není kvalifikovatelný zločin (ne v shinobi světě, u nás v realitě již za jistých okolností je i válka zločin).

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-06-14 21:53 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

O ničom to nevypovedá... keď to vnímaš inak, tak prosím.
Nezareagoval som na túto "problematiku s tým, že by si na to mohol nejakým spôsobom reagovať.

2)" kdyby byl tak "dobrej", tak mohl Orochimara zlikvidovat dokud byl čas, totéž platí s Danzouem a tím pádem by se nejspíš vyřešil samospádem i problém s Uchihy"
a) To, že ho Hiruzen vtedy nezabil práve dokazuje to, že to nebol klasicky záporak. Pokiaľ by to bol zly Hokage, tak by nebral ohľad na svojho študenta a hneď by ho na mieste zastavil. To, že to neurobil znamená, že nieje tým čim "bol" Orochimaru.
b) Mi napíš čo mal urobiť v prípade Danza?
Oni mali medzi sebou veľmi špecifický vztah a hlavne ich Kishi načrtol, tak: Hiruzen Yang a Danzou Jing.
A aboslutne Hiruzenové správanie nevypovedá o tom, že bol záporak.
Hodnotiť takto človeka len na základe jeho nesprávnych(chybných) rozhodnutí, alebo ľudských vlastností nieje dobre merítko.
Ale ako myslíš!

3) No pokiaľ u teba je Dazou vyšity zaporak, tak potom sa čudujem, že ním nieje aj Madara...
Ale tak to asi vypovedá, že na každého máš iný meter.

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-06-14 22:22 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Madara záporák není, protože je oficiálně mrtvý, dokud nebude oficiálně (bezpochyby a na 100% a jednoznačně) vzkříšen, tak ho nemá smysl hodnotit. Ale tys asi myslel Tobiho - no... záporák... tak zaprvé vede válku, to se nedá v rámci shinobi světa vyčítat, pokud to JE Madara, tak jí "řádně" vyhlásil už před mnoha a mnoha lety. Válečné oběti by asi sice měli jiný názor, ale válka v zásadě nemůže být zlem ve světě, který je na ní vystavěný. Tudíž ano - na Tobiho - mám trošku v těchto věcech "jiný metr" (je přeci jen nutné odlišovat "válečné oběti" od obětí vražd a genocid, oběti vojenské od obětí civilních). Co se Tobiho týče, tak záporákem může být kvůli podílu na genocidě Uchihů - to nebyl válečný akt, nýbrž genocida - kdyby pobil jen "bojeschopné Uchihy" tak by se dalo snad ještě o "válečném aktu" mluvit, pokud však vybil spolu s Itachim i ženy a děti (a ty tam na 100% byli), tak už je to zločin.

Co se Hiruzena týče - víš politická neschopnost je někdy zlo ještě větší, než jakékoliv jiné. V realitě byl Hitler záporákem a ti "klaďasové" se záporáky staly také, protože mu v mnohém pomohli (Chamberlain, Daladier a další...). Nakonec musel Hitlera zastavit jiný záporák jménem Stalin. Laughing out loud Paradoxy naší reality, zlo u nás prohrává jen v boji s ještě větším zlem. Co se Narutosvěta týče, tak Hiruzen byl slaboch a neschopa, tím pádem se za jeho vlády mohlo dít, co se dělo (bejt tam Minato či "A", tak se to TAKHLE nestane - protože to jsou příklady "silných vůdců" - byť trochu svérázných ("A")) a tím pádem je za to samozřejmě jako hlava vesnice zodpovědný. A já si vážně neumím představit, že člověk, který se nepostaví "zlu" (Orochimaru) může být vnímán jako klaďas. Prostě selhal a to naprosto fatálně. Totéž v případě Uchihů či v případě dalších aktivit Rootu... každé jeho ukázané ZÁVAŽNÉ politické rozhodnutí byl průser nad průser. A dal by se najít i další - byl varován, že v průběhu chunninských zkoušek bude Konoha napadena a PŘESTO JE NEZRUŠIL (jen aby Konoha "neztratila tvář" či co)... no hergot, tak potom i všichni co zemřeli v průběhu Orochimarovi a Písečné invaze v Konoze jsou mrtví také kvůli Hiruzenovi, který BYL PROSTĚ NOTORICKY NESCHOPNÝ (ergo záporák, protože za důsledky svých rozhodnutí MUSÍ POLITIK NÉST ZODPOVĚDNOST). Vždyť je to do nebe volající... Sarutobi Hiruzen selhával každý den, kdy dýchal v postu Hokage, 13 let po Minatově smrti je 13x365 selhání - on sám je jedno obrovské selhání! A to prostě neokecáš... neexistuje předvedené ZÁVAŽNÉ politické rozhodnutí, kde by neselhal. A někdo takový prostě klaďas není a nemůže být.

Obrázek uživatele Moninik
Vložil Moninik, Út, 2011-06-14 23:25 | Ninja už: 5664 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan

ty si nam nejako zaujaty Laughing out loud

To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2011-06-14 23:36 | Ninja už: 6472 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Mohla by jsi to trochu rozvést? Ty kámo, co sis dal?!

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, Út, 2011-06-14 23:08 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Madara proste Zaporak je, či sa ti to už páči alebo nie!
U teba je(asi) oficialne mrtvy, u mňa nie... Madara je stelesnený Tobi. To, že ty ho tak nevnímaš už je vec iná.
A ešte raz pokiaľ je Danzou záporak, tak prečo ním nieje aj Tobi(keď už ho za Madaru nepovažuješ)?
Obidvaja chceli/chcel získať mier iným spôsom, ale Madarová myšlienka je ešte horšia ako ta Danzová. Sám to aj niekto s Kagov spomenul.
To mi fakt do hlavy nejde!

" PROSTĚ NOTORICKY NESCHOPNÝ (ergo záporák, protože za důsledky svých rozhodnutí MUSÍ POLITIK NÉST ZODPOVĚDNOST). Vždyť je to do nebe volající... Sarutobi Hiruzen selhával každý den, kdy dýchal v postu Hokage, 13 let po Minatově smrti je 13x365 selhání - on sám je jedno obrovské selhání! A to prostě neokecáš... neexistuje předvedené ZÁVAŽNÉ politické rozhodnutí, kde by neselhal. A někdo takový prostě klaďas není a nemůže být. "
Tento útržok pekne poukazuje na tvoj postoj k Hiruzenovi a musím povedať, že sú to pekne nezmysli.
Ešte raz... to, že urobil "pár" nesprávných rozhodnutí robí z neho Záporaka?
A reálny svet do toho nepleť sám si sa vyšie držal toho, že " předvedeno XX-krát v shinobi světě " - Naruto. Takže sa toho drž aj naďalej!
To by sme mohli potom totiž považovať za nechopného a tým padom za "ergo zaporaka" každého v Shinobi svete.
V Narutovi sú dané dve strany a hotovo. Hiruzen bol na strane dobra a to je celé...

" ...on sám je jedno obrovské selhání! A to prostě neokecáš... "
To je tvoj názor nie fakt A ešte raz... to, že urobil "pár" nesprávných rozhodnutí robí z neho Záporaka?
P.S: Tou poslednou vetou si to fakt zabil, Eye-wink

Edit: A vieš čo? Nemusíš mi ani odpovedať, koniec koncov si nepodal žiadny pádny argument na to že Hiruzen je záporak. Ty ho za záporaka považuješ, len na základe tvojej predstavy o tom ako ma správny Záporak vyzerať(neschopnosť - vlastnosti atď..) Ale to som už v predošlom príspevku už načrtol...

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, Út, 2011-06-14 23:45 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Ne já, ale ty UŽ NEMUSÍŠ ODPOVÍDAT.

1) Přestaň shazovat můj názor jako takový, já ten tvůj taky neshazuji.
2) Nejsi schopen nic z toho co říkáš DOKÁZAT (protože takový důkaz ani není možný) - ani to, že Tobi je záporák, ani to že Danzo jim není a dokonce ani to, že Hiruzen není neschopný. Nejsi, protože to ve světě, kde existuje více pohledů na jednu věc ani NELZE.
3) Přestaň si laskavě hrát na pána "sežral jsem všechnu moudrost světa", nikdo se tě o tvé názory neprosí, tak POKUD NEUMÍŠ ZŮSTAT VE VĚCNÉ ARGUMENTAČNÍ ROVINĚ, tak si je nech pro sebe, na nějaké to tvoje:

A vieš čo? Nemusíš mi ani odpovedať, koniec koncov si nepodal žiadny pádny argument na to že Hiruzen je záporak. Ty ho za záporaka považuješ, len na základe tvojej predstavy o tom ako ma správny Záporak vyzerať(neschopnosť - vlastnosti atď..) Ale to som už v predošlom príspevku už načrtol...

.. tady nikdo (a tím méně já) není zvědavý, to jsou tvé nadřazené "kecy" a dokazování si toho, jak "moc velkej frajer jsi". Děláš to od začátku co se známe, takže to není žádná novinka a hlavně už se to časem omrzí. Nakonec vždycky skončíš u toho, že tvůj názor je "PRAVDA" a názor druhého (ať je jakýkoliv) je "NEPRAVDA".

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-06-15 00:50 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

Tvoj názor ty zhadzujem preto, lebo ho prezentuješ ako fakt(posledný príspevok)! A to je už rozdiel...

Máš pravdu nemám to čím podložiť, pretože nieje čo!
Ty tu píšeš o charaktere postavy a o jej neschopnosti, ale to nieje ukazovateľ toho či je osoba záporna, alebo kladna. Ja mám taktiež zle vlastnosti, ale rozhodne niesom zly človek(aj keď sväty niesom samozrejme)

To isté môžem napísať aj ja.

No ÁNO Hiruzen je záporak ako vyšity... máš pravdu!

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-06-15 00:53 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

Jsi to ty kdo neustále začíná a útočí, tak si laskavě nech tyto "inťošské řeči" od cesty, nemám potřebu se XXkrát opakovat, protože si to "velectěný pan Rayzo" přeje. Buď už tak laskav a přestaň na mě reagovat, když to děláš jen a pouze proto, abys na mě útočil o diskuzi TOBĚ už dávno nejde.

Obrázek uživatele Rayzo
Vložil Rayzo, St, 2011-06-15 01:05 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 988 | Autor je: Prostý občan

„ Bojujem, aby som už bojovať nemusel “

Obrázek uživatele -Sasuke Uchiha-
Vložil -Sasuke Uchiha-, St, 2011-06-15 01:07 | Ninja už: 5319 dní, Příspěvků: 931 | Autor je: Pěstitel rýže

A zase provokuješ...

Obrázek uživatele melloman
Vložil melloman, Út, 2011-06-14 15:38 | Ninja už: 6666 dní, Příspěvků: 167 | Autor je: Prostý občan

v**e, u sarutobi je to politika...v pripade orochimara, chcel by som vidiet niekoho, kto by bez mihnutia oka zabil niekoho, koho ucil, trenoval, vychovaval...aj kakashi by nezabil len tak sasukeho, teda aj kakashi je zaporak

Obrázek uživatele Perth
Vložil Perth, Út, 2011-06-14 07:12 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že záporáky z nich nedělá jejich cíl (i Hitler chtěl světový mír, sice pod nadvládou 3.říše, ale celosvětový mír), ale to, jak k tomu chtěli dojít.
Nagato - vyhladil celou vesnici (sice opět oživil, ale předtím vyhladil)
Madara - rozpoutal válku s 100.000 obětmi
Orochimaru - "byl hodný na malé děti" a jenom při pokusu s Yamatem jich asi 59 nepřežilo...
atd. atd. atd.

Obrázek uživatele Lili Knightwalker Scarlet
Vložil Lili Knightwalk..., Po, 2011-06-13 16:13 | Ninja už: 5253 dní, Příspěvků: 534 | Autor je: Prostý občan

u mňa je to Ulquiorra



Obrázek uživatele KoFFi
Vložil KoFFi, Út, 2011-06-14 00:18 | Ninja už: 5498 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

tak Ulquiorra je jinači liga no xD

^^HALA MADRID!!
 photo novyacute-12.jpg
Proč zrovna spojení těhle dvou? Smiling možna proto že si jsou neskutečně podobní Smiling nenáviděni skoro uplně všemi a přesto jedni z nejlepších Sticking out tongue Laughing out loud
OKO za OKO a svět bude slepý.

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, Po, 2011-06-13 17:50 | Ninja už: 5325 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Aj u mňa ^^ On je proste boží ^^

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, St, 2011-06-08 19:19 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Tykki Mikk (D. Gray Man). Proste z neho nemôžem. Aj keď je zlý, tak vždy keď bojuje s nejakou mojou obľúbenou postavou, mu fandím. Laughing out loud

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele Nagadir
Vložil Nagadir, St, 2011-06-08 20:00 | Ninja už: 6204 dní, Příspěvků: 678 | Autor je: Pěstitel rýže

Přesně, Tykki má jako záporák neodolatelný charakter XD

Obrázek uživatele Kasukē
Vložil Kasukē, St, 2011-06-08 20:42 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Však? Tykki je proste borec!!

Zbabelci umierajú často ešte pred smrťou, hrdinovia zakúsia smrť len raz.
Nikdy nemaj strach z tieňov. Proste znamenajú, že niekde nablízku svieti svetlo.
O život môžeme prísť rôzne. Smrť je len jednou z možností.

Obrázek uživatele BlackJack
Vložil BlackJack, St, 2011-06-08 16:16 | Ninja už: 6553 dní, Příspěvků: 128 | Autor je: Prostý občan

Accelerator z toaru majutsu no index byl badass záporák jen v sisters arcu,ale za to ten nejbrutálnější(navíc ty zvuky co tam vydával byly ...divné).

Obrázek uživatele TheMissUzumaki
Vložil TheMissUzumaki, Út, 2011-06-07 23:39 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 400 | Autor je: Prostý občan

Tak jednoznačne Sasuke a potom ešte Hidan, síce zabil Asumu pri čom som revala asi hodinu, ale musí sa uznať, že bol haluzný.Laughing out loud

Obrázek uživatele Klubargutan
Vložil Klubargutan, Út, 2011-06-07 21:47 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

URČITĚ UCHIHA MADARA!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Rikudou_Sennin
Vložil Rikudou_Sennin, Út, 2011-06-07 21:38 | Ninja už: 6336 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

Mě celkově ze všech asi Orochimaru (Naruto), Ulquiorra (Bleach) a Raito (Death Note) - i když ten poslední jmenovaný nemusí být záporák, záleží na úhlu pohledu Laughing out loud